• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу у допоміжних господарських приміщеннях Комунального підприємства «Рівненський обласний центр служби крові» Рівненської обласної ради».

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період уточнення: 01.09.2022 09:42 - 07.09.2022 10:00
Відповідь надана

уточнення

Номер: 2499dcdef6c04629a3d972f8e877bbf8
Дата опублікування: 02.09.2022 11:46
Опис: Вами встановлена вимога: Усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерної пропозиції та мають бути складені не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Підскажіть, будь ласка, дана вимога стосується лише документів, підготовлених учасником безпосередньо (листи, довідки в довільній формі і тд.), чи й : копія виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; - копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб); - копія свідоцтва платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) і тд?
Відповідь: Шановний учасник! Дана вимога стосується лише документів, підготовлених учасником безпосередньо (листи, довідки в довільній формі і тд.) для участі в спрощеній закупівлі.
Дата відповіді: 02.09.2022 14:13
Відповідь надана

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Номер: bab99baadee64948a38171a6925e4fcd
Дата опублікування: 02.09.2022 11:42
Опис: Вимога: При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт учасник повинен керуватись нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також іншими нормативними документами у сфері будівництва. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є неправомірною, так як розрахунок за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» є неможливим. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва - втратив свою чинність. На даний момент діє "Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Зміни № 1", затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Просимо внести відповідні зміни до вказаної вимоги щодо надання розрахунку цінової пропозиції та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
Відповідь: Шановний учасник! Ваша вимога задоволена. Зміни будуть внесні в тендерну документацію
Дата відповіді: 02.09.2022 14:20
Відповідь надана

огляд

Номер: 5d68be4f4b6245c0be31a2da42c8ffdc
Дата опублікування: 02.09.2022 11:40
Опис: Вимога: Учасник зобов’язаний до подання пропозиції ознайомитись з об’єктом та обсягом робіт на території Замовника для отримання (підписання) відповідної довідки обстеження об’єкта. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються. Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості та об’ємів за конкурентною ціною, тому вимагає провести огляд об’єкта. ). Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику на Ваше запитання повідомляємо, що статтею 22Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;. У свою чергу Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено вимоги до предмета закупівлі та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог. Вимоги до предмета закупівлі про надання Учасниками Довідки про ознайомлення з об'єктом (Додаток 6 до Оголошення), який вимагається з метою здійснення перевірки відповідності фактичних обсягів робіт, встановлених у Оголошенні, підписується лише уповноваженими представниками Учасника. Зі сторони замовника потрібно лише вказати посаду та прізвище, ім’я та по батькові представника Замовника, ні які підписи Замовник на Довідці не ставить. Оскільки система пожежної сигналізації вже встановлена в адмінбудівлі закладу, де встановлений Пункт управління до якого буде потрібно підвести змонтовані системи пожежної сигналізації допоміжних господарських приміщень, крім того не у всіх приміщеннях потрібно встановити системи пожежної сигналізації, огляд потрібен для того, щоб правильно розрахувати обсяги закупівлі. Щодо того ,що замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції повідомляємо, ви просто можете звернутися до нас не називаючи організацію, а просто вказати, що бажаєте ознайомитись з об’єктом, бо хочете приймати участь. Згідно тендерної документації на Довідці обстеження з об’єктом підпис Замовника не ставиться, тому корупційних ризиків немає і бути не може.
Дата відповіді: 02.09.2022 14:11