-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ (АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕРЕТВОРЮВАЧІ ПРОТОКОЛІВ ТА ДОРОЖНІ КОНТРОЛЕРИ) (ДК 021:2015 – 34920000-2 ДОРОЖНЄ ОБЛАДНАННЯ)
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», закупівля здійснюється для потреб у період воєнного стану, задля забезпечення безперебійного процесу роботи Замовника на період воєнного стану.
Торги не відбулися
9 588 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 95 800.00 UAH
Період уточнення:
04.08.2022 13:53 - 10.08.2022 08:00
Відповідь надана
Про закупівлю програмного забезпечення АСКДР
Номер:
87dc08b8fb39426b88934915f8dc694a
Дата опублікування:
09.08.2022 16:34
Опис:
Доброго часу доби шановний Замовнику. В переліку закупівлі відсутня закупівля програмного забезпечення АСКДР. Чи володіє Замовник програмним забезпеченням АСКДР виробника ТОВ "Комкон-Трафік"? Чому Замовник публікує в своїх вимогах закупівлі протокол АСКДР від виробника ТОВ "Комкон-Трафік"?
Відповідь:
Навзаєм, вельмишановний Запитувачу. Замовник вважає своїм правом обирати предмети закупівлі в межах, що не суперечать вимогам чинного законодавства України. На даний момент Замовник не володіє програмним забезпеченням АСКДР виробника ТОВ "Комкон-Трафік". Замовник публікує у вимогах описи тих протоколів (дві штуки), що їх підтримують наявні в нього на балансі периферійні технічні засоби автоматизованих системи керування дорожнім рухом, про що йдеться у п. 1.1 документу ТЗ Додаток 1-1А_new.docx
Дата відповіді:
10.08.2022 06:27
Відповідь надана
Про кіберзахист АСУД в період війни
Номер:
dd5bc1c386094b00ae26be9f200c0a98
Дата опублікування:
09.08.2022 15:35
Опис:
Доброго дня Замовнику. Наразі в Україні війна, а Запоріжжя знаходиться практично на форпості України. В разі відсутності у Запоріжжі власної АСКДР доречно її мати, але за умов її інформаційної захищеності. З відповідей Замовника зрозуміло, що він немає висновків про кіберзахист. Питання щодо закупівлі: 1. "Які засоби інформаційного захисту передбачає АСКДР, яка визначена у Закупівлі? 2. Чи мають можливість Учасники закупівлі ознайомитись з з заходами інформаційної безпеки для створення пропозиції, яка відповідає умова Закупівлі?
Відповідь:
Тихого та спокійного ранку, шановий Запитувачу. Замовник не розуміє, про які висновки щодо кіберзахисту йдеться, оскільки наразі не експлуатує та не має на балансі систему автоматизованого керування дорожнім рухом, яка може стати об’єктом кіберзахисту.
1. Технології інформаційного захисту, що використовуються в АСКДР, визначеній у закупівлі, є конфіденційними, оскільки їх розкриття позбавляє змісту їх існування.
2. Всі вимоги, що їх Замовник висуває до АСКДР, наведено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 та в вимогах до предмета закупівлі (до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) на закупівлю товару.
Дата відповіді:
10.08.2022 06:34
Відповідь надана
Про погодження проектів АСКДР з МВС України відповідно до ДСТУ 4158
Номер:
cf11ed6d9f544b2fb7d03d2211bb3604
Дата опублікування:
09.08.2022 15:03
Опис:
Доброго дня Замовнику. Відповідно до ДСТУ 4158 Технічні задання та Завдання на проектування АСКДР повинні погоджуватись з МВС України. Чи погоджено Проект АСКДР м. Запоріжжя з МВС України?
Відповідь:
Навзаєм, вельмишановний запитувачу. Відповідно до п. 4 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 р. № 878, МВС погоджує лише проекти законів, інших актів законодавства, які надходять на погодження від інших міністерств та центральних органів виконавчої влади. Інші проєкти МВС не погоджує.
Дата відповіді:
10.08.2022 07:11
Відповідь надана
Про кіберзахист об'єктів критичної інфраструктури
Номер:
828089af8d6942dfa784336342c22fe9
Дата опублікування:
09.08.2022 12:36
Опис:
Доброго часу доби шановний Замовнику. З Вашої відповіді зрозуміло, що Замовник не має висновків аудіту кіберзахисту щодо світлофорного комплексу та майбутньої АСКДР Запоріжжя, що є обов'язковою вимогою Закону України "Про кіберзахист об'єктів критичної інфраструктури". Питання: 1. На яких підставах Замовник прийняв рішення про віднесення світлофорного комплексу та АСКДР до об'єктів інфраструктури? 2.Чи пройшов Проект майбутньої АСКДР Запоріжжя погодження відповідного органу Державної влади на кіберзахист?
Відповідь:
Доброго ранку, шановний запитувачу. Замовнику не вдалося знайти текст Закону України "Про кіберзахист об'єктів критичної інфраструктури", на який посилається Скаржник.
1. Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України», порядок формування переліку об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, перелік таких об’єктів та порядок їх внесення до державного реєстру об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, а також порядок формування та забезпечення функціонування державного реєстру об’єктів критичної інформаційної інфраструктури затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Формування переліку об’єктів критичної інформаційної інфраструктури провадиться згідно з Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 943. Замовник не приймав рішення по віднесення світлофорного комплексу та АСКДР до числа об’єктів критичної інформаційної інфраструктури.
2. У тексті Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України» відсутні слова «погодження» чи «узгодження». Скаржник не посилається на нормативний документ, що вимагає відповідного погодження, тому Замовник вважає цю вимогу безпідставною.
Гарного дня!
Дата відповіді:
10.08.2022 07:09
Відповідь надана
Про кіберзахист об'єктів критичної інфраструктури
Номер:
cc3e5cf9517540619f750dd582493ddd
Дата опублікування:
08.08.2022 12:03
Опис:
Шановний Замовнику доброго дня. З відповіді Замовника ми зрозуміли, що АСКДР та світлофорний комплекс відноситься до об'єктів критичної інфраструктури. В такому разі Замовник при виборі АСКДР та стратегії розвитку світлофорного комплексу має керуватись Законом України "Про основні засади забезпечення кібербезпеки України" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2163-19#Text). Але відповідно до ст.6 цього Закону всі об'єкти критичної інфраструктури мають бути внесені у відповідний реєстр.
Питання: "Чи внесено АСКДР та світлофорний комплекс Запоріжжя в реєстр об'єктів критичної інфраструктури?" "Чи має Замовник рішення аудіту кібербезпеки світлофорного комплексу відповідно с.6 цього Закону?"
Відповідь:
Доброго ранку, шановний запитувачу. Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо: відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України», порядок формування переліку об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, перелік таких об’єктів та порядок їх внесення до державного реєстру об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, а також порядок формування та забезпечення функціонування державного реєстру об’єктів критичної інформаційної інфраструктури затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 4 Порядку формування переліку об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 943, ідентифікація об’єктів критичної інформаційної інфраструктури проводиться у такому порядку: оператор основних послуг визначає всі об’єкти інформаційної інфраструктури (автоматизовані, інформаційні, телекомунікаційні, інформаційно-телекомунікаційні системи, автоматизовані системи управління технологічними процесами), ЩО ЕКСПЛУАТУЮТЬСЯ НА ОБ’ЄКТІ КРИТИЧНОЇ ІНФПАСТРУКТУРИ…
Отже, відповідні процедури здійснюються лише для автоматизованих систем управління, що перебувають в експлуатації. Згаданий Порядок не містить вимог щодо вибору АСКДР та стратегій розвитку світлофорного комплексу.
Спираючись на офіційні дані (http://www.drs.gov.ua/wp-content/uploads/2022/05/2383.pdf), можна дійти висновку, що нормативний документ, який регулює порядок проведення незалежного аудиту інформаційної безпеки на об’єктах критичної інфраструктури наразі перебуває у стадії розробки, тому застосовуватись на практиці не може, отже відсутня можливість проведення такого аудиту.
Дата відповіді:
09.08.2022 09:24
Відповідь надана
Про неможливість закупівлі АСКДР з відкритим протоколом зв'язку у воєнний час
Номер:
c1f3bf54be2c4599809d9a3d9e75246a
Дата опублікування:
07.08.2022 18:08
Опис:
Доброго часу доби шановний Замовник.
В попередній аналогічній закупівлі була опублікована Вимога скасування закупівлі з головною причиною - значні ризики Запоріжжя та України при впроваджені АСКДР с відкритим протоколом зв'язку.
На жаль Вимога не отримала відповіді.
Тому запитання:
1. Чи вважає Замовник систему світлофорного регулювання системою критичної інфраструктури?
2. Чи вбачає Замовник додаткові ризики для міста Запоріжжя в реалізації АСКДР з відкритим протоколом зв'язку з світлофорними об'єктами?:
Дякуємо за майбутні докладні відповіді.
Відповідь:
Доброго та спокійного дня, шановний запитувачу. на Вимогу, про котру Ви зазначаєте, надано відповідь поза системою, більше того є відповідь від адресата Вимоги. "Головна причина скасування закупівлі" розглянута Замовником, в результаті чого повідомляємо: Законом України "Про публічні закупівлі" чітко регламентовані причини відміни спрощеної закупівлі, список їх є вичерпним. Щодо першого запитання: Постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 №1109 затверджено Перелік секторів (підсекторів), основних послуг критичної інфраструктури держави, де в стовбці «Тип основної послуги» чітко вказано що автоматична система керування дорожнім рухом відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а саме послуги з «функціонування інтелектуальних транспортних систем (управління рухом, мобільністю, взаємодія з іншими видами транспорту)». Тому, ТАК, замовник відносить АСКДР до критичної інфраструктури. 2) Вже багато років Замовник намагається придбати товар- предмет закупівлі, заздалегідь оцінивши всі ризики, як основні так і додаткові.
Дата відповіді:
08.08.2022 10:12
Відповідь надана
про зміни в поточної закупівлі по відношенню до попередніх аналогічних закупівель
Номер:
e90a0de9d1794c54b39bbd2d1d39bfd0
Дата опублікування:
07.08.2022 18:00
Опис:
Доброго дня Замовнику. Нещодавно буле відкрито та закрито дві аналогічні закупівлі. Які зміни внесено в поточну закупівлю по відношенню до попередніх закупівель?
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувачу. Дякуємо за такий неймовірний інтерес до наших закупівель. Перша закупівля була відмінена у зв'язку з допущеною помилкою при розрахунку забезпечення пропозиції, друга- у зв'язку з неможливістю виконання вимог ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - надання відповіді на вимогу учасника шляхом оприлюдення в електронній системі закупівель. В "поточній закупівлі" немає жодних змін, котрі стосуються вимог до предмета закупівлі.
Дата відповіді:
08.08.2022 09:53