-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з ««Капітального ремонту систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу людей в Коблівському ліцеї Коблівської сільської ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Коблеве, вулиця Шкільна, будинок 2» (ДК 021:2015 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Завершена
870 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 353.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 353.10 UAH
Період уточнення:
30.08.2022 16:00 - 03.10.2022 00:00
Відповідь надана
огляд
Номер:
016ea2e8bcf443fcaaa109506b14ea9c
Дата опублікування:
01.09.2022 16:02
Опис:
Вимога: Перелік та види робіт повинні відповідати проекту. Учасник, до аукціону, повинен оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті, в якому будуть проводитись роботи, та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції акт огляду об'єкта. Учасник може відвідати об’єкт за вказаною адресою в Оголошенні в робочий час з 8:00 до 17:00 при попередній згоді з керівником закладу. Додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті закладу та Замовника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
ВИМОГА:
Перелік та види робіт повинні відповідати проекту. Учасник, до аукціону, повинен оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті, в якому будуть проводитись роботи, та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції акт огляду об'єкта. Учасник може відвідати об’єкт за вказаною адресою в Оголошенні в робочий час з 8:00 до 17:00 при попередній згоді з керівником закладу.
Додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті закладу та Замовника.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції.
ВІДПОВІДЬ:
Повідомляємо, що під час формування вимог тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), а саме: частиною третьою статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Враховуючи складну специфіку даного виду надання послуг з монтажу і установки пожежної сигналізації на об’єкті «Капітальний ремонт систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу людей в Коблівському ліцеї Коблівської сільської ради за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Коблеве, вулиця Шкільна, будинок 2» мають включають у себе послуги з монтажу різного та специфічного за технічними характеристиками обладнання пожежної сигналізації. Для оцінки Учасником власних можливостей та наявності власних кваліфікованих фахівців, вимога про огляд об’єктів дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості обладнання пожежної сигналізації, його технічний стан і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 3 Закону. При огляді приміщення Учасник також може отримати всю необхідну для нього технічну документацію, Кожному Учаснику будуть створені всі умови для обстеження об'єкту та кожен має змогу в цей період відвідати об'єкт для обстеження. Тому виходячи з цього - обстеження об'єкту є обов'язковою умовою, та не суперечить порушенню законодавства України, так як Замовник зацікавлений в тому що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки, тому нами висунута така вимога як обстеження об'єкта та ознайомлення з технічною документацією.
ВИМОГА:
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків.
Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі!
ВІДПОВІДЬ:
Це є тільки припущенням Учасника, яке не доведено жодними доказами. Відповідно до ухвали Конституційного Суду України від 17 лютого 2009 року № 5-у/2009, від 27 січня 2010 року № 2-у/2010, ухвали Великої палати Конституційного Суду України від 13 листопада 2018 року № 69-у/2018, від 19 березня 2019 року № 11-у/2019 припущення не може вважатися аргументом чи належним обґрунтуванням тверджень. Крім того, ч. 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Таким чином, Учасником вимоги не доведено, яким чином вимога Замовника щодо здійснення огляду об'єкту та надання акту огляду порушує законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Отже дана вимога жодним чином не дискримінує учасників, а навпаки спрямована на те, щоб допомогти учаснику прийняти зважене рішення щодо участі у тендері. Враховуючи вищевказані обставини та норми законодавства, Замовник не вбачає в своїх вимогах дискримінаційних умов.
Дата відповіді:
05.09.2022 09:23