• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з улаштуванням системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в закладах освіти

згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами) «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» та Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану»

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період уточнення: 12.08.2022 14:27 - 18.08.2022 15:00
Відповідь надана

Срок виконання

Номер: 669417766e9e4990a972832195e7f3d3
Дата опублікування: 18.08.2022 10:39
Опис: Срок виконання робіт до 31 серпня 2022 року, як це можливо, якщо тільки аукціон відбудеться 24 серпня 2022 року, а договір в кращому випадку буде підписано 31 серпня 2022року, Просимо встановити реальні терміни виконання робіт.
Відповідь: Дякуємо за слушне запитання. Щодо вимоги терміну виконання робіт будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 18.08.2022 14:13
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: bf01932449d345fd948ea787a2b9da56
Дата опублікування: 16.08.2022 11:00
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати чітку назву робіт, оскільки в технічній специфікації зазначено "капітальний ремонт", а у відомості обсягів робіт "пусконалагоджувальні роботи"?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання, у відомості обсягів робіт "пусконалагоджувальні роботи" опичатка, правильним слід вважати "капітальний ремонт".
Дата відповіді: 16.08.2022 15:03
Без відповіді

НПАОП 0.00-4.12-05.

Номер: b8c9f27ff90849f68a5e9a6ebd0258ea
Дата опублікування: 15.08.2022 12:03
Опис: Вимога: - адміністративно – технічний працівник/(-ки): надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату виконання будівельних робіт з предмету закупівлі та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, «Типового положенн про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці», «Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків», «Типового положення про службу охорони праці» та інших нормативних актів з охорони праці відповідно до п.5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. Звертаємо Вашу увагу, що НПАОП 0.00-4.12-05. - це назва нормативно-правового документу, відповідно до якого визначені напрямки та види навчань працівників. Такого окремого навчання як НПАОП 0.00-4.12-05 або такого формулювання не існує. Навчання та прийняття заліків проводиться онлайн по спеціальній програмі створеній та затвердженій Головним управлінням Держпраці в Києві та Київській області за участю Головного навчально-методичного центру Держпраці. Приймання заліків проводиться комісією Держпраці. Протоколи та посвідчення формуються безпосередньо в програмі, друкуються в ГНМЦ Держпраці та після підпису комісією видаються навчальним центрам повністю оформленими. В протоколах навчання з загальних питань охорони праці вказується як -“ Навчання з питань охорони праці”. Посвідченнях виданих Держпраці на тильній сторінці в переліку предметів навчання вказано - “Загальний курс з охорони праці” Витяги з протоколів видаються учбовими центрами на підставі отриманих протоколів Держпраці і оформлюються в відповідності до записів в протоколах. Вираз “…навчання і перевірка знань актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої медичної допомоги, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві.” є вільною розшифровкою навчання з загального курсу з охорони праці. НПАОП 0.00-4.12-05 є типовим положенням по організації та проведенню навчання з питань охорони праці працівників підприємств і входить як один з документів охорони праці при вивченні Загального курсу з охорони праці. Тому, такого навчання і з таким формулюванням: Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, «Типового положенн про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці», «Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків», «Типового положення про службу охорони праці» та інших нормативних актів з охорони праці відповідно до п.5.1. НПАОП 0.00-4.12-05. - не існує і не може бути у кожного учасника, що в свою чергу є дискримінаційним. Внесіть зміни та приведіть вимогу до чинного законодавства.
Відповідь надана

Сертифікація ІSO

Номер: 98d389bc313144a88fb87f64669cccf9
Дата опублікування: 15.08.2022 09:01
Опис: Тендерна документація містить вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов'язковим для певного виду діяльності, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов'язковим, є порушенням умов Тендерної документації. Сертифікація ISO не є обов'язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. При отриманні ISO 9001:2015 "Системи управління якістю щодо надання послуг з монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та техногенної безпеки" , що є підтвердженням проведення якісних робіт з установки систем пожежної автоматики, перевіряються всі сфери роботи компаній. Також хочемо зазначити, що обладнання та матеріали, які використовуються, виробляються не монтажними організаціями, а заводами виробниками, які мають всі необхідні Сертифікати, обладнання закупається згідно специфікації проектної документації. Тому просимо видалити дискримінаційну вимогу до потенційних учасників закупівлі та видалити вимогу, щодо надання сертифікатів ISO: ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування".
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”. Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині» .Гарантія того, що організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації (ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці)цілком доречна, зважаючи на те, що дані роботи будуть проводитись в школі і не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Отже всі перераховані вимоги не є дискримінаційними.
Дата відповіді: 16.08.2022 14:06
Відповідь надана

Огляд-дискримінаційна вимога

Номер: cc17a98b13ea4ec785421f15c75dd0c3
Дата опублікування: 12.08.2022 15:21
Опис: В Додатку 2 Розділ ІІІ п.1 мітиться вимога про надання: "Довідка про огляд об'єкту, згідно форми Додатку 7 ." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту(довідки) огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи, можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість. В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до правоохоронних органів.
Відповідь: Шановний Учаснику, на ваше зауваження, що до «Довідка про огляд обєкту, згідно форми Додатку №7. Так, як на даний час Замовник не взмозі надати проектну документацію, а відповідно не має можливості потенційному Підряднику обєктивно оцінити обєми робіт, а площі шкіл не малі та й умови в приміщеннях різні, вважаємо за необхідне ознайомлення з обєктами. Це надасть змогу учаснику більш точно зробити оцінку своїх можливостей на даному виді робіт. Довідка буде підтвердженням того, що пропозиція надана усвідомлено. В період дії приймання пропозицій, Ви маєте змогу ознайомитися з обєктами, та зробити відмітки в Довідці у відповідальної особи.
Дата відповіді: 16.08.2022 16:03