-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку -за ДК 021:2015 - 75240000-0 (Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС -за ДК 021:2015 - 75241000-7 Послуги із забезпечення громадської безпеки)
Послуги з охорони будівлі та прилеглої території ДНУ "НПЦ ПКМ" ДУС
Завершена
784 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 920.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 920.60 UAH
Період уточнення:
12.08.2022 16:21 - 18.08.2022 00:00
Відповідь надана
Нещасні випадки
Номер:
e4a7f6e220b746e795dff61229a8118e
Дата опублікування:
17.08.2022 17:04
Опис:
Шановний Замовнику! Договори добровільного страхування від нещасних випадків повинні бути на весь штат Учасника чи на охоронників, що вказані в довідці відповідно до п.2.1 Кваліфікаційних критеріїв?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимоги п. 2.2. Додатку 1 до Тендерної документації всі працівники, що будуть задіяні до надання послуг, мають бути застрахованими особами відповідно до договору добровільного страхування від нещасних випадків.
Дата відповіді:
18.08.2022 14:14
Відповідь надана
Аналогічний досвід
Номер:
023d87bb23a249708891a521cdce2eb9
Дата опублікування:
17.08.2022 17:04
Опис:
Шановний Замовнику. В тендерній документації в Розділі «Кваліфікаційні критерії…» в п.3.2 зазначено, що Учасник повинен надати скан-копію (ї) договору (ів), що зазначені у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договорів – у разі їх наявності, актами наданих послуг з кількістю постів не менше трьох та відгук (відгуки) від замовника (замовників) згідно укладеного договору (ів). Під аналогічними договорами мається на увазі договори з надання аналогічних послуг з охорони, підприємств чи організацій з аналогічним предметом закупівлі.
В зв’язку з вище викладеним просимо роз’яснити чи можна долучити до тендерної пропозиції договір з ФОП та яким повинен бути мінімальний строк надання послуг?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
В складі документації тендерної пропозиції Учасником має бути наданий аналогічний (і) договір (и), який повністю відповідає вимогам п. 3.2. Додатку 1 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
17.08.2022 18:20
Відповідь надана
Сертифікати перша медична допомога
Номер:
834030c5f2024e60b946cc58e146991d
Дата опублікування:
17.08.2022 17:03
Опис:
В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасникам необхідно вміти надавати першу домедичну допомогу та користуватися аптечкою. На кожному посту об’єктів охорони повинна бути аптечка з надання першої домедичної допомоги. В той же час Замовник вимагає відповідність всіх вимог технічного завдання підтвердити документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами, тощо. Виходячи з викладеного, постає питання чим Учасник повинен підтвердити своє вміння надавати першу медичну допомогу?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Замовник не обмежує Учасника можливістю подачі документального підтвердження вміння його охоронниками надавати першу медичну допомогу. Відповідність вимоги Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами, тощо.
Дата відповіді:
19.08.2022 12:05
Відповідь надана
4 розряд фахівця
Номер:
c6b0ccd1b5c24df5994fa883649d9c09
Дата опублікування:
17.08.2022 17:02
Опис:
У тендерній документації Замовник вимагає надати документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, що підтверджується повним витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не більше двох місячної давнини з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема, QR-код та номер або електронний підпис,а бо печатку уповноваженого органу) та робітничу кваліфікацію не менше четвертого розряду. Просимо чітко вказати чи повинен фахівець мати досвід роботи в даній кваліфікації?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації та п. 5.5. Додатку 2 до Тендерної документації документи фахівця з організації заходів охорони повинні відповідати вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, а також фахівець з організації заходів охорони повинен мати підтверджуючі документи проходження ним обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, що підтверджується повним витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не більше двох місячної давнини з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема, QR-код та номер або електронний підпис,а бо печатку уповноваженого органу) та робітничу кваліфікацію не менше четвертого розряду. Додаткові вимоги до фахівця з організації заходів охорони Тендерною документацією не встановлювались.
Дата відповіді:
18.08.2022 14:53
Відповідь надана
Щодо договору добровільного страхування працівників
Номер:
9c89e80850d8417798437244e74fce8a
Дата опублікування:
17.08.2022 16:52
Опис:
Доброго дня. В тендерній документації зазначено, що Учасник повинен мати договори добровільного страхування на кожного працівника від нещасних випадків. Яка має бути страхова сума на одного застрахованого працівника? Чи достатньо 100 гривень?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Розмір страхової суми на одного застрахованого працівника не містить жодних обмежень.
Дата відповіді:
17.08.2022 18:15
Відповідь надана
Перепустки
Номер:
794eba683fa24e83bf80238bb518b3a1
Дата опублікування:
17.08.2022 15:27
Опис:
Відповідно до Додатку 1 п.1.2 потрібно надати оригінали перепусток, що надають дозвіл пересування автомобілів на період дії коменданстської години. Уточніть яким органом має бути видана ця перепустка?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Перепустка на дозвіл пересування автомобілів на період дії комендантської години видається комендатурою міста Києва.
Дата відповіді:
17.08.2022 18:32
Відповідь надана
Кількість охоронників
Номер:
c6f991b4e9ec4fb2b01f8df4baf55d5f
Дата опублікування:
17.08.2022 14:04
Опис:
Шановний Замовник! В Додатку 1 до тендерної документації в п.2.1. зазначено, що всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них не менше двадцяти п’яти охоронників з кваліфікацією третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років, старші зміни та охоронник денного поста повинні мати кваліфікацію четвертого розряду. Просимо роз’яснити чи старші зміни та охоронник денного поста входять до числа двадцяти п’яти охоронників, що будуть задіяні до охорони об’єкта?
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Старші зміни та охоронник денного поста входять до числа двадцяти п’яти охоронників, що будуть задіяні до охорони об’єкта.
Дата відповіді:
17.08.2022 18:13
Відповідь надана
Щодо кількості працівників
Номер:
e3c8a81402e74eb58cc67c54d8c82c14
Дата опублікування:
15.08.2022 12:20
Опис:
Шановний Замовнику,надайте будь-ласка роз'яснення щодо кількості людей,у вашій документації вимагається 40 працівників на три добових і один денний пост,максимум що потрібно на таку кількість постів 20 працівників, що буде робити ще 20???
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог р. Загальні положення Додатку №2 до тендерної документації дислокація та режим роботи постів охорони становить три цілодобові пости та один - денний пост, з них – 3 контрольно-пропускні пункти, 1 обхідний пост.
Таким чином, на 1 календарний місяць, необхідна кількість працівників становить 20 осіб.
Відповідно до вимог р. Обов'язки охоронників Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен мати в наявності в штаті співробітників для 100%-го виконання вимог Замовника по організації охорони об’єкта, 20% резерву на випадок оперативної заміни охорони, необхідності посилення постів. Таким чином, 20% резерву становить 8 осіб.
Відповідно до пп.2.6 п.2 Додатку №1 до тендерної документації Учасник має документально підтвердити наявність електромонтера ОПС та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, які здійснюватимуть ремонт, технічне обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації та системи відеонагляду. Таким чином, це окремі 2 особи.
Відповідно до вимог Додатків №1 та №2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити документально наявність у штаті фахівця з організації охорони, що обумовлено вимогами п.14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960. Таким чином, це мінімум 1 особа.
Відповідно до Додатків №1 та №2 до тендерної документації, Учасник має підтвердити документально наявність груп швидкого реагування. До складу групи швидкого реагування входить мінімум 2 особи. Якщо, за необхідності залучати її хоча б раз на місяць, то кількість працівників даної групи складе 8 осіб.
Відповідно до вимог п.1 р.3 Тендерної документації документи, що складені безпосередньо Учасником на вимогу цієї тендерної документації (довідки, листи, пояснювальні записки тощо), повинні бути надані на бланку Учасника (за наявності) та адресовані Уповноваженій особі Замовника, містити вихідний номер та дату складання (не раніше дати оприлюднення оголошення), містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника та печатку (у разі використання). Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи/інформацію, що подаються у складі документів тендерної пропозиції підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі використання), якщо такі документи/інформація надані у формі електронного документа/ів через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Таким чином, документи мають містити підпис уповноваженої (посадової) особи Учасника. Це, окрема, 1 особа, або декілька.
На підставі вищевикладеного, вимога щодо кількості 40 працівників розрахована з урахуванням потреб Замовника .
Дата відповіді:
17.08.2022 17:59