-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій даху в ОЗО Яготинському НВК «Спеціалізована школа - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3»
Завершена
154 697.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 773.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 773.49 UAH
Період уточнення:
03.08.2022 14:29 - 09.08.2022 00:00
Без відповіді
Злочинні дії Самсонової Алли Андріївни
Номер:
c8ac354a1b4746b1b70b90b1c4cec197
Дата опублікування:
05.08.2022 15:30
Опис:
Шановний замовнику. В відповіді ви пишете що дана вимога не є дискримінаційною, тому просимо тедельно ознайомитися з Ріненнями АМКУ 1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз, в даних рішеннях чітко зазначено що вомога огляду є незаконною та дискримінаційною.
Ви повідомлені про те що дані вимоги дискримінаційні і продовжуєте свідомо надалі вчиняти злочин.
Тому нам не залишається іншого вибору як звернення до Бюро економічної безпеки та Служби безпеки України, з заявою про вчиненя злочину Самсоноваю Аллою Андріївною.
Сума відкату котру вам запропонувала особа під котру ви виставили тендер, не варта тих наслідків котрі вас чекають.
Також окрім огляду, в попередньому зверненні було вказано і про інші дискримінаційні вимоги.
Дані вимоги ви проігнорували і відповідь на них не надали, чим вчинили ще одне правопорушення.
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b19e8a39af8c4523a2f48e7f16ca27b7
Дата опублікування:
05.08.2022 11:08
Опис:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: Щодо огляду обєкта
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз
Також надання супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, є безпідставною та дискримінаційною, так як на даний час жодні супровідні листи не видаються, усі ліцензії оформлюються в електронному вигляді і містяться в реєстрі електронних ліцензій.
Дана вимога вказує на те що приписана під єдиного учасника, котрому було надано даний супровідний лист.
Також надання Копія Дозволу Державної служби України з питань праці на виконання капітального ремонту будинків і споруд, є повністю абсурдним і не обгрунтованим, так як даний дозвіл передбачений для робіт з капітального ремонту будівель
Капітальний ремонт будівлі — це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання конструкцій і обладнання будівель.
Під час НАДАННЯ ПОСЛУГ передбачених вашою закупівлею, жодні роботи з капітального ремонту вашої будівлі проводитися не будуть, а саме не буде проводитися заміна конструкцій вашої будівлі. Тому встановлення даної вимоги прямо вказує, що тендер складений під певного учасника.
Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів,
Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме:
частиною 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ);
статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням);
А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме
статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем);
статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги);
статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі);
статтею 3692 (зловживання впливом).
статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою);
Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бюджетних коштів.
Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість.
В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до правоохоронних органів.
Також хочемо наголосити, розтрата державних коштів під час ВОЄНОГО СТАНУ, підриває обороноздатність держави. Тому дії Уповновоженої особи можна трактувати як робота на ворога, та вважати державною зрадою. Думаємо що даною закупівлею зацікавиться Служба безпеки України
Відповідь:
Детально розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законадавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу освіти (ОЗО). Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути дерев’яні конструкції даху ОЗО і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт.
Дата відповіді:
05.08.2022 15:14