• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги харчування (на 2023 рік). ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».

Послуги харчування (на 2023 рік). ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень».

Торги не відбулися

10 772 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 864.25 UAH
Період уточнення: 09.08.2022 12:05 - 30.08.2022 00:00
Відповідь надана

Помилка в тендерній документації

Номер: 5ca7490741e24421a3d7f0cc885bd0db
Дата опублікування: 29.08.2022 10:19
Опис: Шановний Замовнику! У додатку № 5 наведено три приблизних перспективних меню. У третьому зазначено: «Приблизне перспективне трьох-разове денне меню для реанімаційних та післяопераційних пацієнтів від віком до 1-го року на 2023 рік». Ймовірно має місце технічна помилка, але це не дозволяє достеменно встановити суть умови і вимоги замовника. Просимо Вас уточнити для якої вікової категорії пацієнтів повинно бути дане меню: до одного року чи більше одного року?
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 31.08.2022 17:10
Відповідь надана

Щодо підтвердження досвіду

Номер: 7143e7e796424ef89b879cefc7792648
Дата опублікування: 12.08.2022 17:53
Опис: Відповідно до додатку 5 до ТД: «Лікувальне харчування має включати дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти), враховуючи надання паліативної допомоги, допомоги онкохворим дітям, допомоги пацієнтам з COVID-19, допомоги важким травмованим реанімаційним пацієнтам, допомоги пацієнтам, які отримують високодозовану хімію. Дана вимога продиктована відповідно до п.1.3 Наказу МОЗ України №931. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної документації повинен надати гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг». На нашу думку, вказана вимога спрямована на штучне обмеження конкуренції серед потенційних учасників даних торгів. Адже ми, як потенційний учасник закупівлі, володіємо усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі та маємо численний досвід у наданні послуг харчування (кейтерингових послуг). Натомість не можемо підтвердити досвід у наданні послуг окремих станах пацієнтів, в тому числі тому, що надання певних послуг у межах відповідних договорів ще продовжується. Відтак, просимо вас виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації щодо підтвердження надання цього виду послуг та із зазначенням відомостей про контрагентів – замовників таких послуг.
Відповідь: 5. Шановний Учаснику! Замовник як заклад охорони здоров’я має та може мати у подальшому пацієнтів, які перебуватимуть в екстремальних клінічних станах. Пацієнти мають мають право на належну медичну допомогу, в тому числі на належне харчування, в тому числі зондове, нульові хірургічні та спеціальні дієти. Відтак, учасник повинен підтвердити наявність відповідного досвіду, який передбачений предметом закупівлі. Якщо учасник не може цього зробити – такий учасник не відповідає вимогам тендерної документації. Відтак, відсутнє явище дискримінації учасників. Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді: 17.08.2022 09:05
Відповідь надана

Щодо сертифікатів

Номер: 3f7ec15cabef48cba413c269531a37f0
Дата опублікування: 12.08.2022 17:39
Опис: Згідно п. 4 додатку 2 до ТД: «Учасник надає: копію чинного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), дійсного на дату подання тендерної пропозиції, виданого учаснику; копію чинного сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)». Наша організація планує взяти участь у закупівлі, але в силу цієї вимоги позбавлена такої можливості. Компанія володіє усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі. Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога Замовника у тендерній документації про надання сертифікатів ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників. На підставі вищевказаного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити вказану дискримінаційну вимогу, оскільки замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Також додаємо, що згідно чинного законодавства для всіх операторів ринку не встановлено вимоги щодо отримання будь-яких сертифікатів цього типу, а є тільки вимога щодо запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Тому вимагати надати у складі пропозиції вказані сертифікату є дискримінацію. Просимо вас виключити вище вказані дискримінаційні вимоги.
Відповідь: 4. Шановний Учаснику! Вимога щодо надання сертифікатів ISO та ДСТУ ISO не являється дискримінаційною, оскільки кожен бажаючий потенційний учасник взмозі отримати їх, пройшовши певну процедуру, передбачену законом. Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити. Ви не довели та документально не підтвердили необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не підтвердили об’єктивної неможливості виконання вказаної умови документації та не довели, яким чином наведена вище умова документації порушує ваші права та законні інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді: 17.08.2022 09:05
Відповідь надана

Щодо досвіду

Номер: 6c1d690eb4e442d498bbadb5768f23e8
Дата опублікування: 12.08.2022 17:39
Опис: Відповідно до п. 3 додатку 2 до ТД: «Копія позитивного листа-відгуку, оформленого на бланку від замовника, з яким укладено/було укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. У листі має міститися інформація щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року, підтверджувати відсутність зауважень щодо надання послуг учасником та відсутність зауважень щодо виконання учасником своїх зобов’язаннь згідно договору.Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування) за кодом 55510000-8 «Послуги їдалень» ; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору». Ми вважаємо дану вимогу документації дискримінаційною з огляду на таке. Ми, як потенційний учасник цієї закупівлі, маємо численний досвід у наданні послуг харчування. Натомість, ми не маємо повністю виконаних аналогічних договорів щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року. Таким чином, просимо виключити вимогу тендерної документації щодо того, що у листі має міститися інформація щодо надання учасником послуг з харчування для дітей до одного року, оскільки дана вимога суттєво обмежує конкуренцію та прямо впливає на нашу можливість взяти участь в цьому аукціоні та запропонувати найкращу пропозицію.
Відповідь: 3. Шановний Учаснику! Включення даної вимоги не має під собою мотиву дискримінації будь-кого. Це управлінське рішенням, яке опирається: 1. На об’єктивно існуючий досвід співпраці з суб’єктами, які надавали і надають послуги з харчування та фактами неналежного виконання договірних обов’язків. 2. Наявність відповідних обов’язків Замовника як медичного закладу, в тому числі з огляду на особливість пацієнтів: новонароджених дітей і дітей з різними патологіями тощо. Замовник здійснює діяльність у сфері високої відповідальності, адже є закладом охорони здоров’я, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних працівників і фахівців з реабілітації. Цей статус і згаданий вище досвід і напрацювання диктують необхідність включення до тендерної документації даної умови. Така вимога не являється дискримінаційною. Адже не може бути дискримінацією позитивна репутація та відповідний досвід. Натомість, виключення Замовником цієї вимоги може призвести до дискримінації пацієнтів медичного закладу, в тому числі новонароджених дітей і дітей з різними патологіями, у вигляді не забезпечення належного харчування. Це неприпустимо. Також звертаємо вашу увагу, що закон дозволяє включати у тендерну документацію інші вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити. Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді: 17.08.2022 09:04
Відповідь надана

Щодо складських приміщень

Номер: bd85505138cc486fb1a6582932019dbe
Дата опублікування: 12.08.2022 17:37
Опис: Відповідно до п. 1 додатку 2 до ТД до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: «копія документу на складські приміщення (технічний паспорт, тощо), які зазначені у довідці, або копія чинного договору оренди складського приміщення та/або акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані; копії договорів суборенди, або договори на надання складських послуг. Договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року». Зауважуємо, що ми, як потенційний учасник даної закупівлі, маємо складські приміщення на території Волинської області та на територіях сусідніх областей. Вказане, в тому числі, підтверджується договорами оренди, які чинні до липня 2023 року. Натомість, ми маємо намір продовжити вказані договори таким чином, щоб вони були чинними на весь період надання послуги у межах вказаної закупівлі, а саме до 31.12.2023 року включно. Відтак просимо Вас виключити вимогу щодо строку дії договорів.
Відповідь: 2. Шановний Учаснику! Дана вимога не являється дискримінаційною. Вона необхідна, оскільки Замовник повинен переконатися, що право користування Учасника матеріально-технічною базою буде діяти протягом усього терміну дії договору, який буде укладений за результатами даної процедури закупівлі. Також варто зазначити, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цієї умови.
Дата відповіді: 17.08.2022 08:50
Відповідь надана

Щодо місцезнаходження та обладнання

Номер: e81dbc5163e64bac864a64bbe40e0a9b
Дата опублікування: 12.08.2022 17:35
Опис: Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено наступну вимогу: «довідка щодо наявності харчоблоку та інших виробничих потужностей, що знаходяться в межах Луцької територіальної громади. Необхідний мінімум промислового обладнання, який повинен знаходитися на харчоблоку в якому безпосередньо надаватиметься послуга: 2 шт. - Машина для переробки овочів МПО-1 1 шт. - Машина протирочно-різальна МПР-350М 1 шт. – Тістомісильна машина 2 шт. - М’ясорубка МИМ-350 1 шт. – Слайсер 1 шт. – Блендер 2 шт. – Піч пароконвекційна UNOX XFT133 2 шт. – Плита електрична ПЕД-6 1 шт. – Шафа холодильна Polair CM105-S 1 шт. – Холодильник 2 шт. – Ваги електричні 1 шт. – Шафа для хліба ШХД - 4 4 шт. – Мийки з нержавійки 4 шт. – Столи з нержавійки 2 шт. – Сушарки для посуду та дошок 1 шт. – Стерилізатор повітряний ГП-80 1 шт. – Водонагрівач (бойлер) на 40 л 10 шт. – Каструлі малого та великого об’єму (5, 10, 30, 50 л) 4 шт. – Сковороди 1 шт. – Марміт 1 шт. – Прилавок для столових приладів 2 шт. – Нейтральний елемент Кий-В НЕ -1000 Класик 2 шт. – Термоконтейнери з кришками для перших страв 2 шт. – Термоконтейнери з кришками для других страв 6 шт. – Контейнери з кришками для холодних страв Обладнання може бути інших марок/моделей, але з аналогічними технічними характеристиками. На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен цей перелік зазначити в довідці про наявність матеріально-технічної бази (зразок № 1)» . Також Вами вказується, що «Харчоблок та/або інші виробничі потужності повинні знаходитися в учасників у межах Луцької територіальної громади з метою забезпечення щоденного контролю медичним директором відповідальним за організацію лікувального харчування Замовника та сестрами медичними з дієтичного харчування Замовника, не відриваючись від основної роботи, для здійснення бракеражу, перевірки працівників, за технологією та умовами приготування їжі. На підтвердження виконання цієї вимоги Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати правовстановлюючі документи на нерухоме майно або копії (копію) договорів (договору) оренди нерухомого майна та/або виробничих потужностей (харчоблоку). Дана вимога продиктована відповідно до п.1.5 Наказу МОЗ України №931». Ми вважаємо дані вимоги документації дискримінаційними з огляду на таке. Вимога щодо знаходження харчоблоку та інших виробничих потужностей у межах Луцької територіальної громади є дискримінаційною вимогою стосовно інших потенційних учасників, які бажають взяти участь у тендері. Ми, як потенційний учасник, не маємо харчоблоку та інших виробничих потужностей, що знаходяться в межах Луцької територіальної громади. Проте ми маємо вказані приміщення (складські та виробничі) на території Волинської області. Вказане підтверджується договорами оренди, які чинні до липня 2023 року. Крім того, зазначення конкретного переліку обладнання, із вказуванням марок та моделей є ознакою дискримінаційного підходу до створення тендерної документації, та, як наслідок, призведе до штучного обмеження конкуренції на даних торгах. Таким чином, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації, якими виключити конкретні вимоги до обладнання та виключити вимоги щодо наявності харчоблоку та інших виробничих потужностей в межах Луцької територіальної громади.
Відповідь: В вимозі щодо наявності обладнання зазначено, що обладнання може бути інших марок/моделей, але з аналогічними технічними характеристиками. За таких умов відсутні підстави заявляти про дискримінаційність вимог. Стосовно вимоги щодо розташування харчоблоку, то визначаючи умови тендерної документації Замовник керувався єдиною метою отримання якісної та своєчасної послуги харчування (послуги їдалень) пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні чи оздоровленні у закладах охорони здоров’я. Послуга не є одиничною, а передбачає системну, безперебійну роботу та надання її протягом 2023 року. Таким чином, надання послуги з харчування категорично не допускає можливості затримок або відтермінування часу та/або строку її надання та, відповідно, потребує чіткого дотримання щоденного графіку. Окрім того, вимога продиктована наявністю у Замовника певного негативного досвіду, коли протягом 2022 року суб’єкт, що надає послуги з харчування, здійснював доставку готових страв непристосованими транспортними засобами або взагалі на таксі. В рекомендаціях Антимонопольного комітету України №18-рк від 23.07.2021 визначено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази є основним кваліфікаційним критерієм для цієї категорії закупівель за кодами класифікації: ДК 021:2015-55510000-8 – Послуги їдалень, ДК 021:2015-55520000-1 – Кейтерингові послуги, ДК 021:2015-15800000-6 – Продукти харчування різні, оскільки передбачає необхідність наявності в учасника обладнання, яке забезпечить поставку продуктів харчування з дотриманням відповідних умов. В силу імперативних положень Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» Замовник несе відповідальність за надання медичної допомоги за програмою медичних гарантій, в т. ч. за організацію харчування, а також за додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм у закладі. Відтак вимоги, встановлені у тендерній документації, спрямовані на отримання якісних послуг харчування, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити виконання необхідних послуг. Під ефективним проведенням закупівлі розуміється і те, що після укладення договору на закупівлю заклади охорони здоров’я зможуть забезпечити харчування пацієнтів з дотриманням Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я та Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я затверджених Наказами Міністерства охорони здоров’я України №931 від 29.10.2013 року, Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Саме пунктом 12.9 Санітарних правил для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) чітко визначено, що термін зберігання гарячих страв, які доставляють до місця роздачі в термосах або іншому спеціальному посуді, не може перевищувати трьох годин. Стає очевидним та зрозумілим, що при розташуванні харчоблоку на поза межами Луцької територіальної громади, існує велика ймовірність порушення санітарних норм при наданні послуг харчування. Тому, вірно визначено кваліфікаційним критерієм наявність харчоблоку та інших виробничих потужностей саме в межах Луцької територіальної громади. Ця вимога продиктована не мотивом дискримінації будь-якого суб’єкта, а об’єктивно зумовленим управлінським рішенням, яке пояснюється наявністю вказаних вище обов’язків Замовника як медичного закладу. Окрім того, враховано особливість пацієнтів: новонароджені діти і діти з різними патологіями тощо. Це сфера високої відповідальності, яка диктує необхідність включення до тендерної документації саме таких умов. Враховуючи наведене, відсутні підстави для виключення цих умов.
Дата відповіді: 17.08.2022 08:48