• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку

Завершена

29 150 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 291 500.00 UAH
Період уточнення: 15.09.2017 13:23 - 31.10.2017 12:00
Відповідь надана

Затримка оплати

Номер: ccb9a8ff17cb4401ad5a9e652ff1149d
Дата опублікування: 06.10.2017 15:15
Опис: Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 7.7 Додатку 4 на стор. 77 зазначено: «Замовник не несе відповідальності за затримку оплати у випадку наявності порушення зобов’язання зі сторони Виконавця.». Які порушення зобов’язання зі сторони Виконавця можуть призвести до затримки оплати зі сторони Замовника?
Відповідь: Розділом 7 Додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації визначається відповідальність Сторін при виконанні договору. Виконавець договору несе відповідальність, зокрема, за такими зобов’язаннями: - За порушення строків надання послуги; - За порушення умов зобов’язання щодо якості послуги; - За порушення строків надання продовження Банківської гарантії.
Дата відповіді: 11.10.2017 19:12
Відповідь надана

Звіт використання авансових коштів

Номер: 4d88fe206869442b851d1dd0e7c425fb
Дата опублікування: 06.10.2017 15:14
Опис: Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 3.7 Додатку 4 на стор. 73 зазначено: «Виконавець протягом ___ (але не більше 95 днів) днів з дня надходження авансового платежу повинен надати звіт* про використання авансових коштів (*за формою згідно з Додатком __ до Договору) разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо).». На підставі якого нормативного документу застосовується така вимога? Також просимо надати форму звіту про використання авансових коштів.
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та нормативних документів ДП «НЕК «Укренерго», зокрема обов’язкове включення до договору антикорупційних застережень. Крім того, згідно зі ст. 626-627 Цивільного кодексу України (договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ст. 6 Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. За результатами розгляду питання в тендерну документацію внесено зміни в частині доповнення Додатку 4 тендерної документації Формою звіту про використання авансового платежу
Дата відповіді: 11.10.2017 19:12
Відповідь надана

Роз'яснення проекту договору

Номер: db3cb7fbfb544fe792098b3fb2b11042
Дата опублікування: 06.10.2017 15:12
Опис: Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 7.5 Додатку 4 на стор. 76 зазначено: «У випадку, якщо органами податкової інспекції (шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акту перевірки, довідки, внесення коригувань до облікової картки Замовника, як платника податку, іншим способом)…». Необхідно роз’яснення терміну «іншим способом». Яким?
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та нормативних документів ДП «НЕК «Укренерго»
Дата відповіді: 11.10.2017 19:11
Відповідь надана

Гарантійна підтримка

Номер: 656991e212374f41bfac105435e616f5
Дата опублікування: 06.10.2017 15:11
Опис: Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 19.1.7.1 Додатку 3 на стор. 58 зазначено: «До гарантійної підтримки системи повинно входити: виправлення виявлених помилок пов’язаних зі змінами законодавства України (повинно виконуватися не пізніше ніж зміни наберуть законну силу); Термін гарантійної підтримки роботи системи повинен складатися не менш ніж 1 (один) рік, та повинен розпочинатися з дати введення Системи в промислову експлуатацію.». На даний момент неможливо оцінити обсяг майбутніх змін в законодавстві України. Чи можливо винесення робіт з підтримки змін в законодавстві за рамки гарантійних зобов'язань і включити їх в окремий договір щодо підтримки системи?
Відповідь: Закону України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів (крім харчових продуктів, якщо інше прямо не встановлено цим Законом), робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг. До законодавства про захист прав споживачів також відноситься Цивільний кодекс України, Господарський кодекс та інші нормативно-правові акти, що містять положення про захист прав споживачів. Додаток 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації містить вимоги до Виконавця щодо гарантійних зобов’язань на Систему відповідно до діючого законодавства України і прав, які має покупець.
Дата відповіді: 11.10.2017 19:11
Відповідь надана

Субпідрядники

Номер: 0f2bbb346979458b8fbc5ce15264e3cd
Дата опублікування: 05.10.2017 17:53
Опис: Шановний тендерний комітет! Тендерною документацією не передбачено декларування субпідрядників у тендерній пропозиції (оскільки предметом закупівлі є послуга). Чи допускається договором залучення Виконавцем субпідрядників якщо такі не були задекларовані у тендерній пропозиції?
Відповідь: Відповідно до вимог п. 4.8 Розділу 4 «Умови надання послуги» Додатку 4 «Проект договору» тендерної документації зазначено наступне. «4.8 Умови щодо субпідрядного(- них) виконавця (ів) включаються до Договору, якщо Виконавець зазначив у своїй тендерній пропозиції про його(їх)залучення та межі такого залучення. У разі потреби для Виконавця залучити до виконання спеціальних видів / обсягів робіт субпідрядного(- них) виконавця (ів), визначення таких осіб здійснюється: з урахуванням тендерної пропозиції Виконавця, у ході укладання Договору, Умова конкретизується уході укладання Договору Залучення в ході надання послуг субпідрядного(- них) виконавця (ів) можливе за попереднім погодженням з Замовником та за умови наявності у субпідрядного(- них) виконавця (ів), чинних документів, що надають йому право на провадження таких послуг.. Залучення Виконавцем субпідрядного(- них) виконавця (ів) здійснюється в межах ціни Договору. Виконавець відповідає за якість та своєчасність надання субпідрядним (-и) виконавцем (- ями) послуг. Залучення Виконавцем таких осіб не змінює зобов'язань Виконавця перед Замовником, і Виконавець залишається відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення Договору. Виконавець не має права самостійно змінити попередньо письмово погоджений перелік субпідрядного(- них) виконавця (ів).»
Дата відповіді: 11.10.2017 19:11
Відповідь надана

Відповідальність сторін

Номер: 9c5bb51c347c44308755df51b20fab08
Дата опублікування: 05.10.2017 17:38
Опис: Шановний тендерний комітет! У Розділі 7 Додатку 4 тендерної документації зазначена відповідальність сторін. Яким чином у тексті Проекту договору передбачено те, що відповідальність Виконавця наступає в разі безпосередньої провини самого Виконавця?
Відповідь: Згідно Розділу 5 Додатку 4 «Проект договору» тендерної документації зазначено про приймання наданої послуги, а саме: 5.2. Після надання послуги Виконавець складає та надає Замовнику Акт; такий акт повинен містити умови, визначені для оформлення первинних документів. Разом з Актом Виконавець передає Замовнику підтверджуючі документи щодо інших витрат у ході надання послуги (якщо такі витрати матимуть місце під час надання послуги), а якщо Підрядник не надав оформлені належним чином зазначені документи, Замовник не розглядає цей Акт до їх отримання / належного їх оформлення, про що письмово повідомляє Виконавця. *умова про надання підтверджуючих документів щодо інших витрат не включається до Договору, якщо в кошторисі послуги не будуть зазначені такі витрати 5.3. За відсутності у Замовника претензій до якості послуги, правильності оформлення переданої звітної та іншої документації він підписує Акт протягом 14 робочих днів з дати отримання Акту від Виконавця та один примірник підписаного Акту повертає Виконавцю. При наявності у Замовника зауважень (претензій), викликаних недоліками надання / наданої послуги (зокрема, невідповідність Завданню, іншим вимогам Замовника, чинному законодавству України), він вправі заявити про це Виконавцю (у будь-який момент, однак не пізніше 14 робочих днів з дати отримання від Виконавця Акту), та направити Виконавцю документ (акт), в якому зафіксовані виявлені недоліки (дефекти) та зазначається порядок, терміни їх усунення. Виконавець зобов'язаний (в порядку та строки, встановлені в документі про недоліки) підписати цей документ (акт) та усунути зафіксовані дефекти (недоліки); при цьому всі затрати по усуненню недоліків покладаються на Виконавця (без додаткової оплати Замовником). Виконавець зобов’язаний (не пізніше трьох робочих днів з після складання Замовником документу про недоліки) надати обґрунтування своєї відмови підписати документ, усунути визначені Замовником недоліки. Після усунення дефектів (недоліків) Сторони підписують Акт у визначеному Договором порядку. У разі погодження Замовника з обґрунтуваннями Виконавця, останній звільняється від виконання вимог документу про недоліки в тій частині, в якій Сторони досягли згоди. 5.4. Якщо Виконавець не підписує наданий йому Замовником документ (акт) про недоліки та / або у визначений Замовником строк не усуває виявлені недоліки, то Замовник вправі: відмовитись від прийняття послуги, вимагати повернення авансового платежу не здійснювати подальшу оплату, вимагати розірвання Договору, виплати штрафних санкцій та збитків та / або вчинити інші дії згідно з нормами чинного законодавства України, зокрема прийняти той обсяг послуги, до якого немає зауважень.
Дата відповіді: 11.10.2017 19:10
Відповідь надана

Гарантійні строки

Номер: 4a4361850e924c61af1b1b681400244a
Дата опублікування: 05.10.2017 17:36
Опис: Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 6.2 Додатку 4 на стор. 75 зазначено: «Гарантійні строки не залежать від строку дії договору.». Що малось на увазі при складанні даного пункту? Від чого залежать гарантійні строки, в такому разі?
Відповідь: Цивільний та Господарський кодекси України є комплексним поєднанням нормативної бази, теоретичних здобутків вчених, узагальнення правозастосовчої практики, вітчизняного і зарубіжного досвіду до врегулювання правових відносин у сфері цивільного і господарського права. Відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України «Дія договору завершується після виконання Сторонами всіх зобов’язань». Проект договору тендерної документації передбачає такі зобов’язання Виконавця: поставка Системи, впровадження Системи та гарантійна підтримка впровадженої Системи. Оскільки, для виконання договору сторона Виконавець має забезпечити наявність банківської гарантії на його виконання, тому цей пункт визначає що Замовник має повернути Виконавцю банківську гарантію після виконання зобов’язань з впровадження Системи.
Дата відповіді: 11.10.2017 19:10
Відповідь надана

Сервісна підтримка Системи

Номер: 9112e2852319474fb0d5c0be45289826
Дата опублікування: 05.10.2017 17:35
Опис: Шановний тендерний комітет! У тендерній документації в п. 1.3 Додатку 3 на стор. 21 зазначено: «Виробник Системи та його складових частин, що буде поставлено Учасником, або Учасник повинні забезпечити гарантійне обслуговування/сервісну підтримку Системи та його складових частин, з умовами та терміном вказаними в описі предмету закупівлі (підтверджується листом виробника/учасника довільної форми).» Правовласник запропонованої нами системи передбачує платну сервісну підтримку продукту. Оплата підтримки здійснюється щорічно з дня інсталяції ліцензій користувачів. Чи передбачується такий вид гарантійної підтримки Системи Замовником?
Відповідь: Регулювання вимог щодо ліцензування між власником/розробником Системи і потенційним учасником/учасником тендеру мають бути належним чином оформлені Сторонами відповідно до вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Регулювання інших вимог наприклад щодо обслуговування або супроводу між власником/розробником Системи і потенційним учасником/учасником тендеру мають бути належним чином оформлені Сторонами у відповідності до вимог Цивільного та Господарського кодексів України. Тендерна документація та її додатки підготовленні Замовником у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель». Замовник в тендерній документації визначає вимоги щодо предмету закупівлі і ніяким чином не впливає на існуючи стосунки між власником/розробником Системи і потенційним учасником/учасником тендеру.
Дата відповіді: 11.10.2017 19:09
Відповідь надана

Потреба додаткових роз’яснень або уточнень.

Номер: 7edf0c07116e4676956cc9e921d1d02c
Дата опублікування: 05.10.2017 10:58
Опис: Доброго дня! За результатами аналізу тендерної документації на закупівлю: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку (зі змінами від 25.09.2017 р.) нами було виявлено ряд спірних питань, які потребують додаткових роз’яснень або уточнень. Відповідно до п. 1.7. додатка №3 до Тендерної документації для Учасників тендерних торгів встановлена вимога щодо необхідності надання копії діючого сертифікату системи управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001, яка повинна надаватись в складі тендерної пропозиції, однак, на законодавчому рівні необхідність отримання даного сертифікату відсутня, що говорить про його рекомендаційний характер. Таким чином, наявність обов’язкової вимоги Замовника щодо надання діючих сертифікатів системи управління якістю на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001 носить дискримінаційних характер та значно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників. Зважаючи на вищезазначене, просимо Вас обґрунтувати необхідність зазначення в Тендерній документації вимоги щодо надання документа (сертифікат ISO 9001), необхідність отримання якого на законодавчому рівні не встановлена. Крім того, просимо обґрунтувати необхідність наявності досвіду (зазначеного в п. 3.1.2. Розділу 1 даної Тендерної документації) із впровадження ЕRP платформ виробника Системи в енергетичній галузі країнах ENTSO-E, оскільки дана вимога виключає можливість прийняття участі компаній, які не мають відповідного міжнародного досвіду, що також, на наш погляд, є дискримінаційною вимогою. Як Вам відомо, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що встановлені Вами вимоги, в порушення ст. 3 Закону, носять дискримінаційний характер, що значно обмежує коло потенційних Учасників, які працюють на ринку України та можуть запропонувати конкурентну ціну і надати відповідні якісні послуги. У зв’язку із вищезазначеним, просимо Вас врахувати наші зауваження та привести Тендерну документацію на закупівлю: «72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку», у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Відповідь: За результатами розгляду питання повідомляємо наступне: Щодо сертифікату ISO 9001 Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.» Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Крім того, діяльність ДП «НЕК «Укренерго» (надалі – Укренерго) здійснюється відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008 «Системи управління якістю. Вимоги». У 2016 р. в Укренерго проведено ресертифікаційний аудит системи управління якістю, екологією, гігієною та безпекою праці згідно з вимогами міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та OHSAS 18001:2007. Тому дотримання вимог у сфері управління якості та стандартизації є пріоритетними напрямками, які регулюються чиним законодавством. Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною Щодо досвіду впровадження ERP платформ виробника Системи в енергетичній галузі країнах ENTSO-E Слід зазначити, що діяльність ДП «НЕК «Укренерго» спрямована на інтеграцію ОЕС України з енергосистемою ENTSO-E. Серед основних кроків - реалізація проектів з відновлення та реконструкції міждержавних ліній електропередачі, цілями яких є забезпечення відновлення їх роботи, створення передумови для повної інтеграції ОЕС України в європейські енергосистеми ENTSO-E, отримання досвіду експлуатації генеруючих потужностей атомних електростанцій ОЕС України за правилами Європейського Союзу, забезпечення підтримки в управлінському обліку процесів трансформації підприємства, централізації функцій підприємства, включаючи перехід структурних підрозділів підприємства на сервісну модель Приведення Об’єднаної енергетичної системи України у відповідність до вимог ENTSO – E буде відбуватись шляхом виконання організаційних, технічних та інших заходів, необхідних та достатніх для забезпечення переходу Об’єднаної енергетичної системи України до роботи у складі енергосистеми ENTSO- E. З огляду на викладене вважаємо, що тендерна документація 72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням Впровадження системи управлінського обліку складена відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не містить дискримінаційних вимог до Учасників торгів та жодним чином не обмежує їх конкуренцію, а ДП «НЕК «Укренерго» в свою чергу навпаки зацікавлене у максимальній економії, ефективності проведення даної закупівлі та розширення кола учасників.
Дата відповіді: 11.10.2017 19:09
Відповідь надана

Інформація зазначена у ТД

Номер: 8c57caa9719643e5a84cce36dababd16
Дата опублікування: 02.10.2017 14:51
Опис: Шановна тендерна комісія! У ТД згадуються пункти 1.8.7 та 19.6.1 на сторінках 10 і 58, відповідно. Так само згадується розділ 3 до Додатку 3 до ТД (Опис та основні вимоги до предмета закупівлі) на сторінці 58. Але дані пункти і розділ відсутні. Просимо вас надати вищезазначені пункти і розділ для ознайомлення.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що в тендерну документацію внесені зміни, які розміщені відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в електронній системі закупівель Prozorro
Дата відповіді: 11.10.2017 19:08