-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з вивезення та знешкодження сміття
Завершена
295 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 475.00 UAH
Період уточнення:
01.09.2022 13:01 - 07.09.2022 00:00
Без відповіді
Вимоги до переліку документів
Номер:
093b44d4585449d68526e4161aa2b6be
Дата опублікування:
06.09.2022 12:27
Опис:
Доброго дня! У додатку № 1 до оголошення вами визначено вимоги з наданням переліку наступних документів:
«- Вартість послуг по перевезенню та знешкодженню твердих побутових відходів повинна бути визначена згідно тарифів, затверджених розпорядженням Київської міської державної адміністрації - учасник надає сканований лист – підтвердження з посиланням на відповідні нормативні документи у довільній формі.
- Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надавати за Договором, з урахуванням витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, утилізацію, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та усіх інших витрат. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які поручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. - учасник надає сканований лист – підтвердження у довільній формі.»
Ознайомившись з умовами проєкту договору та враховуючи ринок послуг, які ви закуповуєте, виникає питання, так хто все ж таки визначає ціну (тариф) на послугу? З метою усунення суперечностей внесіть відповідні зміни до оголошення.