-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій ЗОШ 25
Завершена
540 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 704.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 704.40 UAH
Період уточнення:
17.08.2022 11:09 - 23.08.2022 00:00
Відповідь надана
щодо паспорту на вентиляцію
Номер:
79ccb788dbea4d04ae608a2a96c20866
Дата опублікування:
18.08.2022 23:49
Опис:
Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника п. 19 вимагаються паспорти на вентиляційні системи (видані на імя учасника) спеціалізованою установою згідно яких підтверджується встановлення вказаних вентиляційних систем....прошу дати роз'яснення:
1) яким законодавчим актом це вимагається?
2) яким чином встановлення вентиляції та отримання паспорту не неї впливає на якість надання кейтерингових послуг?
3) яке взагалі відношення має система вентиляції до предмету закупівлі?
Відповідь:
Наявність системи вентиляції, дозволяє Учаснику підтвердити укомплектованість приміщенння для приготування їжі належною матеріально-технічною базою, у відповідності до наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)" від 01.10.2012 № 590.
Дата відповіді:
19.08.2022 21:35
Відповідь надана
сертифікати
Номер:
05df9164762445b2927b8ec80a3fbbec
Дата опублікування:
18.08.2022 23:43
Опис:
Для чого у спрощеній закупівлі Замовник вимагає надати:
Оригінал дійсного сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника органом із сертифікації,
документ, що підтверджує впровадження системи НАССР, а саме скан-копію діючого оригіналу сертифікату, виданий(і) органом із сертифікації, на ім’я Учасника, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT),
оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий(і) органом із сертифікації, на ім’я Учасника,
оригінал дійсного сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) виданий(і) органом із сертифікації, на ім’я Учасника?
Встановлення таких вимог у спрощеній закупівлі про надання сертифікатів є дискримінаційним, адже отримання таких сертифікатів не є обов’язковим, а для участі у спрощеній закупівлі Учасник повинен здійснити додаткових заходів для отримання цих сертифікатів та понести неспіврозмірні витрати, собливо в умовах воєнного стану. Таким чином, така вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників у спрощеній закупівлі.
Зважаючи на вказане вище, з метою збільшення конкуренції спрощеної закупівлі, а отже, і дотримання Замовником принципу ефективності закупівлі, пропорційності прошу уповноважену особу Замовника внести зміни до Оголошення закупівлі, виключивши вимогу про те, що Учасник повинен надати вказані вище сертифікати.
Відповідь:
Сертифікація передбачає оцінку відповідності Учасника заявлених показників щодо надання послуг, а отже її наявність є підтвердження можливості Учасника організувати надання послуг, згідно стандартів та вимог нормативно-правових актів, що є актуальними на сьогодні.
Дата відповіді:
19.08.2022 21:35
Відповідь надана
технолог
Номер:
6a46378595be4742a9446fd8025519d6
Дата опублікування:
18.08.2022 23:42
Опис:
За умовами оголошення для учасників є Обов’язкова наявність у штаті технолога, кваліфікація якого підтверджується дипломом про вищу освіту, що надається у складі пропозиції із копією сторінок ТРУДОВОЇ КНИЖКИ, що містять запис про прийняття за відповідною посадою.
ч.5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Чому Замовник не допускає залучення технолога не на підставі трудового договору, а цивільно-правової угоди?
Відповідь:
Зважаючи, що предметом закупівлі є послуги харчування, наявність технолога у штаті є необхідним для організації якісного надання послуги, що закуповується.
Дата відповіді:
19.08.2022 21:34
Відповідь надана
де відбуватиметься приготування їжі?
Номер:
fc8a06f831414b3cac24a6882b251b63
Дата опублікування:
18.08.2022 23:42
Опис:
Відповідно до умов Оголошення спрощеної закупівлі (Додатку №1) "Харчування учнів слід здійснювати за місцем навчання безпосередньо в їдальні школи, у дні, коли проводиться навчання". Відповідно до визначення "кейтеринг" - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає ДОСТАВКУ і реалізацію ГОТОВИХ СТРАВ, виготовлених БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування відповідно до Постанови КМУ від 24 березня 2021 року № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”. Чи правильно я розумію, що Замовник закуповує даною спрощеною закупівлею ДОСТАВКУ і реалізацію ГОТОВИХ СТРАВ, виготовлених БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ матеріально-технічної бази закладу освіти? Чи є обов'язковим за умовами оголошення ПРИГОТУВАННЯ їжі для учнів саме у приміщенні навчального закладу?
Відповідь:
Оголошення спрощеної закупівлі (Додатку №1) містить вичерпну інформацію щодо форми та умов організації надання послуги для потенційних Учасників.
Дата відповіді:
19.08.2022 21:37
Відповідь надана
Хто видає таку довідку?
Номер:
5d633301566a4ea3be49984e33a9ae31
Дата опублікування:
18.08.2022 23:42
Опис:
Відповідно до п.п7 п.7 Додатку №2 Оголошення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати: "Оригінал довідки (довідок), виданої (виданих) учаснику органом (органами) із сертифікації щодо додержання умов перевезення харчових продуктів транспортними засобами, які залучені учасником до процесу постачання ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ КІЛЬКОСТІ, НАЙМЕНУВАНь та ТЕМПЕРАТУРНОГО РЕЖИМУ, згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)."
У зв'зку з таким формулюванням вимоги в Оголошенні, виникли наступні запитання:
1) Який орган із сетифікації може видати таку довідку?
2) В цій довідці орган сертифікації має заначити КІЛЬКІСТЬ, НАЙМЕНУВАННЯ та ТЕМПЕРАТУРНИЙ РЕЖИМ транспортних засобів Учасника закупівлі, які будуть залучені учасником до процесу постачання саме за результатами цієї закупівлі?
3) Як наявність такої довідки органу сертифікації стосується предмету закупівлі та може свідчити про якісне надання послуг?
4) Якщо Замовник оголосив СПРОЩЕНУ закупівлю, то чому вимоги до Учасників є такими надмірними?
Відповідь:
Сертифікація передбачає оцінку відповідності Учасника заявлених показників щодо надання послуг, а отже її наявність є підтвердження можливості Учасника організувати надання послуг, згідно стандартів та вимог нормативно-правових актів, що є актуальними на сьогодні.
Дата відповіді:
19.08.2022 21:33
Відповідь надана
Чому не відкриті торги?
Номер:
6561c7023f80441fb13e3cd413faf79b
Дата опублікування:
18.08.2022 23:41
Опис:
Відповідно до ч.1 ст. 3, п.5 ч.2 ст. 4, ст. 13 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо очікувана вартість предмету закупівлі (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень Замовник повинен провести процедуру закупівлі (наприклад, відкриті торги), а не спрощену закупівлю.
Ч.10 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ, визначених цим Законом.
П.1 ч.1 ст.43 Закону України "Про публічні зкупівлі" встановлено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі, якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ згідно з вимогами цього Закону.
Чому Замовником оголошено закупівлю кейтерингових послуг, очікуваною вартістю більше 200 тис. грн. не шляхом проведення ПРОЦЕДУРИ відкритих торгів, а шляхом спрощеної закупівлі, яка не є ЖОДНОЮ з визначених ПРОЦЕДУР закупівель? Чи відомі Замовнику наслідки нікчемності договору?
Відповідь:
Шановний Учаснику, закупівля оголошена відповідно до чинного законодавства.28.02.2022 р. Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами). Нею передбачено, порядок та умови процедення закупівель в умовах воєнного стану.
Дата відповіді:
19.08.2022 21:31