• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд для визначення та оцінки їх технічного стану

Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом СРV за ДК 021:2015- 71630000-3 (Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд для визначення та оцінки їх технічного стану)

Торги не відбулися

1 050 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період уточнення: 30.08.2022 18:00 - 20.09.2022 00:00
Відповідь надана

Додаток проект договору

Номер: f4658a4d4a854ad7a8e391acaf867f65
Дата опублікування: 19.09.2022 21:23
Опис: Вважаємо за доцільне внести наступні змини в редакцію Договору «Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» П. 4.1 Читати у редакції: Оплата Послуг, що надаються за цим Договором, здійснюється Замовником двома платежами: аванс та остаточний розрахунок, шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. * Замовник здійснює авансування у розмірі 30% від вартості Послуг за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на поточний рахунок Виконавця. Аванс (гарантія його повернення) забезпечується банківською гарантією. П. 4.2 (перший абзац) Читати у редакції: Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. П. 5.10 Читати у редакції: У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти надані Послуги Сторонами складається Акт із переліком необхідних дій, які Виконавець зобов’язується виконати за власний рахунок (в межах Завдання на проектування). Актом Сторони погоджують термін здійснення Виконавцем необхідних доробок. П. 7.5 Читати у редакції: За порушення Виконавцем умов Договору щодо якості Послуг стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Послуг. Я кщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних Послуг, вони визначаються погодженим експертом чи експертом призначеним судом. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від належного надання Послуг власними силами та засобами за свій рахунок протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повідомлення Замовника про відмову від приймання Послуг. П. 7.7 Виключити П. 13.11 Читати у редакції: Сторони погодилися, що всі права, в т. ч. права інтелектуальної власності на виготовлені та передані Замовнику згідно умов цього Договору матеріали контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд переходять до Замовника, що розпоряджається ними на власний розсуд та власну користь після повної сплати Послуг за Договором. Зазначене в т. ч. передбачає право Замовника виготовляти та передавати копії матеріалів контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд для визначення та оцінки їх технічного стану в повному обсязі та/або частково третім особам, залучати інші проектні організації/фахівців для доопрацювань, внесення необхідних змін тощо.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником розглянуто Ваше питання та за результатами розгляду повідомляємо наступне: 1. Тендерна документація щодо закупівлі Ізмаїльською філією ДП «АМПУ» (адміністрація Ізмаїльського морського порту) послуг - Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом СРV за ДК 021:2015- 71630000-3 (Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд для визначення та оцінки їх технічного стану) складена у відповідності з вимогами статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та затверджена рішенням Уповноваженої особи (протокол №1 від 30.08.2022). 2. Умови договору зазначені в Додатку 4 до Тендерної документації не суперечать вимогам чинного законодавства України, обумовлені договірною політикою ДП "АМПУ" та відповідають інтересам підприємства. 3. Таким чином, умови договору зазначені в Додатку 4 до Тендерної документації змінам не підлягають.
Дата відповіді: 20.09.2022 09:01
Відповідь надана

Підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону

Номер: 805099cf9a6e45f088f1185ace3f69dc
Дата опублікування: 31.08.2022 12:01
Опис: Доброго дня! Додатком 2 тендерної документації для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону Переможцем процедури закупівлі необхідно надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який містить дані про перебування /не перебування у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону). У звязку із запровадження в Україні воєнного стану (Указ Президента України №64/2022 від 24.02.2022 зі змінами), більшість державних сайтів та реєстрів не працюють, зокрема сайти Міністрерства Юстиції України, в тому числі Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Тому отримання вищезазначеної довідки не є можливим. У зв"язку з вищезазначеним просимо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження Переможцем зазначеної інформації (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону).
Відповідь: Шановний учаснику, замовником розглянуто Ваше питання про внесення змін до тендерної документації в частині вимог замовника щодо документального підтвердження Переможцем відсутності підстав, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та за результатами розгляду повідомляє наступне: 1. Під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, зокрема наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації. Під час проведення торгів, замовник самостійно, з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану, визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону. 2. Пунктом 1 наказу Міністерства юстиції України «Про зупинення оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України» від 13.04.2022 № 1462/5, зупинено на час дії воєнного стану оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, визначеної розділом ІІ Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України» від 28.03.2016 № 897/5. При цьому повідомляємо, що процедура надання відомостей з Єдиного державного реєстру визначається відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969 (зі змінами) (далі – Порядок). 3. Відповідно до норм розділу ІІІ Порядку виписка, витяг з ЄДР у паперовій формі (крім виписки за результатом проведеної державної реєстрації) надаються за запитом про надання виписки з ЄДР, про надання витягу з ЄДР (додатки 1, 2) заявника шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. За результатом розгляду запиту щодо надання виписки, витягу з ЄДР державний реєстратор, уповноважена особа центру надання адміністративних послуг за допомогою програмних засобів ведення ЄДР формують виписку, витяг з ЄДР. Запит на отримання витягу чи виписки з ЄДР у паперовій формі є платним. Витяг з ЄДР державним реєстратором, уповноваженою особою суб’єкта державної реєстрації або уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг надається заявникові з обов’язковим встановленням особи такого заявника та перевіркою обсягу його повноважень відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Порядку. Таким чином, отримати достовірні відомості з ЄДР можливо шляхом витребування витягу з ЄДР у паперовій формі. При формуванні витягу про юридичну особу запитувач може обрати для себе декілька або всі пункти, які він бажає, щоб було включено до цього документа з числа названих нижче: 1. Повне найменування юридичної особи та скорочене в разі його наявності. 2. Повне та скорочене найменування юридичної особи англійською мовою в разі їх наявності. 3. Ідентифікаційний код юридичної особи. 4. Організаційно-правова форма. 5. Центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків. 6. Місцезнаходження юридичної особи. 7. Дані про розпорядчий акт, на підставі якого створено юридичну особу. 8. Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, якщо засновник — фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник — юридична особа. 9. Дані про розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу), у тому числі частки кожного із засновників (учасників), та про дату закінчення його формування. 10. Види діяльності. 11. Відомості про органи управління юридичної особи. 12. Прізвище, ім’я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи. 13. Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи — у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». 14. Дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу — у разі, коли державна реєстрація юридичної особи була проведена до набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». 15. Дата державної реєстрації, дата й номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення. 16. Статус відомостей про юридичну особу. 17. Назва установчого документа. 18. Дані про наявність відмітки про те, що юридична особа створюється та діє на підставі модельного статуту. 19. Дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: найменування та місцезнаходження відокремленого підрозділу, його ідентифікаційний код. 20. Дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, зокрема відомості про розпорядника майна, санатора. 21. Відомості про перебування юридичної особи в процесі припинення. 22. Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог. 23. Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення. 24. Дата та номер запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи, підстава для його внесення. 25. Дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа. 26. Дані про юридичних осіб-правонаступників: повне найменування та місцезнаходження юридичних осіб-правонаступників, їхні ідентифікаційні коди. 27. Номер та дата розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, винесеного уповноваженою особою Національної комісії із цінних паперів та фондового ринку. 28. Місцезнаходження реєстраційної справи. 29. Відомості, отримані в порядку взаємного обміну інформацією з відомчих реєстрів органів статистики, Державної податкової служби, Пенсійного фонду України. 30. Інформація про здійснення зв’язку з юридичною особою. 31. Дані про реєстраційні дії: назва реєстраційної дії; дата і номер реєстраційної дії; прізвище, ім’я, по батькові посадової особи, що внесла до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; зміни, внесені реєстраційною дією. Тобто переможець процедури закупівлі, з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного стану, для документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», має можливість виконати вимого замовника зазначені в тендерній документації, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, витягу (отриманого у паперовій формі) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який містить дані про перебування /не перебування у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією. Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 01.09.2022 14:50