• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Годинники для нагородження з логотипом (жіночі та чоловічі)

Завершена

195 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 956.00 UAH
Період уточнення: 03.08.2022 00:08 - 09.08.2022 00:00
Відповідь надана

Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:

Номер: d976e28c4c12421194e901644fe39583
Дата опублікування: 08.08.2022 22:23
Опис: 1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів, якщо вартість годинників з футлярами явно перевищує 200 000,00 та відповідно до чинного законодавства вимагає проведення відкритих торгів? 2. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 195 600 грн. за 40 годинників (без футлярів) та порядку її формування 3. Пояснити на підставі яких «виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що неможливо усунути, Замовник відміняє спрощену закупівлю UA-2022-07-22-007673-a від 22.07.2022р. та оголошує нову спрощену закупівлю на точно такий саме товар з однаковими численними грубими порушеннями чинного законодавства 4. Пояснити на якій обґрунтованій підставі Замовник у даній закупівлі UA-2022-08-03-000003-a виключає футляри БЕЗ зниження очікуваної вартості закупівлі, фактично збільшуючи очікувану вартість закупівлі (й так вдвічі завищену у порівнянні з існуючими пропозиціями на ринку) ще додатково на 10% 5. Чому з технічного завдання було вилучено футляри для годинників? 6. На підставі якого документу коштовні годинники можуть прийматися без футлярів? 7. За якою процедурою Львівська ОДА планує закуповувати футляри для годинників (запланованих для придбання у спрощеній закупівлі UA-2022-08-03-000003-a) та у якого постачальника? 8. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки «Клейнод» - годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 114-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 134-523 у ТОВ «Київський годинниковий завод»? 9. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та жіночого - 36мм 10. Надати обґрунтування встановлення вимог до відстані між вушками чоловічого годинника саме 22 мм та жіночого - 18мм 11. Надати обґрунтування вимоги механізму саме торгової марки Ronda 12. Надати обґрунтування вимоги конкретних калібрів механізмів торгової марки Ronda – 705 та 763, пристосованих під корпуси конкретного постачальника? 13. Надати обґрунтування вимоги «гільошированого» циферблату для чоловічого годинника 14. Надати відповідь на запитання, чому Замовник намагається обмежити конкуренцію для інших учасників, при тому що розміщує у якості предмета закупівлі модель “Клейнод” К 114-513, яка НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам до предмета закупівлі через відсутність «гільошированого» циферблату? 15. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи ремені, які ВІДСУТНІ у годинниках «kleynod» K 114-513, K 134-523 ТОВ «Київський годинниковий завод» 16. Керуючись якими нормами чинного законодавства, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей торгової марки «Клейнод» - годинник наручний чоловічий KLEYNOD модель K 114-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD модель K 134-523 17. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 18. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки KLEYNOD, конкретних моделей K 114-513 та K 134-523, конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» 19. Чому Замовник не вважає за потрібне під час війни та повномасштабних бойових дій, у важких економічних умовах та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами у Додатку 1 до Оголошення про закупівлю 20. надати публічну позицію голови Львівської обласної державної адміністрації з приводу повторного підлаштування Оголошення під конкретний товар в інтересах конкретного постачальника – ТОВ «Київський годинниковий завод» та закупівлі за значно завищеними цінами, а також стосовно зазначення в Оголошенні завідомо неправдивої інформації відносно технічних характеристик товару, яких він не має, прихованого збільшення й так значно завищеної вартості годинників ще на 10% (шляхом виключення футлярів БЕЗ відображення їх вартості) та ухилення від проведення відкритих торгів Заздалегідь вдячні за об’єктивний та всебічний розгляд й задоволення нашої скарги у повному обсязі, а також на надання детальних роз’яснень по кожному пункту окремо
Відповідь: Закупівля UA-2022-08-03-000003-a, оголошена Замовником - Львівською обласною державною адміністрацією проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вказана закупівля є спрощеною закупівлею, а не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі «Годинники для нагородження з логотипом (жіночі та чоловічі)» (код за ДК 021:2015: 18520000-0 Персональні хронометри) перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Згідно з частиною 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06. Дана продукція для нагородження закуповується з метою відзначення (нагородження) окремих громадян, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів, внесли вагомий внесок у створення матеріальних і духовних цінностей, мають заслуги перед Львівщиною та Україною в умовах війни та повномасштабних бойових дій на території України. Закупівля здійснюється за кошти обласного бюджету в рамках реалізації Програми відновлення, збереження національної пам’яті та протокольних заходів на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням сесії Львівської обласної ради № 68 від 23.02.2021. Беручи до уваги вимоги до рівня організації протокольних та офіційних заходів, що проводяться на теренах Львівщини, слідуючи основним принципам державних закупівель, що забезпечують придбання необхідної продукції з найкращим для вирішення конкретного державного завдання співвідношенням ціни та якості, Замовник має бути впевненим щодо якості нагородної продукції, що закуповується. За результатом попередньо проведеного інформаційного моніторингу ринку годинників та їх виробників на території України, аналізу основних характеристик даного товару в умовах роздрібного продажу було виокремлено наручні годинники торговельної марки KLEYNOD (модель K114-513 для чоловічого та модель K134-523 для жіночого), як найбільш прийнятні для цілей замовника. При цьому враховано вимоги щодо зовнішнього презентабельного вигляду годинників у відповідних футлярах, якості та надійності механізмів годинників, гарантійних термінів а також неодмінний критерій – оригінальність дизайну за умов розміщення (нанесення) логотипу, визначеної замовником конфігурації, на гільоширований циферблат. Стосовно вимог замовника щодо стилістики, розмірів, діаметру корпусу годинників та відстаней між «вушками», то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей). Беручи до уваги вимоги до якості та довговічності сувенірної продукції, що закуповується, моделі годинників, зазначені Замовником в Додатку 2, зарекомендували себе на практиці з найкращої сторони. Стосовно вимог Замовника щодо стилістики, розмірів та діаметра годинників, то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей). Закуповуються не самі годинники, а годинники з зображенням елементу логотипу (брендбуку), будь який учасник може закупити вказану модель годинників, зробити нанесення вказаної символіки та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції відсутні, принципів, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримано.
Дата відповіді: 08.08.2022 22:33