-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Миючі засоби для малозабезпечених громадян, які не здатні до самообслуговування та перебувають на обліку в міському та районних територіальних центрах соціального обслуговування м. Києва
Завершена
1 123 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 271.48 UAH
мін. крок: 0% або 271.48 UAH
Період уточнення:
21.11.2017 19:32 - 26.11.2017 20:00
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
aa510869b89548969edad58b3af07380
Дата опублікування:
24.11.2017 15:37
Опис:
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. Це, в свою чергу, виключає можливість свідомого встановлення Замовником умов, які завідомо ставлять учасників у нерівне становище.
Зазначена в Додатку №3 Вимога Замовника, що Учасник повинен надати документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва на запропоновану продукцію, дійсного на дату розкриття, а саме:
а) копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96;
або
б) Копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 ( або міжнародного зразка ISO 9001:2008).
Носить дискримінаційний характер, обмежує участь в торгах багатьох потенційних постачальників, і така, що суперечить вимогам законодавства України так як Атестація виробництва проводиться за Ініціативою підприємства, що виготовляє продукцію, або на вимогу органу з сертифікації продукції відповідно до п. 4.3 ДСТУ 3414-96. Тобто зазначені пунктах а і б документи мають рекомендаційний характер і не є обов’язковими для підприємства.
Відповідно до чинного законодавства стабільність і якість продукції гарантується підприємством з наданням протоколів випробування, сертифіката якості, декларації. За невідповідність поставленої продукції вимогам Замовника,згідно договору на закупівлю, на замовника накладаються суттєві штрафні санкції.
Вимагаємо вилучити з тендерної документації безпідставну вимогу щодо Атестації виробництва відповідно до ДСТУ 3414-96 та ДСТУ ISO 9001-2009.
Відповідь:
Тендерна документація передбачає альтернативне надання документів – одного з варіантів у п. «а» чи «б».
Відповідно до п.2.1 проекту договору про закупівлю Виконавець повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає технічним вимогам, які вказані в тендерній документації.
Згідно абз.3 ч.2 ст. 15 ГК України застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим дляучасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти чи кодекси усталеної практики.
Зважаючи на прийняття Міжнародною організацією зі стандартизації ISO нових версій стандартів ISO 9000:2015 та ISO 9001:2015, учасники можуть надати також копію сертифікату на відповідність вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. Замовник вносить відповідні зміни до тендерної документації. При цьому, попередня версія стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009) скасовується лише з 15 вересня 2018 року (наказ (ДП «УкрНДНЦ» № 172 від 04.12.2015), відтак в учасників залишається можливість подати також сертифікати на відповідність вимогам цього діючого національного стандарту.
Дата відповіді:
28.11.2017 15:33
Відповідь надана
Уточнення стосовно технічних вимог
Номер:
68338c03496343f79267bedee8612817
Дата опублікування:
24.11.2017 11:46
Опис:
В додатку №3 до тендерної документації в Технічних вимогах до предмету закупівлі: Рідкий засіб для прання білизни 1,5 л вказано пакування - поліетиленовий пакет 1,5л?
Просимо виправити пакування в пляшку обьємом 1,5 л.
Відповідь:
Відповідно ст. 22 ЗУ "Про Публічні закупівлі" технічні вимоги до предмету закупівлі – (Додаток 3 ТД) містить всі необхідні характеристики предмету закупівлі. Ємкість, тара, визначається замовником враховуючи зручність застосування продукції.
Дата відповіді:
28.11.2017 11:31
Відповідь надана
Уточнення стосовно технічних вимог
Номер:
cecfedc7208b4fabb4b24334a03f9926
Дата опублікування:
24.11.2017 11:43
Опис:
В додатку №3 до тендерної документації для позицій: Пральний порошок та Рідкий засіб для прання білизни - вказано що Запропонована продукція не містить неіоногенні ПАР, аніоногенні ПАР - виготовлені на основі натуральних жирів та масел.
З вимоги незрозуміло продукція не повинна містити неіоногенних та аніоногенних ПАР, а містити ПАР на основі натуральних жирів та масел?
Відповідь:
Відповідно ст. 22 ЗУ "Про Публічні закупівлі" технічні вимоги до предмету закупівлі – (Додаток 3 ТД) містять всі необхідні характеристики предмету закупівлі, в тому склад продукції.
Дата відповіді:
28.11.2017 11:32
Відповідь надана
Внесення змін до ТД
Номер:
f271e3a312e7498b9015d686021bf313
Дата опублікування:
24.11.2017 11:29
Опис:
Добрий день.Будь ласка поясніть навіщо замовник вимагає від Учасників "протокол випробувань акредитованої лабораторії для підтвердження відповідності запропонованих до постачання товарів технічним та якісним характеристикам зазначеним в Додатку №3". Навіщо вам протокол випробувань, якщо ви вимагаєте висновок ДСЕЕ, декларацію та сертифікат відповідності? Цих документів більш ніж достатньо для підтвердження безпечності продуктів. Чим обґрунтовані такі вимоги?
Просимо внести зміни до тендерної документації виключивши дану вимогу.
Відповідь:
Згідно ст.10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності, а саме: випробувальні та калібрувальні лабораторії; органи із сертифікації продукції, процесів та послуг; органи із сертифікації систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління; органи із сертифікації персоналу; органи з інспектування; інші органи з оцінки відповідності.
У випадках, встановлених законодавством, національний орган України з акредитації може акредитувати інших осіб, ніж органи з оцінки відповідності, та засвідчувати компетентність осіб щодо провадження діяльності іншої, ніж оцінка відповідності.
Національний орган України з акредитації акредитує чи засвідчує компетентність осіб, визначених у частинах першій та другій цієї статті, незалежно від їх форми власності та з місцезнаходженням як на території України, так і за її межами.
Відповідно до п.16 Технічного регламенту мийних засобів випробування мийних засобів та поверхнево-активних речовин, що входять до їх складу, проводяться акредитованими відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних лабораторій” випробувальними лабораторіями згідно з національними стандартами.
Дата відповіді:
28.11.2017 11:35
Відповідь надана
Прохання виправити помилку в ТД
Номер:
65c8cf2c746a448ebefcc8a766679bc9
Дата опублікування:
23.11.2017 21:06
Опис:
В додатку 3 ТД наявна вимога надати: "на підтвердження відповідності технічних та якісних характеристик наведених у технічній специфікації учасник має надати копію протоколу випробувань акредитованої випробувальної лабораторії виробника або призначеним органом з оцінки відповідності продукції (центр, лабораторія, тощо)." Поняття акредитована лабораторія - це лабораторія, що отримала акредитацію від у Національному агентстві з акредитації України(НААУ), та ніяк не стосується лабораторій виробника. Лабораторії виробника - це Атестована лабораторія, яка отримує атестацію у Акредитованої лабораторії. Це зовсім різні речі, тому вимога надання "протоколу випробувань акредитованої випробувальної лабораторії виробника" є сама по собі суперечливою. Будь ласка виправте цю помилку.
Відповідь:
Згідно ст.10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності, а саме: випробувальні та калібрувальні лабораторії; органи із сертифікації продукції, процесів та послуг; органи із сертифікації систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління; органи із сертифікації персоналу; органи з інспектування; інші органи з оцінки відповідності.
У випадках, встановлених законодавством, національний орган України з акредитації може акредитувати інших осіб, ніж органи з оцінки відповідності, та засвідчувати компетентність осіб щодо провадження діяльності іншої, ніж оцінка відповідності.
Національний орган України з акредитації акредитує чи засвідчує компетентність осіб, визначених у частинах першій та другій цієї статті, незалежно від їх форми власності та з місцезнаходженням як на території України, так і за її межами.
Відповідно до п.16 Технічного регламенту мийних засобів випробування мийних засобів та поверхнево-активних речовин, що входять до їх складу, проводяться акредитованими відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних лабораторій” випробувальними лабораторіями згідно з національними стандартами.
Дата відповіді:
28.11.2017 11:45
Відповідь надана
Вимога видалити дискримінаційні умови в ТД
Номер:
b712723451a54ca79298f4c5091c85d9
Дата опублікування:
23.11.2017 20:24
Опис:
Пунктом 3 Додатку 1 ТД вимагається: "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2016 рік." Відповідно статті 16 до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право встановити таку вимогу: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". Встановлений вами критерій порушує Закон України та призводить до суттєвого звуження кола учасників оскільки унеможливлює участь у закупівлі компаній що зареєстровані після кінця 2016 року та компаній що не мають договорів за 2016 рік.
Відповідь:
Замовник вносить зміни до тендерної документації по даному питанню.
Дата відповіді:
28.11.2017 15:31
Відповідь надана
Щодо об'єму тари
Номер:
fa4995cc466243b6a15cfc97f96c5553
Дата опублікування:
23.11.2017 11:46
Опис:
Доброго дня! Чи будуть розглядатися пропозиції з іншими об'ємами тари, кількість літрів/кг залишиться? Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день. Відповідно ст. 22 ЗУ "Про Публічні закупівлі" технічні вимоги до предмету закупівлі – (Додаток 3 ТД) містить всі необхідні характеристики предмету закупівлі. Ємкість, тара, визначається замовником враховуючи зручність застосування продукції.
Дата відповіді:
28.11.2017 01:15
Відповідь надана
Щодо об'єму тари
Номер:
1c07aaa396d5424ea5035dc2b7efdbd3
Дата опублікування:
23.11.2017 11:46
Опис:
Доброго дня! Чи будуть розглядатися пропозиції з іншими об'ємами тари, кількість літрів/кг залишиться? Дякуємо.
Відповідь:
Добрий день. Відповідно ст. 22 ЗУ "Про Публічні закупівлі" технічні вимоги до предмету закупівлі – (Додаток 3 ТД) містить всі необхідні характеристики предмету закупівлі. Ємкість, тара, визначається замовником враховуючи зручність застосування продукції.
Дата відповіді:
28.11.2017 01:15