-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ЛОТ 1 - Цифрова мамографічна система за ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2 — Мамографічні апарати) НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова ЛОТ 2 – Система рентгенологічна діагностична за ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111800-9 - Рентгенодіагностичні системи) НК 024:2019: 37647 — Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова ЛОТ 3 - Система ультразвукової діагностики, в тому числі датчики за ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112200-0 - Ультразвукові установки) НК 024:2019: 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації ЛОТ 4 - Система ультразвукової діагностики, в тому числі датчики за ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112200-0 - Ультразвукові установки) НК 024:2019: 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 зі змінами та доповненнями до неї
Торги відмінено
29 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 11 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 11 500.00 UAH
Період уточнення:
03.08.2022 16:35 - 09.08.2022 00:00
Без відповіді
питання
Номер:
1fb07c070ad84775864033f1d42402b8
Дата опублікування:
08.08.2022 22:44
Опис:
документацією вимагається - "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів" які наслідки ненадання вказаного документу учасниками торгів?
Відповідь надана
Питання
Номер:
4c919282651941d4932dbd655345f7fc
Дата опублікування:
05.08.2022 14:04
Опис:
На підставі чого вами визначені медико-технічні вимоги для кожного лоту? Чому саме ці характеристики та показники мають для вас значення? Надайте інформацію, серед яких саме приборів Замовник робив порівняння та вибір та підтвердження, що сокупності всім показникам відповідає як мінімум 2 прибора, що свідчить про проведення прозорих та недискримінаційних торгів
Відповідь:
Шановний учасник. В своїй роботі, на підставі норм Закону України "Про публічні закупівлі", та на підставі вимог Постанови КМУ від 28.02.2022 р. № 169 - замовник під час проведення закупівлі дотримуватися принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. В разі наявної необхідності уповноважена Замовником особа може долучати до своєї роботи спеціалістів. Тобто уповноважена особа може керуватися висновком спеціаліста, який має потребу у обладнані, та володіє всіма необхідними критеріями та технічними вимогами. на підставі яких і складається медико - технічні вимоги, які і є додатком до оголошення.
Дата відповіді:
08.08.2022 15:46
Відповідь надана
КЕП/УЕП
Номер:
9f92ad7a466042c48eae345fb59d438c
Дата опублікування:
05.08.2022 14:00
Опис:
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП - це норма зі статті Закону для тендерної документації? Чи не так? Чому ви її використосуєте для спрощеної закупівлі?
Відповідь:
Шановний учасник. Стосовно вимоги замовника щодо засвідчення документів, які подаються учасниками то слід зазначити , що керуючись частиною 3 статті 14 Закону, а саме: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація». Тобто інформація, що не вимагається Законом, але замовник вважає за потрібне включити її. Отже, ми скористатися цією можливістю і встановили опис та приклади формальних несуттєвих помилок, Закон нам цього не забороняє.
Дата відповіді:
08.08.2022 15:16
Відповідь надана
попередня оплата
Номер:
8e624623ad2f4714a807781843a9ca53
Дата опублікування:
05.08.2022 13:54
Опис:
ви точно впевнені що враховуючи воєнний стан можете надати аванс - Умови оплати: Попередня оплата Товару в межах 30 % вартості товару на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату протягом 3 робочих днів, згідно вимог чинного законодавства. Остаточна оплата товару у вигляді 70% проводиться Замовником протягом 30 календарних днів після підписання акту прийому - передачі товару. Вкажіть на підставі яких нормативних документів це передбчено?
Відповідь:
Шановний учасник. Закупівля дійсно здійснюється на підставі постанови КМУ від 28.02.2022 р. № 169. Згідно п. 6 Постанови, дія пункту 4 та абзацу другого пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 2, ст. 64) не поширюється на державних замовників у сфері оборони та військові адміністрації під час здійснення попередньої оплати відповідно до підпункту 5-1. Тож тут слід враховувати загальні вимоги, а саме попередню оплату в договорах закупівель можна передбачити, лише якщо розмір такої оплати не перевищує 30 % вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців.
Дата відповіді:
08.08.2022 15:11
Відповідь надана
Питання
Номер:
0ff85da540764675ac0bde515181e3f0
Дата опублікування:
05.08.2022 13:46
Опис:
Згідно з п.5.6 проекту договору строк поставки товару в умовах воєнного стану, може бути подовжений - до 23.08.2022 року.
Пунктом 5.2. проекту договору передбачено, що Товар постачається в строк згідно замовлень Покупця та з погодженням строків поставки Постачальником з урахуванням обставин воєнного стану. Строк поставки Товару може бути додатково змінений та продовжений сторонами, якщо військові дії на території України будуть об’єктивно впливати на строки поставки товару.
Згідно з п.10.1. проекту договору договір набирає чинності і вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами та проставляння печаток та діє на період дії воєнного стану та впродовж строку, необхідного для проведення спрощеної закупівлі. У разі продовження воєнного стану дія договору автоматично продовжується на період, на який продовжено воєнний стан та на строк достатній для виконання сторонами всіх зобов’язань за договором.
Якщо воєнний стан буде продовжено до 31.12.2022 року або на період 2023 року, то дія договору та строк поставки також буде продовжений до 31.12.2022 року або на період 2023 року? Просимо надати роз’яснення та внести зміни до проекту договору щодо строку дії договору та строку поставки.
Відповідь:
Шановний учасник. Стосовно п.5.6 проекту договору, слід зазначити, що дійсно договір укладається на час дії воєного стану згідно Постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 р. "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану". На момент публікації це до 23.08.2022 року, тобто на даний час ситуація в країні дуже складна та всі умови неможливо передбачити. Але в будь якому випадку під час підписання з переможцем договору про закупівлю буде враховуватись строк поставки та відповідно виконання всіх зобов'язань за договором, тобто строк дії договору.
Дата відповіді:
08.08.2022 13:50
Відповідь надана
Питання
Номер:
6173103f23034675bdc1e29306c3e3bd
Дата опублікування:
05.08.2022 13:45
Опис:
Пунктом 3.4. проекту договору передбачено, що ціна Договору не підлягає збільшенню за виключенням випадків, передбачених діючим законодавством. Зміна умов Договору в частині збільшення його ціни у випадках, визначених законодавством або зменшення, здійснюється шляхом внесенням змін до Договору та укладання додаткової угоди за наслідками переговорів Сторін.
Для правильного складання пропозиції просимо передбачити в проекті договору порядок зміни ціни у випадках її збільшення або зменшення.
Відповідь:
Шановний учасник. Щодо пункту 3.4. проекту договору, слід зазначити, що, відповідно до положень ст.651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відтак згідно постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 р. "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану", замовники, визначені частиною дев’ятою статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”/державні замовники у сфері оборони здійснюють публічні/оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”.Тобто положення п.п.7) п.5. ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" можуть враховуватись Сторонами але не обовязково зазначатися у Договорі. Якщо буде достатньо законих підстав внесення змін до договору в бік зменшення або підвищення вартості товару наприклад суттєвого коливання споживчих цін та коливання курсу іноземних валют (у разі якщо обладнання імпортується із-за кордону) з урахуванням вищезазначеного, сторони зможуть погодити це в додаткової угоді, яка є невідємною частиною договору.
Дата відповіді:
08.08.2022 13:47