-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Лот №1 - Трансформатори ТФЗМ; Лот №2 - Трансформатори ЗНОМ).
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.
Завершена
982 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 4 320.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 4 320.00 UAH
Період уточнення:
04.08.2022 16:22 - 30.08.2022 00:00
Відповідь надана
Зміни
Номер:
81556498624a409c8c8c97c41d038b75
Дата опублікування:
26.08.2022 10:09
Опис:
Добрий день! Підкажіть будь ласка якщо в продукції не має імпортних комплектуючих то який документ потрібно надати?
Відповідь:
З 14.07.2022 набув чинності Закон України від 16.12.2021 № 1977-ІХ «Про внесення змін до Закону України „Про публічні закупівлі“» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» (далі — Закон № 1977), яким до закупівельного законодавства впроваджено поняття «ступінь локалізації виробництва».
Відповідно до пункта 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про публічні закупівлі» ,
з 2022 року строком на 10 років, встановлюються особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень;
замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків;
особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів: трансформатори.
Для практичної реалізації Закону № 1977 Кабінет Міністрів України постановою від 02.08.2022 № 861 затвердив Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі — Порядок № 861), згідно якого ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі підтверджується Мінекономіки на підставі поданої ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ заявки про включення товару до переліку за формою наведеною у додатку 1 до Порядку №861, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою наведеною у додатку 2.
З метою технічної реалізації вказаних нормативно-правових актів на вебпорталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель prozorro.gov.ua з 18.08.2022 з’явилась окрема вкладка «Локалізація», на якій відображається перелік товарів, що мають підтверджений ступінь локалізації, а також розміщена інформація для ВИРОБНИКІВІ ТОВАРІВ щодо дій, необхідних для отримання підтвердження ступеня локалізації їхніх товарів відповідно до Порядку.
Для підтвердження ступеня локалізації конкретного товару ВИРОБНИК має в електронній системі закупівель зайти в особистий кабінет на одному з авторизованих майданчиків. У відповідних полях він має заповнити інформацію про підприємство, про товар, а також зазначити самостійно розраховане значення ступеня локалізації цього товару. Крім того, він має заповнити форму калькуляції, дані якої мають підтвердити, що доля вартості вітчизняних складових товару є саме такою, як зазначив виробник у заявці. Достовірність внесеної інформації підтверджується накладанням електронного цифрового підпису.
Враховуючи означені зміни у законодавстві, найближчим часом будуть внесені зміни до умов тендерної документації щодо підтвердження Учасником вимог щодо ступеня локалізації товару (трансформаторів) та зміни до проєкту договору щодо надання Постачальником за договором під час передачі товару (партії товару) фактичної калькуляції собівартості, підготовленої виробником, для подальшого оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Слідкуйте будь ласка за змінами у тендерній документації.
Дата відповіді:
29.08.2022 12:43
Відповідь надана
Лот № 1
Номер:
a5c95cad974f4ddc92f78ba5470c9757
Дата опублікування:
11.08.2022 10:33
Опис:
Просимо вас внести зміни до тендерної документації, а саме змінити вимоги до сертифікації з «сертифікату відповідності та декларацію» на сертифікат перевірки типу «модуль В», бо згідно постанови кабінету міністрів України від 13 січня 2016 року №94 про «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» вимірювальні трансформатори струму та напруги, згідно додатку 1 до технічного регламенту входять до переліку засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки.
Згідно цієї постанови, всі вимірювальні трансформатори струму та напруги мають супроводжуватись сертифікатом перевірки типу (модуль В), а після виготовлення сертифікатом відповідності типу за результатами перевірки засобів вимірювальної техніки (модуль F)
Відповідь:
Згідно ст. 11 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції.
У тендерній документації в додатку №6 зазначена вимога «сертифікат відповідності технічному регламенту законодавчо-регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016р. №94 та декларацію відповідності згідно вимог цього технічного регламенту на кожен тип вимірювальних трансформаторів».
Згідно технічного регламенту законодавчо-регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016р. №94:
Якщо відповідність засобів вимірювальної техніки вимогам цього технічного регламенту щодо них застосовуються, було підтверджено встановленою процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність згідно… ( п.16)
Виробники забезпечують, щоб засоби вимірювальної техніки, які вони вводять в обіг, супроводжувалися копією декларації про відповідність….. (п. 22).
Оцінка відповідності засобів вимірювальної техніки суттєвим вимогам, що до них застосовується, повинна проводитися за вибором виробника шляхом застосування однієї з процедур оцінки відповідності наведених у додатку 1 (п. 47).
У п.12 Додатку 1 Переліку засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки визначено, що для вимірювальних трансформаторів струму та напруги застосовуються В+D або В+F, або G (процедура оцінки відповідності, модулі).
Отже, якщо виробник отримав сертифікат перевірки типу (модуль В), а після виготовлення (модуль F) на кожен тип вимірювальних трансформаторів — він дійсно частково виконав вимоги цього технічного регламенту, але вимоги зазначені у тендерній документації більш загально відповідають чинному законодавству — не обмежують інших виробників, які отримали сертифікати по модулю (B+D) або G та супроводжують продукцію декларацією відповідності.
Тому вносити зміни до тендерної документації на запропоноване недоцільно і недоречно в частині визначення модуля перевірки типу B+F.
Дата відповіді:
16.08.2022 12:20
Відповідь надана
Термін постачання
Номер:
62bbd7b3f44e4dbc8364aab56d3c8d02
Дата опублікування:
10.08.2022 18:33
Опис:
Доброго дня!
В тендерній документації вказано термін поставки 30 календарних днів, оскільки дана вимога звужує коло учасників до одного виробника і обмежую участь інших постачальників( виробників) іноземного виробництва з аналогічним товаром з характеристиками якими можуть бути кращими.
Тому просимо розглянути та змінити терміну поставки товарів до 42 календарних днів у зв’язку з тим, що виробництво товару займає 20 календарних днів + доставка товара близько 14 календарних і 8 днів займає процедура з метрології трансформаторів.
Відповідь:
З урахуванням наявної потреби та керуючись вимогами ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), враховуючи принципи здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону, уповноваженою особою затверджено тендерну документацію, Додатком № 8 до якої є відповідний проект договору. Виходячи з положень Закону встановлення умов договору, визначення потреби, є виключним правом Замовника.
У зв’язку з великою кількістю аварійних випадків через ведення бойових дій на території Запорізької області та необхідністю термінового проведення аварійно-відновлювальних робіт визначено строки поставки товару. Тому збільшення термінів поставки не є прийнятним для Замовника. З урахуванням викладеного, зміни до тендерної документації та проекту договору з означеного питання вноситись не будуть.
Дата відповіді:
15.08.2022 10:59