• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Швидкий тест на тропонін; Тест-смужки для вимірювання рівня холестерину, рівня глюкози в крові для індивідуального глюкометра Wellion LUNA Duo

Завершена

465 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 325.00 UAH
Період уточнення: 02.08.2022 14:26 - 08.08.2022 00:00
Відповідь надана

Питання по характеристикам швидких тестів

Номер: f9b63b5743cf4fc9a08e428f7f3772d2
Дата опублікування: 05.08.2022 23:57
Опис: Прошу змінити показники чутливості, специфічності, порог чутливості таким чином, щоб це не мало ознаки одного виробника, використання швидких тестів на тропонін інших виробників можливо?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.08.2022 14:32
Відповідь надана

по мтв

Номер: 13243e9619764e36ace7de6f8b37ece1
Дата опублікування: 04.08.2022 14:19
Опис: Якщо під час проведення процедури закупівлі Замовник керується та діє в межах норм Закону України «Про публічні закупівлі», то документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Це стосується вимоги:"З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення конкурсних торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву. " Дякую Вам за таку розгорнуту відповідь на попереднє питання, але прошу все таки видалити дискримінаційну вимогу та привести бюджет закупівлі в відповідність ,не під "існуючих потенційних постачальників", а під можливості інших учасників закупівлі.
Відповідь: Тендерна документація (далі – ТД), враховуючи норми п. 31 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розробляється та затверджується Замовником і повинна містить перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону. Крім того, в ч.3 ст. 22 Закону зазначається, що ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку с вважає за необхідне до неї включити. При складанні ТД, Замовником в Розділі ІІІ Додатку 3 до ТД був встановлений перелік документів, що мають бути надані Учасником у складі тендерної пропозиції. Вимога п.5 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД, а саме: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення конкурсних торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву», обумовлена тим, що Учасники гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки товару для здійснення безперебійної роботи нашого закладу у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням Замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель. Листи авторизації від виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних(авторизаційних) листів від виробників чи офіційних представників товаровиробників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Вимога отримати авторизаційні листи не є дискримінаційною до учасників закупівлі та не обмежує їх кількість на аукціоні, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), а й представників товаровиробників, дилерів, дистриб’юторів уповноважених на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару. Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що Замовник вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі ТД та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки товару.
Дата відповіді: 05.08.2022 15:19
Відповідь надана

по бюджету

Номер: 732a5c05f96549639f8cadc7078c7dbf
Дата опублікування: 02.08.2022 14:53
Опис: З якою метою завищений бюджет - є можливість націнки більше ніж 55 % від прайсових цін. "Замовний" аукціон під наперед визначеного переможця?
Відповідь: Шановний Учасник, У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується та діє в межах норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Відповідно до статті 5 Закону, закупівля буде здійснюватися за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь в процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін, згідно з примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі». Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено аналіз ринку, даного виду товару та можливі альтернативи, а також існуючих потенційних постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що для розрахунку очікуваної вартості Закупівлі товарів/послуг іноземного походження закупівельні ціни минулих періодів коригуються з урахуванням зміни курсу валют. Зміна офіційного курсу гривні розраховується у відсотках до іноземної валюти країни виробника товару або надавача послуги. Для розрахунків зміни офіційного курсу гривні, використовується інформація про офіційний курс валют, яка розміщена на офіційному вебсайті Національного Банку України. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника, стандартів якості даного виду товару та норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 04.08.2022 13:53