ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Нормативно-правове регулювання
Після впровадження воєнного стану в країні чинності набрали Постанова КМУ № 169 та Постанова КМУ № 185. Постанови зі змінами, що до них вносилися, врегулювали роботу державних замовників системи Prozorro.
Задля роз’яснення деяких питань щодо закупівель під час воєнного стану Мінекономіки підготували листи-роз’яснення № 3304-04_9225-06 від 04.03.2022, № 3304-04/9472-06 від 09.03.2022, № 3304-04/16796-06 від 22.04.2022 та № 3323-04/42505-06 від 27.06.2022.
Згідно Указу Президента України № 341/2022 від 17.05.2022 року воєнний стан було продовжено до 23 серпня 2022 року.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Торги відмінено
144 900 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 449 000.00 UAH
Період уточнення:14.08.2022 23:26 - 18.08.2022 00:00
Без відповіді
у п. 13.1 Проекту договору вказаний останнім Указ Президента 18 квітня 2022року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21.04.2022 року, № 2212-IX
Номер:5eb1817f523b48af8b4613a5f5369727
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:15.08.2022 15:34
Опис:прошу внести зміни та додати у п. 13.1 Проекту договору абзац наступного змісту "Строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб згідно з Указом Президента № 341/2022 від 17.05.2022р."
Без відповіді
вимога в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо надання гарантійного листа з підтверженням відсутності перебування у статусі «Переддефолтний» у 2021 році
Номер:a1b9bddc14494d238c841bb79dc6c425
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:15.08.2022 14:59
Опис:Шановний Замовнику! У Розділі III «Інструкція з підготовки пропозиції» Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі товару міститься вимога про те, що учасники повинні надати гарантійний лист, що протягом 2021 року Учасник не набував статусу «Преддефолтного» та/або «Дефолтного», та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті (ПрАТ «НЕК «Укренерго») та/або в інших відкритих джерелах інформації. Відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168». Для забезпечення дотримання "Правил ринку" ( у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) (далі - Правила ринку) учасник ринку повинен неухильно дотримуватись цих Правил. Відповідно передбачено надання статусу "Переддефолтний" у разі настання однієї з подій, визначених у пункті 1.7.1 Правил ринку. У такому випадку учаснику ринку надається два робочі дні для усунення подій або обставин, які стали підставою для надання статусу "Переддефолтний". У разі тривалості статусу "Переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "Дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак чинне законодавство не обмежує діяльність постачальників електричної енергії в разі набуття статусу "Переддефолтний". Цей статус може тривати виключно два робочі дні і у разі зняття такого статусу постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "Переддефолтний". Статус "Переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин, які передбачені пунктом 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "Переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії та не є перешкодою для подальшого постачання електричної енергії, участі у закупівлях, тощо. Виключно статус "Дефолтний" впливає на можливість постачання електричної енергії. Тому, якщо постачальник електричної енергії набував статусу "Переддефолтний" і відповідно цей статус був анульований, це жодним чином не відображаться на його здатності добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо надання гарантійного листа з підтверженням відсутності перебування у статусі «Переддефолтний» у 2021 році значно звужує коло потенційних учасників без об’єктивних на це підстав та відповідного правового підґрунтя. Оскільки перебування Постачальника у статусі «Преддефолтний» у 2021 р. жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та на взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, крім того в частині 4 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо Замовника внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі і виключити дискримінаційні вимоги щодо обов’язкового підтвердження факту відсутності набуття Учасником статусу «Переддефолтний» у 2021 році.