• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло

Завершена

95 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 478.95 UAH
Період уточнення: 03.08.2022 14:43 - 10.08.2022 12:00
Відповідь надана

щодо вимог Замовника

Номер: 734c6d096ecc43a99c4d198e50a7d644
Дата опублікування: 08.08.2022 18:33
Опис: Шановний Замовнику відповідно до ЗУ "«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. -це щодо вашої вимоги Оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи. Чи може учасник надати пояснення ,опираючись на діюче Законодавство ,щодо ненадання необовязкових для постачальника сертифікатів ? Щодо вимоги : - Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт має бути без виявлених порушень. Впровадження системи НАССР також підтверджується актуальним Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень , тому чи можливо для підтвердження учаснику подавати даний акт ?
Відповідь: 1. Шановний Учаснику, НАССР це постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Ця система ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпечності харчових продуктів. Застосування системи НАССР полягає у здійсненні контролю за безпечністю харчових продуктів та виявленні потенційної небезпеки (біологічна, хімічна, фізична). Оператори ринку повинні розробити, ввести в дію та застосовувати процедури, засновані на системі НАССР. Оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами) і який відповідає за виконання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчі ринки, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Усі оператори ринку харчових продуктів мають запровадити на своїх потужностях систему НАССР: • з 20.09.2017 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей); • з 20.09.2018 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей); • з 20.09.2019 р. – на малих потужностях. Таким чином, на сьогоднішній день усі оператори ринку повинні мати запроваджену систему НАССР, підтверджену не лише документально (наявністю журналів), а й практично. Ми як відділ освіти маємо організувати якісне, здорове та безпечне харчування для дітей. Вищезазначений сертифікат визначає вимоги системи управління продовольчої безпеки в організаціях з харчового ланцюга, котрі повинні продемонструвати здатність контролювати загрозу безпеки харчових продуктів, щоб переконатися, що харчові продукти є безпечними на момент їх споживання. Хочемо зазначити про те, що хоч і сертифікація в Україні є необов'язковою та добровільною, на думку органу оскарження, встановлення вищенаведених вимог щодо сертифікатів ISO не є дискримінаційними. Отож, якщо замовник прописав вищенаведені вимоги — такі сертифікати необхідно отримувати. В разі ненадання таких документів у складі пропозиції або надання замість них довідки-пояснення, такого учасника очікуватиме відхилення. Додатково замовник має право вимагати звіти за результатами аудиту до такого сертифікату. 2. Щодо акту перевірки повідомляємо що, Мінагрополітики наказом від 08.08.2019 р. №446 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту саме постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Форма акта, зокрема, містить виключний перелік питань щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту системи НАССР. Тобто Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень не можливо підтвердити всі програми-передумови системи НАССР, також повідомляємо що наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року N 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022}.
Дата відповіді: 09.08.2022 16:24