-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Автомобільні шини
Закупівля проводиться відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами). Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ). Кількість послуг зазначено в Додатку 1 до документації «Технічна специфікація».
Торги відмінено
1 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Період уточнення:
01.09.2022 11:45 - 07.09.2022 16:00
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
340bec4c51a645efa3fc5d35c15f1bd1
Дата опублікування:
05.09.2022 15:41
Опис:
Шановний замовник.
Якось не зразуміла ваша відповідь щодо недобросовісних постачальників. Для того щоб все перевірити вам надається документ про виконання аналогічних договорів, де написано всі телефони та контактні особи. Дзвоніть, перевіряйте.. але буду казати відверто. Довідки з пенсійного фонду, або в ДПІ нічого вам не дадуть.
У минуломі тендері, ви об'явили переможцем одне підприємство.. Всі знають яке. Там в довідці про працівників усього одна особа, директор. Яким чином одна особа може виконати договір на велику суму? Директор - він же менеджер по закупівлі, він же водій, він же грузчик.. и так далі. Так де добросовісність? Ви впевнені що одна особа може все? (дуже похоже на Фігаро).
Мабуть з тієї причини ви зробили не відкритою закупівлю, а спрощену.. Щоб не було потім оскаржень а АМКУ?
Відповідь:
Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до підпункту 2.5 пункту 14.2 розділу 14 «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі ті, які будуть безпосередньо залучатись до підготовки документації та окремо до виконання договору на закупівлю товару, в якій має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівника, досвід роботи на займаній посаді, дата та номер наказу на призначення. Учасник сам на свій розсуд визначає скільки йому потрібно працівників, які будуть безпосередньо залучатись до підготовки документації та окремо до виконання договору на закупівлю товару.
Відповідно до підпункту 2.4 пункту 14.2 розділу 14 «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник у складі своєї пропозиції надає інформацію, щодо обладнання та матеріально-технічної бази, з підтвердженням копій документів на транспорт, яким буде здійснено перевезення товару до Замовника або договір про надання кур’єрських послуг. Тобто, Учасник сам вирішує, яким чином буде здійснена доставка до Замовника.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
06.09.2022 19:08
Відповідь надана
Вимога
Номер:
fb653ffbe36748d09a5f00bb1d786753
Дата опублікування:
03.09.2022 22:16
Опис:
Доброго дня шановний замовник, попередній учасник висловився не від свого імені, я ФОП Чайка В.В., яка виграла у вас дві скаргу в органі оскарження - Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , які стосуються незаконного відхилення моєї пропозиції, а саме закупівлі відкритих торгів (UA-2022-07-04-005533-a, UA-2022-06-30-005096-a), ви краще виконайте рішення АМКУ, ви оголошуєте нові торги на аналогічний товар, на який проведена закупівля, та є законний переможець - UA-2022-06-30-005096-a - дуже багато буде питань у перевіряючих органів, але найбільше у Слідчого управління Головного управління Національної поліції до цієї закупівлі - UA-2022-09-01-003412-a.
Наступні закупівлі відкритих торгів (UA-2022-07-04-005533-a, UA-2022-06-30-005096-a) вам відмінити незаконно та безпідставно не вдасться.
Шановний замовник, Прошу відповісти на питання для всієї України, чому автомобілі екстреної допомоги у Дніпропетровської області і місті які перевозять щоденно громадян України - їздять на шинах які не призначені до застосування з підстав зносу – що загрожує життю кожного громадянина України, а ви Замовнику незаконно відхиляєте пропозиції учасників, зокрема мою, та своїми діями робите усе можливе, для того щоб не закуповувати вкрай необхідний товар – не виконуєте рішення АМКУ - шини для автомобілів екстреної допомоги, та своїми діями загрожуєте життю кожного громадянина України.
До речі для відома учасника, який висловився від мого імені, на допорогові торги скарги на умови до АМКУ не подаються.
Відповідь:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону України «Про дорожній рух» посадові особи, які відповідають за експлуатацію і технічний стан транспортних засобів, зобов'язані:
забезпечувати добір, підвищення кваліфікації та професійного рівня водіїв, здійснювати контроль за станом їх здоров'я і дотриманням режиму праці та відпочинку;
забезпечувати належний технічний стан транспортних засобів та дотримання екологічних вимог їх експлуатації;
не допускати до керування транспортними засобами осіб, які не мають права на керування транспортним засобом відповідної категорії, не пройшли у встановлений строк медичного огляду, перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції;
не випускати на лінію транспортні засоби, технічний стан яких не відповідає нормативам з безпеки дорожнього руху та вимогам правил дорожнього руху, а також якщо вони не зареєстровані у встановленому порядку, переобладнані з порушенням вимог законодавства або не пройшли обов'язкового технічного контролю.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про дорожній рух» водій зобов’язаний перевірити перед вирушенням у дорогу технічний стан транспортного засобу та стежити за ним у дорозі;
своєчасно подавати транспортний засіб, що підлягає обов'язковому технічному контролю, на такий контроль.
Згідно ст. 33 Закону України «Про дорожній рух» технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам, нормативам, затвердженим у встановленому порядку.
Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб, які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством.
Відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» обов'язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме: системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єкт проведення обов'язкового технічного контролю складає протокол перевірки його технічного стану, який видається водію транспортного засобу. У протоколі зазначається строк чергового проходження обов'язкового технічного контролю транспортного засобу відповідно до періодичності проходження, встановленої частиною восьмою цієї статті.
Відповідальні особи комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» у напрямку своєї роботи керуються Законом України «Про дорожній рух» та Правилами дорожнього руху, проходять відповідні обов’язкові технічні огляди на транспортні засоби та забезпечують належний технічний стан автомобілів та їх експлуатації. Здійснюють контроль не випускаючи на лінію транспортні засоби, технічний стан яких не відповідає нормативам з безпеки дорожнього руху та вимогам правил дорожнього руху.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
05.09.2022 15:48
Відповідь надана
документи
Номер:
4f0fa8bc530649fabd85a5856c5be88f
Дата опублікування:
01.09.2022 12:34
Опис:
Шановний замовник Просимо відповісти на запитання. Як подання зовсім непотрібних довідок може вплинути на поставку шин. Це стосується довідок з податкової, з пенсійного фонду та ще ціла серія документів, які ви вимагаєте. Було б зрозуміло, що ви потребуєте підтвердження якості шин, але отримання довідок має бути на чомусь засноване? Це покращить якість шин?
Просимо вас переглянути тендерну документацію та прибрати ці безглузді вимоги.
Попередній тендер ви вже випробували з АМКУ, чи вам треба це зробити ще раз?
Відповідь:
Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
Згідно ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Перелік документів, які вимагаються в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі є обгрунтованими документами, які б запобігли співпраці Замовника з недобросовісними Учасниками і жодним чином не призводять до дискримінації. Зазначені довідки будуть тільки підтвердженням цього.
Суб’єкти господарювання мають право звернутися до органів виконавчої влади, відповідно до їх компетенції за отриманням документів та довідок.
Підсумовуючи розгляд Вашого питання, на думку Замовника у документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов документації в цій частині.
Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді:
02.09.2022 15:47