• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ

Код за ЄДРПОУ: 05406623 Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» КЕКВ 2240

Завершена

263 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 318.25 UAH
Період уточнення: 04.08.2022 08:47 - 11.08.2022 08:45
Відповідь надана

Невідповідність умов проєкту договору предмету закуівлі

Номер: 785000dc312443bb9ae37c3332d2a746
Дата опублікування: 09.08.2022 11:42
Опис: Шановний Замовнику, зверніть увагу на пункт 2.1 та пункт 6.1 Проєкту Договору та внесіть відповідні зміни. Предмет закупівлі - Послуги з просочування деревини, а не роботи з гідравлічних випробувань.
Відповідь: Шановний Замовнику, зверніть увагу на пункт 2.1 та пункт 6.1 Проєкту Договору та внесіть відповідні зміни. Предмет закупівлі - Послуги з просочування деревини, а не роботи з гідравлічних випробувань.
Дата відповіді: 10.08.2022 09:32
Відповідь надана

Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 4ecc0dc563284155ac308a6e653f8a74
Дата опублікування: 09.08.2022 11:35
Опис: Шановний Замовнику, поясніть будь-ласка,який саме протокол маєте на увазі у наступній вимозі: Строк придатності вогнезахисного покриття має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає гарантійний лист та додатково підтверджує копією протоколу (ів) випробувань вогнезахисної суміші (із застосуванням методу вогневого випробування)?
Відповідь: Шановний Учаснику, з метою дотримання принципів недискримінації учасників та рівне ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників Замовник не обмежує Учасників у назві протоколу випробувань вогнезахисної суміші, важливо, щоб протокол відповідав умові, визначеній в оголошенні про закупівлю: строк придатності вогнезахисного покриття має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації.
Дата відповіді: 10.08.2022 09:32
Відповідь надана

Незаконні вимоги

Номер: c15869bb91eb4f7f9ddd1c79d3f532a3
Дата опублікування: 08.08.2022 09:56
Опис: Шановний Замовнику, якщо ви є компетентною особою, тоді б ви зрозуміли суть нашого питання та відповіли по іншому. Ми детально описала в чому полягає дискримінація вимоги що сертифікати повинні бути акредитовані НААУ, а також навели чотири рішення АМКУ, де прямо прописано, що вимога акредитації НААУ дискримінацієя, і порушення ст. 5 ЗУ "Про закупівлі" Чому ви ігноруєте рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, тим самим порушуєте законодавство у сфері публічних закупівель??? Якщо дана вимога визнавалаяс дискримінаційною та незаконою АМКУ, думаємо що Бюро економічної безпеки та Служба безпеки України, також вкажуть що дані вимоги незаконні (стогодні наштм підприємством будуть направленні звернення щодо вимог вашої закупівлі до даних органів) Не реагуючи на нашу вимогу до Замовника, та залишаючи в тендерній документації дискримінаційні вимоги, які значно обмежують конкуренцію на даному тендері та не дають можливість прийняти участь в даніцй закупівлі для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, для економію державних коштів. Тому дії Уповноваженої особи кваліфікуватимуться за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб довести вашу неправоту при проведенні закупівлі із незаконною конкуренцією до правоохоронних органів.
Відповідь: Шановний Учаснику, умови оголошення сформовані Замовником на основі норм чинного законодавства України. При створенні вимог оголошення про спрощену закупівлю, Замовник керувався, в тому числі, принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, передбаченими ст..5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що згідно ст..14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель з наступних питань: - за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, - щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 09.08.2022 11:17
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: da0a6f9976574a0494ab18e4fbdef66b
Дата опублікування: 05.08.2022 11:27
Опис: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: Довідка про наявність необхідних технологій з обов’язковим додаванням наступних документів: Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права. Вимога того, що сертифікати повинні бути видані органом сертифікації, акредитованим НААУ, або іншим акредитованим органом є дискримінаційною, так як частина 1 статті 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачає такий принцип як – добровільність акредитації Те що дана вимога дискримінаційна, підтверджено Рішеннями АМКУ - рішення від 04.05.2022 № 4401 - Рішення від 03.05.2022 №4359 - рішення від 22.02.2022 № 3635 та інші Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлюючи в документацію вимогу, котра визнана дискримінаційною Рішеннями АМКУ, ви свідомо вчиняєте злочин, та підтверджуєте що ваша закупівля складена під певного учасника. Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів, Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: частиною 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бюджетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу та підтвердити Вашу неупередженість. В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до правоохоронних органів. Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону «Про публічні закупівлі»: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, Замовник має право зазначити відомості про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, які на його думку, додатково підтвердять відповідність предмета закупівлі встановленим якісним, технічним, кількісним та іншим вимогам . Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначених сертифікатів. Будь-який Учасник - суб’єкт господарювання може звернутися до відповідної організації, кількість яких досить значна в Україні, та отримати відповідні сертифікати. Жодний нормативно-правовий документ не передбачає виключного переліку документів, який Замовник має право вимагати від Учасників з метою закупівлі Послуг з просочування деревини, адже в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, крім тієї, що містить в ч.2 ст.14 Закону. Отже, така умова не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який має намір взяти участь в закупівлі. Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення АМКУ не мають імперативного характеру для усіх публічних закупівель без винятку, оскільки АМКУ приймає рішення щодо дискримінації чи не дискримінації тієї чи іншої вимоги в кожному окремому випадку, окремо в контексті усіх викладених умов кожної окремої закупівлі. Умова щодо надання сертифікатів ISO, викладена в нашому оголошенні не є дискримінаційною, адже відповідно до умов оголошення, у разі відсутності Сертифікатів ISO 45001:2018, ISO 9001:2018, ISO 14001:2015 виданих органом сертифікації, акредитованим НААУ , Ви маєте право надати такі сертифікати, видані органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.
Дата відповіді: 08.08.2022 08:37