• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

22П(СЗ)-005_79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Консультаційні послуги з питань актуарних розрахунків)

Торги не відбулися

233 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 336.00 UAH
Період уточнення: 23.08.2022 12:06 - 29.08.2022 15:00
Відповідь надана

Запитання та уточнення щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: 47def6671c5b457f98f01cdb146feef2
Дата опублікування: 29.08.2022 13:17
Опис: Шановний Замовнику! Сформульовані Замовником кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі в Додатку №2.1 до Оголошення https://zakupki.com.ua/tender/17165077 (кількість працівників не менше 4-х, наявність двох конкретних свідоцтв неіснуючого на даний час регулятора ринку страхування, розпорядження якого втратили чинність, довідок про здачу екзаменів за британською/американською, а не українською системами, досвід роботи з виключним колом із 4-х аудиторів тощо) видаються дискримінаційними, недостатньо обґрунтованими та упередженими. Відтак, просимо надати уточнення та відповіді з таких питань. 1.Щодо кількості працівників Учасника. Замовник встановлює вимогу про наявність у учасника не менше ніж чотирьох працівників, які можуть безпосередньо залучатися до надання послуг з актуарних розрахунків і які мають офіційно оформлені трудові відносини з учасником (в штаті, трудові договори, договори ЦПХ чи подібне), з яких: а) не менше як двоє працівників повинні мати Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, (Свідоцтво про відповідність кваліфікаційним вимогам до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг або іншим уповноваженим органом) б) хоча б один працівник з переліку повинен мати документи (диплом, свідоцтво тощо) про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними системами відповідно до вимог п.п. г) п.2.1. розділу 2 Кваліфікаційних вимог до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками затверджених розпорядженням Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005.» Вимога про наявність 4 (чотирьох) працівників є дискримінаційною та необґрунтованою з наступних міркувань: 1. Сучасні програмні засоби та технології дозволяють перевіряти вихідні дані та виконувати актуарні розрахунки для підприємств з чисельністю від 100 до 10000 працівників за лічені хвилини (в окремих випадках, за 1-2 години). Для цього потрібен 1 комп’ютер, одна пара рук і одна пара очей одного виконавця. Чотири пари рук і очей для одного комп’ютера одночасно недоцільні та неефективні. Поки виконується розрахунок на одному комп’ютері, можна завантажити дані на інший комп’ютер і так само перевірити їх та запустити розрахунок. 2. Розрахунок, перевірку даних і результатів здатна виконувати одна людина двома руками з однією парою очей. Не в чотири руки і не в шість, і необов’язково на різних комп'ютерах і різних програмах. Навіть якщо 10 підприємств одночасно підготують вхідні дані, то сучасні технології обробки інформації та процесори роблять можливими проведення обчислень по кожному підприємству за декілька хвилин. Це підтверджено досвідом актуарних розрахунків, патентами, ноу-хау передових актуарних фірм в останні роки. Тому такий учасник (актуарна фірма) самостійно розраховує дійсно необхідну кількість працівників, яких доцільно залучати для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі. Учасник може наймати інших осіб, що не позбавляє його відповідальності за виконання договору. Відтак, встановлення замовником у тендерній документації чіткої кількості працівників (наприклад, наявність у штаті не менше 4 працівників, що будуть залучені для задоволення потреби замовника) не відповідає сучасним реаліям і досягненням в галузі актуарної науки і практики, створює умови, які є дискримінаційними щодо інших учасників, а відтак критерій вибору «ціна» не працює. Законодавство не зобов’язує Замовника встановлювати конкретну кількість працівників Учасника. Адже досягнення економії робочого часу учасника та коштів замовника можливе завдяки застосованому технологічному процесу порядку надання послуг чи технологіям. 3. Досвід виконання актуарних розрахунків для великих компаній, до складу яких входять 20-30 суб’єктів господарювання чисельністю 20 000-20 0000 працівників, показує принципову можливість ефективного вирішення завдань на двох комп’ютерах двома виконавцями з вищою освітою впродовж 16 годин. Ці два виконавці з вищою технічною освітою ефективно працюють без конкретних свідоцтв, реєстрів, довідок тощо колишнього регулятора ринку страхування При цьому один рахував, інший - перевіряв, у різних приміщеннях, що розташовані на відстані більше 50 км одне від одного. 4. Вже декілька років поспіль використовується технологія децентралізованих розрахунків (зобов’язання 20 суб’єктів господарювання чисельністю від 2000 до 4000 осіб на кожному з них розраховуються одночасно впродовж одного робочого дня). Після перевірки розрахункових файлів (шляхом повторного розрахунку контролером за лічені хвилини) формуються актуарні звіти, що висилаються замовнику вже завіреними (підписаними) кваліфікованим (дипломованим) актуарієм. Останній лише визначає (задає, підтверджує) ключові актуарні припущення (смертність, ставки дисконту тощо), прийняті в розрахунках. Таким чином, практикою підтверджено, що два виконавця розрахунків (з вищою освітою за технічним або економічним або математичним напрямом) та один дипломований актуарій в змозі надати послуги з актуарних розрахунків для цілей МСБО 19 десяткам і сотням замовників, впродовж невеликого проміжку часу (декілька тижнів). Подальше збільшення кількості таких працівників не дає відчутного ефекту, а лише збільшує витрати на персонал для виконавця, що безумовно закладаються в ціну (оплату) для замовника. 2. Щодо документів про кваліфікацію працівників Учасника. «а) не менше як двоє працівників повинні мати Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, (Свідоцтво про відповідність кваліфікаційним вимогам до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг або іншим уповноваженим органом) б) хоча б один працівник з переліку повинен мати документи (диплом, свідоцтво тощо) про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними системами відповідно до вимог п.п. г) п.2.1. розділу 2 Кваліфікаційних вимог до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками затверджених розпорядженням Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005.» Вимоги не є обґрунтованими та є дискримінаційними з наступних міркувань. Актуарні розрахунки та оцінки для цілей суб’єктів господарювання (МСБО 19), які не є страховими організаціями та надавачами фінансових послуг, не вважаються актуарною діяльністю в сфері страхування, не пов’язані із забезпеченням актуарної функції страховика, не є розрахунками страхових тарифів та резервів, не є наданням фінансових та допоміжних послуг в контексті Закону України «Про страхування». Відповідно до ст.1 Закону України «Про страхування» актуарна діяльність у сфері страхування (перестрахування) – діяльність у сфері страхування щодо аналізу та оцінки ризиків та/або пов’язаних з ними фінансових зобов’язань, а також розроблення та оцінка методів управління фінансовими наслідками майбутніх випадкових подій із метою забезпечення реалізації актуарної функції страховика. Замовник не здійснює актуарної діяльності у сфері страхування та не надає фінансові послуги, а тому не зобов’язаний залучати для оцінки зобов’язань підприємств виключно осіб, які отримали Свідоцтва, видані Нацкомфінпослуг для посвідчення актуарних розрахунків страхових тарифів на ринку страхування, та/або здали екзамени за британською чи іншою (неукраїнською) екзаменаційною системами. Відтак, вимоги державного регулятора ринків фінансових послуг щодо права виконання та посвідчення актуарних розрахунків (страхових тарифів) лише за наявності в особи відповідного Свідоцтва та її внесення в Реєстр не є обов’язковими при залученні суб’єктом господарювання кваліфікованого актуарія у контексті п.59 МСБО (IAS) 19 «Виплати працівникам». Тобто, відсутність «актуарного допуску» на ринок страхування не може бути підставою щодо не допуску такої особи до надання консультаційних та актуарних послуг суб’єктам господарювання, які не здійснюють діяльність у сфері страхування, а тільки виконують оцінку зобов’язань з виплат працівникам для цілей бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Наприклад, якщо така особа має диплом актуарія, що визнається в Україні та/або Великій Британії, то вона вважається «кваліфікованим актуарієм» в розумінні п.59 МСБО 19. Дискримінаційною по відношенню до українською системи освіти є вимога довідки про здачу екзаменів за британською/американською екзаменаційними системами. Не за українською, а за іноземною системою, хоча в Україні видаються дипломи актуарія як спільним рішенням українських та британських навчальних закладів, так і українськими навчальними закладами (наприклад, диплом магістра зі спеціальності «Актуарна та фінансова математика»). Кваліфікаційна придатність на заняття діяльністю з актуарних розрахунків визначається документами про освіту та досвідом роботи. Таким документом про освіту може бути не тільки свідоцтво, але й відповідні дипломи, сертифікати тощо. Наявність свідоцтва, що регулює актуарну діяльність в сфері страхування, не може вважатись перевагою перед наявністю диплома актуарія чи іншого документа про освіту в особи, яка виконує актуарні розрахунки в сфері бухгалтерського обліку та фінансової звітності для суб’єкта господарювання, який не є страховою організацією. Викликає подив, що Замовник (Національний виробник, державне, підприємство) штучно обмежує участь (дискримінує) вітчизняних фахівців, які надають (можуть надавати) послуги з актуарних розрахунків згідно законодавства України, але з різних причин не мають коштів/можливостей для здачі екзаменів, передбачених британською/американською екзаменаційною системами. Слід зазначити, що в Україні з 2010 року готують магістрів за спеціалізацією «Актуарна та фінансова математика», які здають екзамени і отримують дипломи в українських вишах за українською екзаменаційною системою. Незрозуміло, чому британська/ американська екзаменаційні системи мають перевагу над українською чи іншою європейською екзаменаційними системами. Таким чином, особа, яка має свідоцтво про успішне складання професійних екзаменів, передбачених британською/американською екзаменаційною системами, має штучно створену перевагу над особою, отримала диплом актуарія або інший документ про освіту, який надає право займатися актуарними розрахунками за законодавством України. Відповідно до п.1.3 Кваліфікаційних вимог регулятора ринку страхування (Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 08.02.2005 р. № 3519 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05), на які посилається замовник «актуарними розрахунками можуть займатись фізичні особи, які мають вищу освіту за математичним, технічним або економічним напрямом.» Посвідчення актуарних розрахунків для цілей Закону України "Про страхування" особами, які отримали відповідні Свідоцтва стосується, насамперед, розрахунку та посвідчення страхових тарифів страхових компаній, а не оцінки пенсійних зобов’язань вашого підприємства. Відтак, для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, особа має надати документ про вищу освіту не нижче рівня магістра (за математичним, економічним або технічним напрямом) або інший документ про підвищення кваліфікації (свідоцтво про навчання, диплом). На підтвердження досвіду виконання актуарних розрахунків такими особами учасник (виконавець) має подати відповідну довідку. Звертаємо також увагу Замовника, що відповідно до Постанови Правління Нацонального банку України від 23 травня 2022 року №103 «Про затвердження Положення про кваліфікаційні вимоги до осіб, які можуть займатись актуарними розрахунками» визнано: такими, що втратили чинність, нормативно-правові акти Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України та Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, зокрема і розпорядження Держфінпослуг від 08.02.2005 p. №3519. Просимо пояснити та уточнити, яким чином збільшення кількості працівників та наявність у них свідоцтв для діяльності на ринку страхування впливає на швидкість та якість актуарних розрахунків показників одного великого підприємства за допомогою сучасних програмних засобів? Чому мінімальна кількість працівників учасника має бути саме 4, а не 2 чи 3? Пропонуємо: для запобігання дискримінаційному обмеженню кола потенційних учасників замінити запропоновану вимогу на більш універсальну, та конкретизувати її таким чином: «Учасник надає інформаційну довідку у довільній формі про наявність у складі працівників (або членів проектної команди) учасника не менше одного кваліфікованого (дипломованого) актуарія та не менше двох фахівців з досвідом виконання актуарних розрахунків для цілей МСБО (IAS) 19 «Виплати працівникам» не менше трьох років, які мають вищу освіту, не нижче магістерського рівня, за математичним, технічним або економічним напрямом, та з якими укладені трудові договори або договори цивільно-правового характеру. На підтвердження учасник повинен надати копії відповідних документів про трудові (цивільно-правові) відносини з особами, які будуть залучатися до надання послуг за договором із замовником, та про кваліфікацію (рівень освіти) цих осіб (дипломи, свідоцтва тощо), які визнані або видані в Україні». 3. Щодо кількості договорів, кількості працівників підприємств, яким надавались послуги Учасником. «Довідка згідно форми №2 про виконання аналогічних договорів, з яких не менше, як два договори мають бути із підприємствами чия кількість працівників має бути не менше 10 тис. чол. Аналогічними договорами вважаються договори надання послуг з актуарної оцінки довгострокових зобов’язань згідно з вимогами міжнародних стандартів фінансової звітності відповідно до МСБО 19 «Виплати працівникам». Просимо пояснити та уточнити, яким нормативно-правовим актом регламентується визначена вами кількість виконаних договорів та працівників? Сучасні технології, ноу-хау, патенти дозволяють за лічені хвилини виконувати розрахунки як для 1000, так і для 10 000 працівників. Адже сучасні актуарні моделі та програмне забезпечення однаково ефективні для виконання розрахунків в діапазоні працівників від 500 до 50 000 осіб. Існуючі програмні засоби дозволяють впродовж 1-2 днів виконувати повний цикл актуарних розрахунків для 10-20 підприємств з чисельністю персоналу від 2 000 до 4 000 осіб кожне (загалом 40-80 тисяч працівників). Тому є практичні підтвердження з 2017 року. Відтак, встановлення для учасників «планки допуску» на рівні 10 000 осіб є упередженою та дискримінаційною, оскільки може бути прописана під конкретного учасника. Пропонуємо для запобігання дискримінаційному обмеженню кола потенційних учасників замінити запропоновану вимогу на більш універсальну, та конкретизувати її таким чином: «Учасник надає інформаційну довідку в довільній формі, що містить відомості про наявність в учасника досвіду виконання актуарних розрахунків щодо оцінки зобов’язань за програмами з визначеними виплатами згідно з Міжнародним стандартом бухгалтерського обліку (IAS) 19 «Виплати працівникам» для підприємств, загальна чисельність персоналу яких становить від 5000 осіб і більше, протягом останніх трьох років. На підтвердження учасник повинен надати копії відповідних документів (рекомендаційні листи або еквівалент) не менше, ніж від трьох таких підприємств.» 4. Щодо вичерпного кола аудиторів. «прийняття результатів актуарних розрахунків аудиторами, що входять хоча б до однієї з міжнародних мереж: E&Y, PWC, Deloitte, KPMG « Вимога не є обґрунтованою та є дискримінаційною з наступних міркувань: 1.Яким нормативно-правовим актом регламентується запропонований Замовником перелік з 4-х аудиторських компаній, якщо в Україні працюють 79 (сімдесят дев’ять) аудиторських компаній, які внесені в Реєстр Аудиторської палати України (АПУ), пройшли перевірку якості АПУ, мають право і досвід проведення аудиту за МСФЗ. У європейських фінансових інституціях, які надають кредити, таких вимог НЕ ІСНУЄ. 2.Стосовно аудиторських компаній, які належать до міжнародних мереж (груп) доцільно розширити перелік або вказати перед ними слово "еквівалент". Наприклад, аудиторські компанії, які входять до міжнародних мереж, а саме: Грант Торнтон, Крестон, Нексіа, RSM, HLB та ряд інших компаній з Реєстру АПУ, з невідомих причин не містяться в зазначеному вами переліку, хоча вони є повноцінним еквівалентом компаній «великої четвірки. Відтак, одні міжнародні мережі отримують певні преференції перед іншими. Не кажучи вже про національних надавачів аудиторських послуг, що пройшли контроль якості з боку АПУ, але чомусь не враховані при аудиті (позбавлені права аудиту) державних підприємств ОПК. Як і актуарні фірми, що співпрацюють з означеними аудиторами. Всі ці аудитори (73 фірми) також пройшли перевірку системою контроля якості аудиторських послуг. Більшість з них засновані резидентами України. То чому державне підприємство надає перевагу лише окремим чотирьом компаніям з іноземним капіталом? Чи може аудитор вже наперед відомий? Чи наперед визначений учасник вже має «напрацьовані зв’язки» з певним аудитором чи замовником? Чому інші учасники, які мають досвід співпраці з іншими 73-ма аудиторами та іншими великими підприємствами, не можуть бути допущені до закупівлі? Просимо пояснити та уточнити, яким чином належність аудитора до «великої четвірки» впливає на якість та ціну актуарних розрахунків? Пропонуємо: або значно розширити перелік міжнародних мереж аудиторів наприклад, збільшити його із запропонованих вами шести до дванадцяти, додавши до них Грант Торнтон, Крестон, Нексіа, RSM та інші, або застосувати до останніх поняття «еквівалент» та посилання на Реєстр АПУ. Пропонуємо для запобігання дискримінаційному обмеженню кола потенційних учасників замінити запропоновану вимогу на більш універсальну, та конкретизувати її таким чином: «2) Учасник надає інформаційну довідку в довільній формі, якою підтверджує відсутність випадків неприйняття результатів роботи учасника з оцінки зобов’язань підприємства за Міжнародним стандартом бухгалтерського обліку (IAS) 19 «Виплати працівникам» аудиторськими компаніями (аудиторами), що входять до міжнародних мереж E&Y, PWC, Deloitte, KPMG, BDO, BakerTilly або їх еквіваленту, та перебувають в Реєстрі Аудиторської палати України, при здійсненні обов’язкового аудиту фінансової звітності, складеної за міжнародними стандартами фінансової звітності для підприємств-замовників послуг учасника протягом останніх трьох років.» Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється Замовником на основі єдиного критерію «Ціна» (питома вага критерію – 100%). Водночас, Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі в Додатку №2.1 до Оголошення штучно обмежують коло учасників закупівлі, а тому несуть ризик неконкурентного ціноутворення. Маємо надію, що вказівки на дискримінаційні вимоги щодо кількості працівників відповідної кваліфікації, деталізації документів про кваліфікацію, кількість персоналу на підприємствах, деталізації аудиторських фірм тощо допоможе Замовнику зорієнтуватися та зрозуміти можливі ризики штучного обмеження кола потенційних учасників. Сподіваємось, що ці вимоги не є заздалегідь прописаними під одного-двох надавачів послуг, які вступили у змову щодо формального проведення аукціону. Вважаємо, що запропоновані зміни у кваліфікаційних вимогах призведуть до розширення кола потенційних учасників гарантовано допоможе замовнику суттєво (в 3-4 рази) зменшити ціну послуг за договорами з виконавцями актуарних розрахунків при незмінній якості послуг та заощадити державними підприємствами значні кошти, вкрай необхідні для в умовах агресії РФ. Чекаємо на уточнення. Дякуємо за вашу відповідь!
Відповідь: Зазначені в тендерній документації вимоги перш за все спрямовані на забезпечення отримання Замовником послуг найвищої якості в стислі терміни. 1. Вимоги до кількості працівників. Враховуючи досягнення сучасних технологій, сам розрахунок може бути здійснений однією людиною, однак має бути сумлінно перевірений, для чого потрібні працівники як з вищою кваліфікацією, так і з метою незалежного погляду. Крім того, враховучи досить стислі терміни для фіналізації звіту в січні місяці (звіт має бути оновлено протягом декількох днів після отримання фінальної інформації від Замовника), для Замовника є важливим наявність у Виконавця додаткових страхових ресурсів, котрі можуть забезпечити виконання завдань фактично за «будь-якої» ситуації. А враховуючи потенційний вплив “COVID-19” та воєнних дій, котрі мають вплив на всю території України, наявність в виконавця одного/двох додаткових працівників , котрі можуть швидко підстрахувати, є обґрунтованою. 2. Кваліфікаційні вимоги до працівників. Незважаючи на те, що Замовник не є страховою організацією, однак закуповує послуги саме з актуарних розрахунків. А актуарій – це перш за все спеціаліст з оцінки ризиків, фінансовий аналітик і консультант у сфері страхування, котрий на практиці застосовує актуарну математику. Відповідно, вимоги, котрі свого часу були затверджені Розпорядженням ДКРРФПУ №3519 від 08.02.2005 року, а потім підтверджені Постановою НБУ №103 від 23.05.2022 року є однією з запорук, що актуарій є дійсно висококваліфікованим фахівцем. Як результат, додання в тендерну документацію вимог, затверджених ДКРРФПУ/НБУ, є одним з факторів забезпечення отримання послуг на високому рівні. Аналогічне твердження стосується і наявності довідок про здачу екзаменів за британською/американською екзаменаційними системами – українська система підготовки актуаріїв ще досі розвивається (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B9), тому відповідно, є загальноприйнята практика підвищення кваліфікації відповідно до закордонних систем, що також вказує і регулятор НБУ (а не лише Замовник). Наявність відповідних документів дає змогу Замовнику значно зменшити вірогідність отримання послуг низької якості. 3. Визначена кількість виконаних аналогічних договорів не менше 2 для компаній з кількістю персоналу не менше 10 тисяч осіб. Вказана вимога не регулюється законодавчими обмеженнями, а спрямована, перш за все на забезпечення отримання послуг на високому рівні. Наявність двох договорів, як мінімум свідчитиме, що Виконавець не єдиноразово надавав аналогічні послуги. Стосовно ж кількості працівників більше 10 тисяч осіб, якщо Виконавець користується для виконання замовлення моделями, що працюють з 2-4 тисячами осіб використовуючи декілька циклів, то не повинно виникати складностей надати в якості підтвердження відповідні договори. Якщо ж це лише теоритичне припущення, котрому є лише практичні підтвердження, але отримані не самим Виконавцем, то Замовник не готовий ризикувати. Крім того, мова йде не лише про технічні розрахунки для компаній з великою кількістю працівників, але і про аналіз Виконавцем коректності даних, що надаються Замовником в розрізі його окремих структурних одиниць, комунікації з вказаними структурними одиницями стосовно наданої інформації з метою виправлення помилок в разі наявності, що зазвичай займає в рази більше часу ніж сам розрахунок. 4. Вимоги стосовно прийняття результатів вичерпним колом аудиторів. Замовник є суспільно-значимою компанією, найбільшим видобувником вуглеводнів в Україні та входить групу Нафтогаз, котра є найбільшою в енергетичному секторі України. Як результат, питання коректності фінансової звітності компанії, враховуючи суттєві суми по забезпеченню програм за довгостроковими зобов’язаннями з виплат працівникам, що перевищують 1,7 млрд. гривень, є досить важливим. Відповідно, Виконавець має підвердити, що його робота була захищена саме перед компаніями «Великої четвірки», які є загальновизнаними в світі та вважаються «першим ешелоном». Інші компанії займають лише наступні місця…. Крім того, як зазначено в технічному завданні, Виконавець повинен захистити свою роботу перед аудиторами Замовника (котрих наразі два: ТОВ «ПрайсвотерхаусКуперс (Аудит)» та ТОВ «Грант Торнтон Легіс»), відповідно Виконавець має надати докази спроможності такого захисту. Застосування ж запропонованих потенційних змін до кваліфікаційних критеріїв потребуватиме від замовника впровадження інших компенсаторів, котрі б убезпечили Замовника від неякісних послуг, зокрема, наприклад, підвищенню штрафу за надання послуг неналежної якості в розмірі з 20% від вартості послуг, до рівня потенційних витрат замовника/упущеної вигоди, котрі можуть бути понесені в результаті затримки з випуском фінансової звітності у зв’язку з отриманням зауважень від незалежних аудиторів, що може становити мільйони гривень.
Дата відповіді: 29.08.2022 16:04