-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Небесної Сотні від будинку №38а до будинку №82 в м. Шепетівка, Хмельницької області (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233142-6 Ремонт доріг))
Торги відмінено
26 994 446.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 134 972.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 134 972.23 UAH
Період уточнення:
29.08.2022 17:15 - 26.09.2022 00:00
Відповідь надана
Аналогічний досвід
Номер:
db9ee085d419492e9f4c18d552fbc3c5
Дата опублікування:
02.09.2022 15:22
Опис:
Просимо надати розяснення :
Учасник має надати документальне підтвердження послуг із поточного ремонту вулично-дорожньої мережі (суцільне улаштування покриття) або поточного середнього ремонту вулично-дорожньої мережі населених пунктів, при цьому сума виконаних робіт/послуг по двох аналогічних договорах повинна бути не менше 50 % від предмета даної закупівлі.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Тобто, має бути 2 аналогічні договори сумарно на суму 50% від суми закупівлі?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Має бути 2 аналогічні договори сумарно на суму 50% від суми закупівлі.
Дата відповіді:
05.09.2022 16:57
Відповідь надана
Про ціни на матеріали
Номер:
0f1ab210908948b5aaa92bdaa0c435dc
Дата опублікування:
01.09.2022 15:17
Опис:
У підпункті 6.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації цієї закупівлі, серед іншого, встановлено, що для розрахунку вартості об’єкту учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції.
Тому просимо роз’яснити який регіон ви маєте на увазі, той, де знаходиться об’єкт чи той, звідки учасник чи ще якийсь?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Якщо ви подаєте запитання нам Замовнику по цій процедурі, то ви повинні врахувати регіон Замовника і регіон місця виконання робіт/послуг.
Дата відповіді:
05.09.2022 16:55
Відповідь надана
Про відсоток виконання аналогічного договору
Номер:
9bdaddbc598f4a4396738b203144d8b9
Дата опублікування:
01.09.2022 15:11
Опис:
У пункті 8 розділу ІІІ тендерної документації цієї закупівлі, серед іншого, встановлено необхідність надання для кожного залученого субпідрядника копії аналогічного договору (ПОВНІСТЮ виконаного) та підтверджуючі документи на роботи/послуги до яких його залучають відповідно до Додатку 7. А в самому додатку №7 встановлено, що аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Тому просимо роз’яснити якій з цих вимог має надаватися пріоритет, враховуючи, що вони взаємовиключні.
Відповідь:
Шановний Учасник!
За даною процедурою закупівлі та у всіх публічних закупівлях приймають участь учасники, а не субпідрядники. Тому учасник сам визначає яких субпідрядників і на які роботи він їх залучає. Водночас зазаначаємо, що аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору
Дата відповіді:
05.09.2022 16:53
Відповідь надана
Про аналогічні договора
Номер:
5685bd6fee9d44e48a29a7ae0010baed
Дата опублікування:
01.09.2022 15:04
Опис:
У додатку №7 до тендерної документації цієї закупівлі, серед іншого, встановлено необхідність надання інформації про не менш ніж два аналогічних договора на суму не менше 50 % від предмета даної закупівлі. Зауважуємо вам, що відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Мінекономіки у листі № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року «Щодо розробки тендерної документації» для вас як органу місцевого самоврядування повідомило, що ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись ПРИНЦИПАМИ здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
По відношенню до нашого товариства такі вимоги є дискримінаційними, оскільки ми маємо багаторічний досвід виконання таких робіт/надання послуг, та маємо відповідні договора, однак сума їх дещо менша. Відповідні дискримінаційні вимоги успішно оскаржуються в АМКУ та судах, однак сподіваємось на ваше розуміння та те, що ви зміните вимоги тендерної документації, зекономивши ваш і наш час.
Тому просимо роз’яснити з якою метою вами встановлено такі великі суми по аналогічних договорах, оскільки грошима не підтверджується досвід та просимо внести зміни до додатку №7, прибравши вимогу про суму 50 % від предмета даної закупівлі
Відповідь:
Шановний Учасник!
Так ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагається:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1.Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декільказ таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів);
4)наявність фінансової спроможності,яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином вимога щодо підтвердження досвіду в тендерній документації вказана відповідно до вимог законодавства , оскільки замовник бажає щоб в цей нелегкий час роботи/послуги були виконані якісно та вчасно.
Дата відповіді:
05.09.2022 16:44
Відповідь надана
По ISO
Номер:
6983a1fd85c5455a8031045c1514f1cf
Дата опублікування:
01.09.2022 14:26
Опис:
У підпункті 6 пункт 5.6. розділу ІІІ тендерної документації цієї закупівлі, серед іншого, встановлено необхідність надання скан-копії оригіналу чинного сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та визначено, що якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі тендерної пропозиції пройшло часу до одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом; Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на дату подачі тендерної пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом.
Ознайомившись з наведеними вище вимогами тендерної документації, вбачаємо, що словосполучення «первинний аудит» та «щорічний аудит» викладені дещо некоректно, зокрема, у розмовному стилі.
Задля уникнення можливих подальших непорозумінь між Замовником та учасниками на стадії оцінки тендерних пропозицій, просимо роз’яснити чи «первинний аудит» у розумінні Замовника - це первинна сертифікація, що включає: перший етап первинного аудиту; другий етап первинного аудиту, а «щорічний аудит» - це: наглядовий аудит першого чи другого років?
Принагідно зауважуємо, що в України з 01.01.2021 року діє ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT), прийнятий згідно наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і начальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 18 грудня 2019 р. за № 435 з 2021–01–01.
У вказаному Стандарті надано настанови для організацій усіх розмірів і типів та щодо аудитів різних сфер застосування та масштабів, і зокрема, визначено типи аудитів, а саме: аудит першою стороною (внутрішній аудит); аудит другою стороною (аудит зовнішнього постачальника; аудит іншої зовнішньої заінтересованої сторони); аудит третьою стороною (сертифікаційний та/або акредитаційний аудит, аудити у правових, регуляторних та подібних цілях).
Інших видів аудитів щодо проведення аудитів систем управління в законодавстві не має.
Відповідь:
Шановний Учасник!
"Первинний аудит у розумінні Замовника - це документ, який видається учаснику при первинній сертифікації, тобто при отриманні сертифікату, а "щорічний аудит" - це: наглядовий аудит першого чи другого років, в залежності від дати видачі сертифікату.
Дата відповіді:
05.09.2022 16:30