-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 38650000-6 – "Фотографічне обладнання" (фотоапарати та об’єктиви)
Завершена
286 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 430.00 UAH
Період уточнення:
10.08.2022 11:19 - 16.08.2022 10:01
Відповідь надана
Проект Договору про закупівлю
Номер:
eb77ca4b3d3d463a8268b06068972e82
Дата опублікування:
10.08.2022 19:51
Опис:
Шановний Замовник,
Чи не могли би Ви опублікувати та/чи надати проект договору в форматі Word (.doc), для спрощення його заповнення в тендерній пропозиції учасника? Це взагалі розповсюджена практика, навіть, коли всі документи тендерної документації та/чи оголодення про закупівлю надаються скановані в .pdf.
Та, якщо Ви опублікуєте також всі файли оголошення про закупівлю у форматі Word (.doc), будемо вдячні.
Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учасник, всі необхідні файли у форматі Word (.doc) можу скинути на Вашу електронну пошту (завантажити в системі вже немає можливості). Мої контактні дані прописані в оголошенні.
Дата відповіді:
11.08.2022 10:14
Відповідь надана
Вимоги до учасника спрощеної закупівлі
Номер:
84c2b596dd5047df94e1fa1796fc6e61
Дата опублікування:
10.08.2022 18:12
Опис:
Шановний Замовник,
В Ваших вимогах до учасника зокрема вказано
1. Можливiсть здiйснення технiчної пiдтримки, обслуговування та ремонту, та документи, що підтверджують відповідність учасника: Наявнiсть пiдтверджуючих документiв Учасника про можливiсть здiйснення ремонту в сервiсному центрi продукції, яка придбавається.
Питання: Поясніть, будь-ласка, саме які підтверджуючі документи необхідно надати учаснику та чи достатньо буде надати довідку від учасника про наявність власного сервіс-центру?
2. Можливiсть здiйснення гарантiйних зобов'язань по договору, та документи, що підтверджують відповідність учасника: Форма гарантійних зобов'язань.
Питання: Поясніть, будь-ласка, яку саме форму гарантійних зобов'язань Ви маєте на увазі? Бо Ви не надаєте ніякої форми в своєму оголошенні. Чи учасник може надати довідку в довільній формі.
Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день!
1. Шановний учасник, вимогу щодо здійснення технічної підтримки, обслуговування та ремонту продукції, яка придбавається, Ви можете підтвердити надавши Гарантійний лист щодо наявності сервісного центру або довідку в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та технологій необхідних для гарантійного та сервісного обслуговування предмета закупівлі.
2. Можливість здійснення гарантійних зобов’язань по договору Ви підтверджуєте «Гарантійним листом про надання гарантійних умов» у довільній формі (конкретизуйте назву обладнання та термін гарантійного обслуговування).
Дата відповіді:
11.08.2022 10:00