-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Спеціалізована хімічна продукція - за кодом ДК 021:2015 – 24950000-8 (Вогнебіозахисний засіб для деревини)
Завершена
261 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 310.00 UAH
Період уточнення:
02.09.2022 10:09 - 08.09.2022 12:00
Відповідь надана
Зауваження до Оголошення 2
Номер:
85bc2ee8d16a4ef9bbe374a78784ee6b
Дата опублікування:
07.09.2022 23:57
Опис:
Доброго временні суток шановній замовнику!
Відповідаючи на Вашу відповідь, хочемо звернути Вашу увагу на те, що коли Ви кажете «що усі вимоги до предмету закупівлі визначає виключно Замовник. При цьому Замовник керується власним баченням відповідності технічних вимог до предмету закупівлі..», то це означає буквально те, що є конкретна відповідальна людина в компанії Замовника, яка відповідає за висування вимог, і ця конкретна людина пише ці вимоги. Так от, ця конкретна людина, якщо б вона робила закупівлю для своїх власних потреб, мала б повне право висувати будь які вимоги які їй заманеться. Але в даному конкретному випадку, держава доручила цій конкретній людині, яку держава найняла на роботу як фахівці, провести закупівлю не «керуючись власним баченням відповідності технічних вимог до предмету закупівлі», а керуючись вимогам законодавства України, придбати самий якісний товар, за найкращу ціну. Бачити різницю, представник замовника не собі товар закуповує, а державі.
Нам не зовсім зрозуміло про Ваш натяк на забаганки, якщо Ви уважно прочитаєте наше попереднє звернення, Ви зрозумієте, що там немає забаганок, а є конкретні посилання на законодавство, та листи роз’яснення від ДСНС. А також є конкретні логічні висновки. Давайте ще раз пояснимо.
Якщо представити, що ви неупереджено ставитесь до постачальників, навіщо Вам погіршувати термін збереження вогнезахисного ефекту з 7 років до трьох? За нормальною логікою виглядає так, що Вам же краще, придбати за ті ж гроші, товар якій буде захищати 7 років, тім паче що такій товар є, і ми його Вам пропонуємо. Але зараз, це виглядає так що, людина яка робила тендерну документацію для попереднього тендеру, просто скопіювала данні с сайту https://ecosept.ua/uk/node/179, та додала ці дані до тендерної документації. Але коли Ви, по факту після нашого зауваження, зрозуміли, що не вийде признати переможцем попереднього тендеру ТОВ « ТД «УКРХІМ ЛТД» з огляду на те, що дуже багато помилок, то Ви вирішили скасувати тендер, та оголосити новий.
Це є факт, а не забаганка, що Ви погіршили власні вимоги в угоду конкретного виробника, і якщо Замовник діє неупереджено, тому ми і просимо повернути, ваші власні вимоги з попереднього тендеру, це підтвердить Вашу неупередженість.
Ви у своїй відповіді написали, що «Звертаю Вашу увагу на той факт, що усі вимоги до предмету закупівлі визначає виключно Замовник. При цьому Замовник керується власним баченням відповідності технічних вимог до предмету закупівлі та вимогами законодавства України, а не забаганками будь-кого з учасників процедури закупівлі.»
Тобто Ви визнаєте, що предмету закупівлі, повинен відповідати вимогами законодавства України.!!!
Також Ви написали, що «Замовник не має ні часу, ні компетенції на проведення розслідувань змін у нормативних документах учасників закупівлі. Замовник контролює тільки відповідність наданих учасниками документів вимогам, що зазначені в переліку документів щодо спрощеної процедури закупівлі та вимогам законодавства України.»
Тобто Ви знову визнаєте, що повинні контролювати відповідність предмету закупівлі вимогам законодавства України, і якщо Ви кажете, що у Вас немає компетенції, хоча це дуже дивне твердження як для фахівця, ми за Вас проаналізували законодавство та зробили необхідні запити.
Ми вам пропонуємо, включити в ТД обов’язкову вимогу до Учасників додавати протоколи або звіти на вимогу законодавства України, а саме згідно підпункту 2 пункту 2 Розділу 4 «Про затвердження Правил з вогнезахисту» (Далі - Наказ №1064) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0259-19#Text) протоколи кліматичних або періодичних випробувань, які підтверджують термін збереження вогнезахисного ефекту, повинні виробником додаватися до Регламенту робіт з вогнезахисту. Ми Вам навіть роз’яснення від ДСНС додали, щоб Ви не робили зайвих рухів. З цім роз’ясненням можна ознайомитися за посиланням https://drive.google.com/file/d/1xEv_JB3lWoTULm6kuE8e9Zr6gD5rtD9B/view?usp=sharing.
Та ще і методика повинна зазначати в методах, випробування з визначення групи вогнезахисної ефективності, до та після прискореного старіння, на це теж є відповідне роз’яснення (давіться у попередньому звернені).
Якщо Ви, з якоїсь причини не маєте бажання додавати цю вимогу до ТД, це не звільняє Вас від обв’язка перевірки наявності цих протоколів у потенційного переможця, які він повинен завантажити до тендера.
Тож підводимо висновок.
У нас немає забаганок, а є вимоги до Вас як Замовника, діяти неупереджено, та виключно у відповідності до вимог законодавства України.
Хочемо нагадати шановному Замовнику, що у випадку, коли виробник не надає протокол якій вимагає Наказ №1064, Виробник відповідальності не це несе, бо відповідальність перевіряти предмет закупівлі на відповідність законодавству України, покладається на Замовника і відповідальність за це, нести буде Замовник, згідно чинного законодавства.
Тож що робити далі вирішувати Вам.
Ми будемо слідкувати за результатами торгів, і якщо побачимо порушення законодавства, скористуємося своїм законим правом, звертатися до відповідних контролюючих органів.
Сподіваємось на Ваше розуміння, та неупередженість.
Відповідь:
Дякуємо за інформацію.
Дата відповіді:
08.09.2022 07:53
Відповідь надана
Зауваження до Оголошення
Номер:
3ad8db9c5b744c07919775e94dd6a43d
Дата опублікування:
06.09.2022 19:06
Опис:
Доброго временні суток шановній замовнику!
Дуже шкода, що Ви, скасувавши попередній тендер UA-2022-07-21-000533-a, не зробили висновки, що не можна лобіювати інтереси окремих виробників, бо тоді взагалі втрачається сенс в тендері, як токовому. Ми Вам нагадаємо, що тендер робиться для того, щоб вибрати товар або послугу з найкращими характеристиками за найкращу ціну. Думаємо, що це всім зрозуміло. Давайте розмірковувати користуючись логікою. Припустимо, що Ви як Замовник ставитися неупереджено до вибору постачальника товару, тоді Вам байдуже, хто буде постачальником необхідного Вам товару, але Вам не повинно буди байдуже до того, щоб цей товар відповідав Вашім вимогам, та найголовніше вимогам Законодавства. У попередньому тендері UA-2022-07-21-000533-a, якій Ви скасували, Ми довели, що Вогнебіозахисний засіб для деревини Екосепт 450-1 не відповідав вимогам тендеру, та найголовніше вимогам Законодавства України. Якщо припустити, що Ви дієти неупереджено та Вам байдуже, хто буде постачальником товару, то Ви б мали відхилити пропозицію ТОВ « ТД «УКРХІМ ЛТД», та розглянути нашу пропозицію, яка повність відповідала Вашим вимогам, та найголовніше відповідала вимогам Законодавства України. Але, з якоїсь причини Ви відміняєте тендер з причини «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг». Менше ніж за місяць Ви знову оголошуєте тендер, ну добре, припустимо що Ви знову знайшли фінансування. Припускаємо і далі, що Ви як Замовник ставитися неупереджено до вибору постачальника товару, тоді умови поточного тендеру і попереднього, якій Ви скасували з причин скорочення видатків, мали би збігатися. Але порівнявши тендерну документацію поточного і попереднього тендеру ми побачили, що в попередньому тендері якій Ви скасували UA-2022-07-21-000533-a, Ви як Замовник в Додатку №3 вимагали термін збереження вогнезахисного ефекту на вогнезахисну речовину Екосепт 450-1 не менше 7 років, а Учасник ТОВ « ТД «УКРХІМ ЛТД», згідно його пропозиції, а саме згідно файлу «Технічна специфікація» та «Регламенту робіт з вогнезахисту» писав, що термін збереження вогнезахисного ефекту на його речовину Екосепт 450-1 не менше 3 років. Що Ми бачимо, в поточному тендері Ви як замовник вимагаєте в Додатку №3 термін збереження вогнезахисного ефекту на вогнезахисну речовину не менше 3 років, но вже не вказуєте назву просочення. Нам здається підозріло, що Замовник якій повинен діяти неупереджено, спочатку вимагає термін збереження вогнезахисного ефекту на вогнезахисну речовину не менше 7 років, а потім, коли Ми вказали на невідповідність, змінює термін на 3 роки, тім самим погіршуючи власні вимоги на користь конкретного виробника. Дивимось далі, Ви додали додаткові вимогу, якої не було в попередньому тендері, а саме, у Додатку №3 Замовник вимагає, щоб термін зберігання у цілісній заводській тарі був– 24 місяці, а термін зберігання у розпочатій для роботи тарі - 6 місяців. Тобто таким чином Замовник намагається знайти хоч які небудь показники у вогнезахисної речовини Екосепт 450-1, які б були кращі ніж у продукту нашого виробництва. Щоб було краще зрозуміло, що виробник вогнезахисної речовини Екосепт 450-1 ТОВ « ТД «УКРХІМ ЛТД» свідомо маніпулює важливими показниками для отримання переваги, додаємо до цього листа посилання на скріншоти офіційного сайту виробника, станом на 06.09.2022, де можна побачити, що термін зберігання у цілісній заводській тарі складає – 12 місяців, а Термін збереження вогнезахисного ефекту не менше 7 років https://drive.google.com/file/d/1ibCOS_VJLY4c6DBgVEdV6V51n3YNXgi5/view?usp=sharing
Також додаємо до листа посилання на попередню версію Регламенту робіт з вогнезахисту на вогнезахисну речовину Екосепт 450-1 де в розділі 8 можна побачити що термін зберігання вогнезахисного засобу Екосепт 450-1 у цілісній заводській тарі складає – 12 місяців https://drive.google.com/file/d/1PZWAmc87b8zoX9ZDWYlZy8vwfotm7F_T/view?usp=sharing
Керуючись вищенаведеними фактами, та щоб уникнути звинувачень у бік Замовника в упередженості, просимо Замовника повернути до Додатку №3 ТД вимогу про те, що Термін збереження вогнезахисного ефекту має бути не менше 7 років а біозахисного 10 років, і на підтвердження цього Учасник повинен додати до тендеру протокол випробувань кліматичних або періодичних випробувань, як того вимагає ЗАКОНОДАВСТВО, а саме згідно підпункту 2 пункту 2 Розділу 4 «Про затвердження Правил з вогнезахисту» (Далі - Наказ №1064) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0259-19#Text) та відповідне роз’яснення від ДСНС , з якім можна ознайомитися за посиланням https://drive.google.com/file/d/1xEv_JB3lWoTULm6kuE8e9Zr6gD5rtD9B/view?usp=sharing. Та ще і методика повинна зазначати в методах, випробування з визначення групи вогнезахисної ефективності, до та після прискореного старіння. Бо є «ділки» які спотворюють ці випробування, тож лист з відповідним роз’ясненням від ДСНС дивіться за посиланням https://drive.google.com/file/d/1S1_dK72kDVoRXLRravyigS7SouxValz6/view?usp=sharing
Також просимо прибрати з Додатку №3 вимогу, що до терміну зберігання вогнезахисного засобу у цілісній заводській тарі та після відкриття, як було у попередньому тендері.
Також зауважуємо, що ДБН В.1.1.7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва" втратив чинність і замість нього зараз діє ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги», тож просимо виправити цю помилку в Додатку №3.
Чекаємо на виправлення.
Сподіваємось що торги та вибір переможця пройдуть неупереджено.
Відповідь:
Доброго дня.
Звертаю Вашу увагу на той факт, що усі вимоги до предмету закупівлі визначає виключно Замовник. При цьому Замовник керується власним баченням відповідності технічних вимог до предмету закупівлі та вимогами законодавства України, а не забаганками будь-кого з учасників процедури закупівлі.
Замовник не має ні часу, ні компетенції на проведення розслідувань змін у нормативних документах учасників закупівлі. Замовник контролює тільки відповідність наданих учасниками документів вимогам, що зазначені в переліку документів щодо спрощеної процедури закупівлі та вимогам законодавства України.
Дякуємо за інформацію про те, що ДБН В.1.1.7-2002 "Пожежна безпека об'єктів будівництва" втратив чинність і замість нього зараз діє ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги». Замовник обов'язково вивчить це питання і врахує при підготовці до наступних торгів.
Дата відповіді:
07.09.2022 16:36