• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легень експертного класу, тип 2)

Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)

Завершена

11 051 630.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 258.15 UAH
Період уточнення: 19.08.2022 14:17 - 25.08.2022 10:00
Відповідь надана

Внесення змін до медико-технічних вимог

Номер: 3b62552d7fc84fd9bbcf306bc5afd8bd
Дата опублікування: 24.08.2022 15:21
Опис: Шановний Замовнику! З метою розширення кола потенційних учасників, для збільшення конкурентоспроможності та зменшення фінансових витрат, звертаємось до вас з пропозицією внесення змін до медико-технічний умов цієї закупівлі. Пропонуємо внести зміни у медико-технічні вимоги до предмета закупівлі: 1) п. 2.10 «Режим високочастотної осциляції» – видалити. існує багато апаратів ШВЛ експертного класу для новонароджених у яких відсутній даний режим. Пропонуємо видалити даний пункт, так як дана вимога не значно впливає на експлуатаційні характеристики апарату але критично знижує конкурентоспроможність, що негативно впливає на вартість для кінцевого користувача. 2) п. 3.1 «Об’єм вдиху, мл – не гірше ніж – 2-300» - змінити. Даний пункт є не конкретизованим та може невірно трактуватись учасником при подачі пропозицій та замовником при оцінюванні. Збільшення об’єму до 10 мл обумовлено стандартами європейських виробників. Значення 2 мл буде значно обмежувати коло потенційних учасників та є клінічно необґрунтованим. Адже більшість спеціалізованих апарати ШВЛ для новонароджених мають нижнє значення діапазону вдиху біля 10 мл. Дані зміни збільшать коло учасників закупівлі, що позитивно вплине на кінцеву вартість обладнання. Пропонуємо викласти даний пункт у вигляді: - Об’єм вдиху, мінімальний – не більше 10 мл - Об’єм вдиху, максимальний – не менше 300 мл 3) п. 3.5 «Частота дихання при контрольованій вентиляції, дих/хв. – не гірше, ніж – 4 – 150. Пропонуємо видалити другу частину даної вимоги оскільки у ній зазначені характеристики які відносяться до режиму зазначеному у пункті 2.10, який ми пропонуємо видалити. Внесення змін не вплине на експлуатаційні характеристики апарату але збільшить конкурентоспроможність, що позитивно вплине на вартість для кінцевого користувача. Пропонуємо викласти цей пункт у наступній редакції: Частота дихання при контрольованій вентиляції, дих/хв. – не гірше, ніж – 4 – 150. 4) п. 3.6 «SIMV-частота не гірше, ніж 1-60 дих/хв» - Даний пункт є не конкретизованим та може невірно трактуватись учасником при подачі пропозицій та замовником при оцінюванні. Просимо конкретизувати, яка саме частота мається на увазі (чим відрізняється від частоти дихання при контрольованій вентиляції у пункті 3.5) або видалити цей пункт. 5) п. 3.8 «Час вдиху не гірше, ніж 0,1-4 сек» - змінити. Збільшення мінімального часу вдиху до 0,12 сек обумовлено стандартами європейських виробників. Значення 0,1 сек буде значно обмежувати коло потенційних учасників та є клінічно необґрунтованим. Адже більшість спеціалізованих апаратів ШВЛ для новонароджених мають нижнє значення діапазону часу вдиху біля 0,15 сек. Внесення даних змін значно не вплине на експлуатаційні характеристики апарату, але збільшить конкуренцію та позитивно вплине на остаточну вартість запропонованого обладнання. Пропонуємо викласти цей пункт у наступній редакції: Час вдиху не гірше, ніж 0,12-4 сек. 6) п. 3.10 «Наявність тригера з чутливістю 0.2-0.5 л/хв та рівнем тиску -20 -1смН2О» - змінити. Збільшення мінімального рівня тиску тригера до -10 смН2О обумовлено стандартами європейських виробників. Значення -20 смН2О буде значно обмежувати коло потенційних учасників та є клінічно необґрунтованим. Внесення даних змін збільшить конкуренцію, та позитивно вплинуть на остаточну вартість обладнання. Пропонуємо викласти цей пункт у наступній редакції: Наявність тригера з чутливістю 0.2-0.5 л/хв та рівнем тиску -10 – -1 смН2О. 7) п. 3.11 «Базовий потік(обвідний потік), л/хв не гірше, ніж – 0,5» - змінити. Вимога не значно впливає на експлуатаційні характеристики апарату але критично знижує конкурентоспроможність, що негативно впливає на вартість для кінцевого користувача. Збільшення базового потоку до 3 л/хв обумовлено стандартами європейських виробників. Значення 0,5 л/хв буде значно обмежувати коло потенційних учасників та є клінічно необґрунтованим. Пропонуємо викласти цей пункт у такій редакції: Базовий потік (обвідний потік), л/хв не гірше, ніж – 3 8) п. 3.12 «Повинен забезпечувати регулювання часу закінчення вдиху у межах 1 – 70% від пікового потоку» - змінити. Збільшення мінімального значення у діапазоні регулювання часу закінчення вдиху до 5% обумовлено стандартами європейських виробників. Значення 1% буде значно обмежувати коло потенційних учасників та є клінічно необґрунтованим. Дані зміни збільшать конкуренцію серед потенційних учасників, що позитивно вплине на вартість для кінцевого користувача Пропонуємо викласти цей пункт у наступній редакції: Повинен забезпечувати регулювання часу закінчення вдиху у межах 5 – 70% від пікового потоку. 9) п. 3.16 «Інспіраторний дихальний об’єм в режимі резервної вентиляції не гірше, ніж 2 -300 мл» - змінити. Даний пункт є не конкретизованим та може невірно трактуватись учасником при подачі пропозицій та замовником при оцінюванні. Збільшення об’єму до 10 мл обумовлено стандартами європейських виробників. Значення 2 мл буде значно обмежувати коло потенційних учасників та є клінічно необґрунтованим, що може призвести до збільшення кінцевої вартості обладнання. Адже спеціалізовані апарати ШВЛ для новонароджених мають нижнє значення діапазону інспіраторного дихального об’єму біля 10 мл. Пропонуємо викласти цей пункт у наступній редакції: Мінімальний інспіраторний дихальний об’єм в режимі резервної вентиляції, мл – не більше 10. Максимальний інспіраторний дихальний об’єм в режимі резервної вентиляції, мл – не менше 300. 10) п. 3.19 «Час вдиху в режимі резервної вентиляції не гірше, ніж 0,1 – 4 сек» - змінити. Збільшення мінімального часу вдиху до 0,12 сек обумовлено стандартами європейських виробників. Значення 0,1 сек буде значно обмежувати коло потенційних учасників та є клінічно необґрунтованим. Адже спеціалізовані апарати ШВЛ для новонароджених мають нижнє значення діапазону часу вдиху біля 0,15 сек. Внесення даних змін не значно впливає на експлуатаційні характеристики апарату але значно збільшує конкуренцію, що позитивно впливає на вартість для кінцевого користувача. Пропонуємо викласти цей пункт у такій редакції: Час вдиху в режимі резервної вентиляції не гірше, ніж 0,12-4 сек. 11) п. 4.10 «Моніторинг від модуля etCO2: концентрація etCO2; хвилинна продукція CO2; продукція CO2 в дихальному об’ємі» – змінити. Пропонуємо змінити даний пункт, оскільки головним параметром моніторингу модулю etCO2 є вимірювання etCO2, всі інші параметри не мають широкого застосування у практиці та не впливають на клінічні результати для пацієнтів, але значно звужують коло учасників чим може бути збільшена кінцева вартість обладнання. Пропонуємо викласти цей пункт у такій редакції: Моніторинг від модуля etCO2: концентрація etCO2. 12) п. 6.11 «Набір дихальних шлангів для високочастотної терапії» - віддалити. Пропонуємо видалити даний пункт оскільки у ньому зазначені розхідні матеріали необхідні для використання у режимі зазначеному у пункті 2.10, який ми пропонуємо видалити. Режим високочастотної осциляції наявний лише у обмеженої кількості виробників апаратів ШВЛ. Вказаний режим - є дискримінаційною вимогою, що критично знижує конкурентоспроможність. 13) п. 6.15 «Датчик потоку, неонатальний» - видалити. У низки сучасних приладів датчик потоку поставляється у комплекті з приладом (є невід’ємною частиною) та розрахований на весь час експлуатації приладу, що дозволяє скоротити витрати на розхідні матеріали. Тому пропонуємо видалити цю вимогу, для збільшення конкурентоспроможності та зменшення фінансових витрат.
Відповідь: Шановний Учаснику! Державним підприємством «Медичні закупівлі України» розглянуто ваше звернення, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Вимоги медико-технічних вимог є обгрунтованими у відповідності до специфічних потреб вузькоспеціалізованих лікувальних закладів, де планується використання апаратів штучної вентиляції легень. Крім того, відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом та разом з рішенням групи експертів і фахівців надсилає їх на погодження до МОЗ. Відповідно, медико-технічні вимоги, що містяться в Документації спрощеної закупівлі, пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України. Медико-технічні вимоги є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі кільком виробникам. У зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до Документації.
Дата відповіді: 25.08.2022 15:58