-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по підтримці внутрішнього порядку охорони приміщень і майна дошкільних навчальних закладів Деснянського району міста Києва
Послуги надаються для дошкільного навчального закладу № 618 Деснянського району міста Києва та для дошкільного навчального закладу (ясла - садок) № 782 Деснянського району міста Києва
Торги відмінено
873 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 368.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 368.00 UAH
Період уточнення:
05.12.2017 18:39 - 10.12.2017 18:44
Відповідь надана
дискримінаційна вимога в Додатку 4
Номер:
852c3a3df60c45c7a3f6640c50f96e97
Дата опублікування:
07.12.2017 10:34
Опис:
В Додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", в пункті 2.2. вказано: "У разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на територіях об’єктів, наявними силами охорони, Учасник повинен посилювати кількісний склад охорони охоронниками (до десяти осіб), наділеними правами та обов’язками передбаченими Законом України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» за рахунок додаткових сил, у залежності від сформованих обставин". Відповідно до статті 11 «Форми і методи роботи громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону» Закону України „Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” Громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом: 1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування; 2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб; 3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень. Як бачимо із вищевказаної статті члени громадського формування можуть провадити свою діяльність лише під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України. Також, даною статтею встановлено у який саме спосіб можуть провадити свою діяльність члени громадського формування. Таким чином, член громадського формування може діяти лише в межах Закону та діяти виключно з поліцейськими та прикордонниками. Таким чином вимога про наявність в Учасника працівників є недоцільною, навіть якщо такі працівники наявні в Учасника здійснювати діяльність як член громадського формування вони можуть виключно з поліцейськими та прикордонниками. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати в штаті працівників, які є членами громадського формування? Як наявність працівників з посвідченням члена громадського формування впливатиме на надання послуг, оскільки здійснювати свою діяльність член громадського формування може тільки спільно з поліцейськими та прикордонниками? А також, поясніть, будь ласка, навіщо Вам посилення охорони членами громадського формування, якщо послуги з охорони будуть надаватися дошкільним навчальним закладам, що аж ніяк не мають нічого спільного з прикордонною територією та взагалі не підпадають під дію вказаного Вами Закону, де чітко прописані форми і методи роботи громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону. У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має в штаті відповідних працівників.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
08.12.2017 17:08
Відповідь надана
Щодо кількості охоронників
Номер:
07a82d03b3874211b45fb80feef5abc9
Дата опублікування:
06.12.2017 09:37
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Відповідно до п. 2.1 проекту Договору про закупівлю, "Охорона Обєктів забезпечується силами і засобами Виконавця в складі двох охоронників протягом 24 годин на добу". З урахуванням того, що йдеться про два обєкти охорони, просимо уточнити, що саме маєтсья на увазі - два охронники всього на добу, по одному на кожному обєкті або по два охоронника на кожному обєкті на добу? Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! На кожному об'єкті по два охоронника на добу
Дата відповіді:
06.12.2017 11:26