-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на пр. Перемоги,5
Капітальний ремонт Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на пр. Перемоги,5 відповідно до технічного завдання Додаток №3
Завершена
1 325 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 625.00 UAH
Період уточнення:
27.10.2017 17:52 - 01.11.2017 18:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
877544d7baea4826a47ce72f50f81a8f
Дата опублікування:
29.10.2017 16:21
Опис:
п. 13 Копія довідки, про відсутність у Учасника заборгованності по обовязкових платежах до бюджету (відсутність по сплаті податків та обов’язкових платежів). Дана довідка може бути видана підприємством-учасником?
п. 15 Діючий сертифікат якості на товари або матеріали (які плануються використовуватись під час виконання робіт); Планується використання більше 50-ти різних видів товарів та матеріалів. Ви впевнені, що хтось з учасників надасть вам такі сертифікати на ВСІ товари (матеріали). Вважаю дану вимогу дискримінаційною.
п. 16. Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар або матеріали (які плануються використовуватись під час виконання робіт); Таке ж питання: висновки на всі матеріали? Як вони можуть бути отримані виконавцем робіт до їх початку? Товар (матеріали) ще не закуплені.
17. Копії ліцензій, дозволів, сертифікатів на здійснення аналогічного предмету закупівлі виду діяльності у разі закупівлі робіт або послуг. Що Ви маєте на увазі?
24. Лист згода на те, що підприємство, підрядник має можливість виконати 100% роботи за власні кошти, а замовник розраховується з підрядником після підписання останнього акту форми КБ-2В та акту введення в експлуатацію об’єкта. Дискримінаційна вимога, оскільки акти КБ-2 можуть подаватись щомісячно на затвердження та оплату.
Чи буде по даному договору проводитись авансування робіт відповідно до п. 2 ст. 48 Бюджетного кодексу України?
Відповідь:
П.13 – Довідка про відсутність в Учасника заборгованості по обов’язкових платежах до бюджету видається Центром обслуговування платників ДПІ за місцем реєстрації Учасника.
П.15 – Учаснику необхідно надати сертифікати якості на основні будівельні матеріали для улаштування стелі, стін, підлоги та електрообладнання. Матеріали повинні бути не токсичними в зв’язку з тим, що в приміщенні постійно знаходяться працівники управління та відвідувачі: інваліди, пенсіонери, вагітні жінки, батьки з дітьми та ін. (це також стосується п. 16 стосовно висновків державної санітарно-епідеміологічної служби).
П.17 – Ліцензія на будівельну діяльність.
П.24 –Авансування робіт по даному договору проводитися не буде (Ст. 49 Бюджетного кодексу України). Управління не може передбачити в договорі умови авансування даних робіт без рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата робіт буде здійснена протягом 10-ти календарних днів після підписання Акту виконаних робіт.
Дата відповіді:
01.11.2017 15:40