-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-50413200-5-Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за пожежною автоматикою об’єктів Дніпропетровської обласної прокуратури)
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період уточнення:
04.08.2022 23:26 - 10.08.2022 00:00
Відповідь надана
огляди
Номер:
9fbba50d180348b59c2650d07e44fa4f
Дата опублікування:
05.08.2022 10:51
Опис:
Встановлена вимога: З метою об’єктивного визначення вартості, врахування в ціновій пропозиції Учасника всіх витрат, необхідних для надання послуг належної якості, а також визначення технічної можливості приймально-контрольних приладів Замовника передавати, а центрів приймання тривожних сповіщень Учасника приймати тривожні сповіщення від приладів СПС Замовника, представникам Учасника, до проведення аукціону, рекомендується провести обстеження об’єктів, про що в складі цінової пропозиції, в довільній формі надається відповідна довідка. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проведення огляду об’єктів є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не допустити до огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також, хочемо зауважати, що у вас, якби не 1 і не 2 обєкти, а потрібно об'їздити та оглянути 52!!!! обєкти, та ще й не в одномі місті, а по всій області!!!! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! На ваше питання стосовно наявності в Додатку №4 до ТД примітки з текстом: «З метою об’єктивного визначення вартості, врахування в ціновій пропозиції Учасника всіх витрат, необхідних для надання послуг належної якості, а також визначення технічної можливості приймально-контрольних приладів Замовника передавати, а центрів приймання тривожних сповіщень Учасника приймати тривожні сповіщення від приладів СПС Замовника, представникам Учасника, до проведення аукціону, рекомендується провести обстеження об’єктів, про що в складі цінової пропозиції, в довільній формі надається відповідна довідка», повідомляємо, що дана примітка носить виключно рекомендаційний характер, про що свідчить використання дієслова «рекомендується» в тексті примітки. Дана примітка спрямована виключно на спонукання Учасників до добровільного відвідання об’єктів спостерігання та ознайомлення з встановленим обладнанням з метою планування учасниками, під час складання цінових пропозицій, всіх своїх витрат, пов’язаних із заміною та/або ремонтом обладнання, що вийшло з ладу (акумуляторів, пристроїв передавання тощо), оскільки Замовник, не містить у своєму штаті спеціалістів, котрі б до початку проведення процедури відкритих торгів могли гарантувати справність всього обладнання, що передається під спостерігання та технічне обслуговування.
Таким чином, не проведення Учасником обстежень об’єктів до моменту розкриття цінових пропозицій учасників торгів, не будуть розцінені Замовником як невиконання вимог тендерної документації та додатків до неї і, як наслідок, не стануть причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Водночас, доводимо до відома Учасників, що всі додаткові витрати, пов’язані з виконанням Договору про закупівлю, що виникнуть після відкриття цінових пропозицій учасників, Замовником не приймаються та оплачуються Переможцем процедури закупівлі за власний рахунок в рамках його цінової пропозиції.
Дата відповіді:
09.08.2022 10:18
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
785296b3f2e8461b85fccf306176440c
Дата опублікування:
05.08.2022 10:39
Опис:
Вимога: у складі своєї пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують функціонування центру приймання тривожних сповіщень, створеного і укомплектованого відповідно до вимог Правил з пожежного спостерігання (затв. наказом МВС України від 30.03.2015 року №34 (наказ про створення ЦПТС, картку пульта пожежного спостерігання). Зазначена вимога складена на основі законодавства, яке вже не чинне. У розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 07.04.2011 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 07.04.2011 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС. Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день відстуня технічна можливість приєдняння ЦПТС суб'єктів протипожежної діяльності до до точки доступу центрального/територіального органу ДСНС України відповідно вимог наказу МВС України від 30.03.2015 № 349 (зі змінами).
Крім того, наказом МВС України від 30.03.2015 № 349 не передбачено прямого обов’язку підключення до центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу.
Вищенаведеним наказом передбачається можливість виконання робіт зі спостерігання за СПЗ об’єктів та передавання сигналів пожежної тривоги за офіційними телефонними номерами до ОДС.
Таким чином, у потенційних Учасників немає у наявності картки пульта пожежного спостерігання і у наслідок чого потенційні учасники не зможуть надати даний документи в складі пропозиції.
Просимо виключити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимога, зазначена у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: «- у складі своєї пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують функціонування центру приймання тривожних сповіщень, створеного і укомплектованого відповідно до вимог Правил з пожежного спостерігання (затв. наказом МВС України від 30.03.2015 року №34 (наказ про створення ЦПТС, картку пульта пожежного спостерігання)», ґрунтується на положеннях Правил з пожежного спостерігання затв. наказом МВС України від 30.03.2015 року №349 (надалі - Правила), що є чинним на момент оголошення про проведення процедури відкритих торгів (посилання на текст https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0920-15#Text).
Так, п.п. 1-10 розділу ІІ «Порядок підключення центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу» Правил визначено чіткий порядок дій пультової організації та територіального органу ДСНС України, спрямованих на підключення центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу. Крім того, зазначений розділ надає перелік документів, які складаються сторонами під час підключення ЦПТС до точки доступу (пункти 2,3,10).
Також звертаємо увагу шановного Учасника на положення п.2 Розділу І Правил: «Ці Правила є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (далі - СПЗ) об’єктів, виконують роботи з підключення та підтримання експлуатаційної придатності (далі - технічне обслуговування) СПТС, а також всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання.».
Посилаючись на «можливість виконання робіт зі спостерігання за СПЗ об’єктів та передавання сигналів пожежної тривоги за офіційними телефонними номерами до ОДС», передбачену п.9 Розділу ІІ Правил, Учасник опускає з виду, що така можливість виникає за певних умов, визначених у підпунктах 1 та 2 пункту 9 Розділу ІІ Правил.
З огляду на викладене вище, Замовник не вбачає у вимогах, зазначених в додатках до Тендерної документації ознак дискримінації будь-яких Учасників.
Разом з цим, до Додатку №2 ТД будуть внесені відповідні зміни, пов’язані з виправленням механічної помилки у номері нормативного документа. Так, у Додатку №2 до ТД значиться наказ МВС України від 30.03.2015 року №34, хоча правильна назва - наказ МВС України від 30.03.2015 року №349.
Крім того, нагадуємо Учасникам, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
09.08.2022 10:18