-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
50410000-2 : Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Дообладнання приміщення горища системою автоматичної пожежної сигналізації за адресами: бульвар Тараса Шевченка, 56, 54-56, 27, вул. Гарматна,10 (корпус 1,корпус 2, корпус3)
Закупівля здійснюється з метою повного усунення порушень пожежної безпеки відповідно до припису №430 від 04 жовтня 2021 року.
Завершена
1 299 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 990.00 UAH
Період уточнення:
31.08.2022 15:24 - 06.09.2022 09:00
Відповідь надана
Щодо сертифікатів
Номер:
c8912ed858af4fd0be4009bebe4ebbfc
Дата опублікування:
05.09.2022 12:13
Опис:
Шановний замовнику! Повторно вимагаємо прибрати надмірні вимоги щодо сертифікатів тому, що ні в і постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», ні в Цивільному та Господарському кодексі України немає вимоги по наявність даних сертифікатів також Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, передбачено чітко яким вимогам повинен відповідати потенційний учасник. ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДАНУ НАДМІРНУ ВИМОГУ.
Відповідь:
Шановний учаснику! Повторно надаємо відповідь на аналогічне питання, яке вже було опрацьовано Замовником та надано відповідь.
Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Вимога Замовника щодо надання сертифікатів організаціями, акредитованими НААУ або неакредитованими є цілком обгрунтованою. Замовник може встановлювати додаткові вимоги до учасників, які вважає за необхідне для підтвердження надійності майбутнього контрагента. Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища, вдосконаленню процесів управління, протидії корупції у державних секторах тощо. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію та є акредитованими НААУ або без акредитації, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію. Замовник надав можливість учасникам надати деякі сертифікати ISO як від акредитованого органу НААУ, так і деякі без такої акредитації, для полегшення прийняття участі у даній закупівлі усім учасникам.
Ніяких дискримінаційних вимог, або таких, що обмежують конкуренцію, а тим більше надмірних Замовником не встановлено!
Дата відповіді:
05.09.2022 21:03
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
375864205861472e9f2e71e2404af2b3
Дата опублікування:
02.09.2022 15:42
Опис:
Замовнику в запитанні про надання сертифікатів відповідності не йшлася мова про дискримінацію хоча вона присутня бо ви прикриваючись певними нормами Закону України заводите на роботи свої організації з максимальними цінами це не тільки дискримінація, ай корупція в чистому вигляду. Ще раз запитуємо ЧОМУ ВИ ВИМАГАЄТЕ СЕРТИФВКАТИ ВІДПОВІДНОСІ ОДНІ З АКРЕДИТАЦІЄЮ НААУ ІНШІ НІ. ВАМ ЗРОЗУМІЛЕ ЗАПИТИННЯ?. І якщо ми подамо в своїй пропозиції віжовідні сертифікати без акридитації НААУ то це не буде порушення ваших вимог?. Також наголошуємо, що отримання даних сертифікатів згідно ЗАКОНОДАВСТА УКраїни є НЕОБОВЯЗКОВИМ (просто ми впевнені, що Закони на які ви опираєтесі ви трактуєте як вам вигідно). Також наголошуємо, що отримання даних сертифікаті це додаткове фінансове навантаження на компанію тому, що один сертифікат коштує приблизно від 15000грн. до 25000 грн. в залежгності від того чи входить в вартість звіт по аудиту чи ні тому, що дані сертифікати просто продаються як з звітом так і без ноього і ніякого відношення ці папірці до якісного виконання послуг відношення не мають. Тому Ми рахуємо, що дана вимога є надмірною і необгунтованою якщо не те пішло. І ваша компанія яку ви нагло, цинічно протягуєте на ці роботи вже має і ці сертифікати, а також щей сертифіка на керівника про внутрішній ауди. сертифікат по внутрішньому аудиту .
Відповідь:
Шановний учаснику! Повторно надаємо відповідь на аналогічне питання, яке вже було опрацьовано Замовником та надано відповідь. Замовник формує вимоги документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації про проведення закупівлі. Ураховуючи зазначене, вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Дані аргументи додатково підтверджуються листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даних сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, враховуючи, той факт, що всі стандарти ISO були прийняті також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікатів відповідності - встановленим стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Також, звертаємо Вашу увагу на те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо передбачено право Замовників вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. А саме відповідно до частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Таким чином, вимоги документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Вимога Замовника щодо надання сертифікатів організаціями, акредитованими НААУ або неакредитованими є цілком обгрунтованою. Замовник може встановлювати додаткові вимоги до учасників, які вважає за необхідне для підтвердження надійності майбутнього контрагента. Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища, вдосконаленню процесів управління, протидії корупції у державних секторах тощо. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію та є акредитованими НААУ або без акредитації, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію. Замовник надав можливість учасникам надати деякі сертифікати ISO як від акредитованого органу НААУ, так і деякі без такої акредитації, для полегшення прийняття участі у даній закупівлі усім учасникам.
Також, зазначаємо, що Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель чітко зазначений перелік документів, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Таким чином, учасниками повинні бути надано документи у тому вигляді та у той спосіб, як вказано у вимогах Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вважає, що ці вимоги обмежують конкуренцію та є дискримінаційними.
Дата відповіді:
05.09.2022 10:24
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
285817581fd040988a00e28fd0943145
Дата опублікування:
01.09.2022 11:56
Опис:
Ваша вимога. На керівника учасника (директора) та Керівника робіт надати: копію сертифікатів (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 Внутрішній аудитор системи управління якістю, системи екологічного управління, управління охороною здоров’я та безпекою праці у відповідності до стандартів ДСТУ ISO, а саме на: ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення». Це щось нове в закупівлях де уже є свій переможець, а таких більшість по Києву і Області Ну всеж напряжіця і поясніть а краще обгрунтуйте не загальними фразами , а у відповідності до яки нормаитовно-правових актів, постанов чи законів україни з вказання пунктів цю вимогу про надання копію сертифікатів (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 Внутрішній аудитор системи управління якістю, системи екологічного управління, управління охороною здоров’я та безпекою праці у відповідності до стандартів ДСТУ ISO, а саме на: ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення»
Відповідь:
Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації про проведення закупівлі. Роботодавець зобов’язаний організовувати аудит охорони праці (ст. 13 Закону про охорону праці). Загальним нормативним документом, що конкретизує порядок проведення аудиту систем управління (зокрема, форми оформлених за його результатами проведення документів), є ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління». Таким чином в документації вимагається надання даних сертифікатів відповідно до чинного законодавства України, а саме: ст. 13 Закону Про охорону праці та ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління». На підставі вищевикладеного, на підприємстві (установі, організації) повинна бути призначена відповідальна особа за проведення такого аудиту та мати відповідні документи, що підтверджують наявність таких повноважень на здійснення, проведення внутрішнього аудиту. У зв’язку з вищезазначеним дана вимога не носить дискримінаційний характер та не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
02.09.2022 10:32
Відповідь надана
Лаболаторія
Номер:
4b590b1bdba44a6ebbc69f28ba03f0cb
Дата опублікування:
01.09.2022 11:25
Опис:
Шановний замовнику в п. 1.2. у вас викладена вимога Надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом. Додатково надати документ, що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. поясніть навіщо вам при наданні послуг по даній закупівлі електротехнічна лабораторія.
Відповідь:
Шановний Учаснику. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації про проведення закупівлі. Наявність у потенційного учасника закупівлі власної (або орендованої) сертифікованої електротехнічної лабораторії із наданням документів, що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 встановлена задля підтвердження наявності в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та інструментів, які необхідні для надання послуг, а також підтвердження їх справного технічного стану, адже за допомогою електротехнічної лабораторії проводиться періодична перевірка та повірка матеріально-технічної бази та інструментів, які використовуються під час виконання робіт і надання послуг з монтажу. Монтажна організація повинна використовувати технічно справний, повірений та перевірений інструмент під час виконання робіт. Наявність сертифікованої електротехнічної лабораторії
власної (обо орендованої) із наданням документів, що що засвідчує стан системи вимірювань електротехнічної лабораторії, а саме Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 гарантує замовнику, по-перше, вчасне виконання відповідних робіт, без затримок та додаткових ризиків при залученні сторонніх осіб, також гарантує наявність відповідних спеціалістів, які можуть якісно та на належному рівні забезпечити виконання таких робіт.
У зв’язку з вищезазначеним дана вимога не носить дискримінаційний характер та не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
02.09.2022 10:28
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
ac351fda12d04fcaa3bc6909860222dd
Дата опублікування:
01.09.2022 11:19
Опис:
Шановний замовнику у вас в документації наявна вимога про надання Довідки про наявність необхідних технологій з обов’язковим додаванням наступних документів:
- Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації (на надання послуг з проектування та монтажу системи пожежної сигналізації, систем оповіщення).
- Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права (на надання послуг з проектування та монтажу системи пожежної сигналізації, систем оповіщення).
- Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права (на надання послуг з проектування та монтажу системи пожежної сигналізації, систем оповіщення).
- Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації (на надання послуг з проектування та монтажу системи пожежної сигналізації, систем оповіщення). Якщо ви так переймаєтеся якістю наданих послуг, що ви вимагаєте дані сертифікати поясніть або обґрунтуйте чому ви вимагаєте одні сертифікати з акредитацією НААУ а інші ні.
Відповідь:
Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації про проведення закупівлі. Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даних сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, враховуючи, той факт, що всі стандарти ISO були прийняті також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікатів відповідності - встановленим стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Також, звертаємо Вашу увагу на те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо передбачено право Замовників вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. А саме відповідно до частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною (аналогічна позиція викладена в рішенні № 6170-р/пк-пз від 23.06.2018, прийнятому ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, винесеного по закупівлі № UA-2018-05-25-002509-a) .
Вимога Замовника щодо надання сертифікатів організаціями, акредитованими НААУ або неакредитованими є цілком обгрунтованою. Замовник може встановлювати додаткові вимоги до учасників, які вважає за необхідне для підтвердження надійності майбутнього контрагента. Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища, вдосконаленню процесів управління, протидії корупції у державних секторах тощо. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію та є акредитованими НААУ або без акредитації, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому, будь-який Учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію. Тому, ваша питання не містить ні пояснення, ні обгрунтування в чому саме полягає дискримінаційністьданої вимоги. Замовник надав можливість учасникам надати сертифікати ISO як від акредитованого органу НААУ, так і без такої акредитації, для полегшення прийняття участі у даній закупівлі усім учасникам. Враховуючи вищезазначене, Замовник не вважає, що ці вимоги обмежують конкуренцію та є дискримінаційними.
Дата відповіді:
02.09.2022 10:33