-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія включаючи послуги розподілу
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
31.08.2022 12:04 - 06.09.2022 11:41
Відповідь надана
ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ
Номер:
2b0029697db84d858ace5f4a0b8b4e19
Дата опублікування:
01.09.2022 14:00
Опис:
Доброго дня! 1) Обгрунтуйте необхідність надання Учасником довідку про створення на території Львівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), та довідку від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Відповідь:
Щодо питання про центри обслуговування споживачів (надання довідки).
Питання номер 2b0029697db84d858ace5f4a0b8b4e19
Шановний учаснику.
Вимоги, що стосуються Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на виконання положень «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018р. №312.
Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Згідно статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» роздрібний ринок електричної енергії (далі – роздрібний ринок) – система відносин, що виникають між споживачем електричної енергії та електропостачальником у процесі постачання електричної енергії, а також іншими учасниками ринку, які надають пов’язані з постачанням електричної енергії послуги.
Таким чином, Прилісненська сільська рада є споживачем на роздрібному ринку, а тому у разі, якщо учасник обслуговує більше 50 000 споживачів, ми маємо право на обслуговування в центрі обслуговування споживачів та кол-центрі, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. А також маємо право на інформацію щодо майбутнього постачальника та порядку взаємодії з електропостачальником.
Замовник має право знати про кількість споживачів учасника та чи не повинен був учасник створити центр обслуговування споживачів та кол-центр, тобто чи це добросовісний учасник, який дотримується вимог законодавства України.
Такої ж думки притримується Антимонопольний комітет, наприклад, пропонуємо переглянути рішення органу оскарження №19058-р/пк-пз від 09.10.2020 за номером скарги – UA-2020-09-17-005333-b.а2 (закупівля UA-2020-09-17-005333-b).
Створення Учасником на території Волинської області, або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської), (а не тільки Львівської області, як це вказано у Вашому запитанні) власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) (підтверджується наданням довідки) надасть можливість якісного обслуговування споживачів (клієнтів), приймати та розглядати звернення/скарги/претензії споживачів, надавати їм роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, надасть можливість через єдине вікно здійснювати прийом та видачу документів щодо постачання електричної енергії та надасть можливість проводи особистий прийом споживачів.
Одночасно інформуємо про те, що додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не має вимог, викладених Вами у запитанні, а лише містить проект договору про постачання електричної енергії споживачу. Будьте уважні при формуванні запитань.
Запрошуємо Вас прийняти участь у закупівлі, дотримуючись вимог законодавства.
Дата відповіді:
02.09.2022 11:44
Відповідь надана
12-НКРЕКП
Номер:
058c105173d34ee9aeb22a9aa289028f
Дата опублікування:
01.09.2022 13:55
Опис:
Доброго дня! 1) Обгрунтуйте необхідність надання Учасником довідку про створення на території Львівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), та довідку від НКРЕКП чи її територіальних підрозділів, яка підтверджує наявність та функціонування в Учасника Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Львівської області (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 2) Обгрунтуйте необхідність надання Учасником звіту за формою 12-НКРЕКП-постачанння (квартальна) за 3-й квартал 2020 року (п.5.2. додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Відповідь:
Щодо питання 12 – НКРЕКП.
Питання номер 058c105173d34ee9aeb22a9aa289028f
Шановний учаснику.
1. Вимоги, що стосуються Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на виконання положень «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018р. №312.
Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Згідно статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» роздрібний ринок електричної енергії (далі – роздрібний ринок) – система відносин, що виникають між споживачем електричної енергії та електропостачальником у процесі постачання електричної енергії, а також іншими учасниками ринку, які надають пов’язані з постачанням електричної енергії послуги.
Таким чином, Прилісненська сільська рада є споживачем на роздрібному ринку, а тому у разі, якщо учасник обслуговує більше 50 000 споживачів, ми маємо право на обслуговування в центрі обслуговування споживачів та кол-центрі, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. А також маємо право на інформацію щодо майбутнього постачальника та порядку взаємодії з електропостачальником.
Замовник має право знати про кількість споживачів учасника та чи не повинен був учасник створити центр обслуговування споживачів та кол-центр, тобто чи це добросовісний учасник, який дотримується вимог законодавства України.
Такої ж думки притримується Антимонопольний комітет, наприклад, пропонуємо переглянути рішення органу оскарження №19058-р/пк-пз від 09.10.2020 за номером скарги – UA-2020-09-17-005333-b.а2 (закупівля UA-2020-09-17-005333-b).
Створення Учасником на території Волинської області, або будь-якої з суміжних областей (Рівненської/Львівської), (а не тільки Львівської області, як це вказано у Вашому запитанні) власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) (підтверджується наданням довідки) надасть можливість якісного обслуговування споживачів (клієнтів), приймати та розглядати звернення/скарги/претензії споживачів, надавати їм роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, надасть можливість через єдине вікно здійснювати прийом та видачу документів щодо постачання електричної енергії та надасть можливість проводи особистий прийом споживачів.
Одночасно інформуємо про те, що додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не має вимог, викладених Вами у запитанні, а лише містить проект договору про постачання електричної енергії споживачу. Будьте уважні при формуванні запитань.
2. Вимоги про необхідність надання Учасником звіту за формою 12-НКРЕКП - постачання (квартальна) за 3-й квартал 2020 року (п.5.2. додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) у тексті оголошення про проведення спрощеної закупівлі або у будь-якому з додатків до неї не міститься.
Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не має вимог, викладених Вами у запитанні, а лише містить проект договору про постачання електричної енергії споживачу. У п.5.2. проекту договору про постачання електричної енергії споживачу також такої вимоги не зазначено. Будьте уважні при формуванні запитань.
Запрошуємо Вас прийняти участь у закупівлі, дотримуючись вимог законодавства.
Дата відповіді:
02.09.2022 11:46