• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля буре марки Б - 09110000-3 - Тверде паливо (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)»

Торги не відбулися

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період уточнення: 02.08.2022 12:17 - 16.08.2022 00:00
Відповідь надана

Вимоги

Номер: 8c5a1591f6ae4da49b733ffcf0fa6f0a
Дата опублікування: 08.08.2022 21:10
Опис: Чи буде відповідати вимогам ТД, Вугілля марки Б ПКО (25-300) із показниками Розмір кусків: 25-300 мм, Зольність на сухий стан до 20%, Загальна волога на робочий стан до 20%. ?
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерною документацією встановлено Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вони є вичерпними, а саме: Основні технологічні характеристики вугілля відповідно до ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне. для побутових потреб. Технічні умови». ДСТУ 4096-2002 Вугілля буре, кам`яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети. Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань. Показники якості: Вугілля марки Б – згідно ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація
Дата відповіді: 09.08.2022 15:06
Відповідь надана

вагове обладнання

Номер: c39a194ea1ed42a7a8e97468d4606432
Дата опублікування: 04.08.2022 09:38
Опис: Шановний Замовник! Згідно вашої документації вимагається надання учасниками інформації та документів на вагове обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля. Чи буде відповідати вимогам ТД наявність стаціонарної ваги у місті Рахів на території Рахівського району Закарпатської області?
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Згідно п.5.2.1 Розділу 3 Тендерної документації від учасників вимагається надати інформацію, про вагове обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля. Місце поставки визначено у п.4.3 Розділу 1 Тендерної документації.
Дата відповіді: 09.08.2022 15:05
Відповідь надана

ТЕХНІЧНА СЕЦИФІКАЦІЯ

Номер: 40b6ac4683924cce905b706b6a4ae90f
Дата опублікування: 04.08.2022 09:32
Опис: Шановний Замовник! Чи встановлені вимоги стосовно фракції вугілля та показників зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан палива на Вугілля марки Б ?
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Основні технологічні характеристики вугілля встановлено в Тендерній документації відповідно до ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне. для побутових потреб. Технічні умови». ДСТУ 4096-2002 Вугілля буре, кам`яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети. Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань.
Дата відповіді: 09.08.2022 15:05
Відповідь надана

Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях та наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника

Номер: 359576d170b44500ad91b98e7317745f
Дата опублікування: 04.08.2022 09:31
Опис: Згідно ТД вимагається: Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях з наданням копії таких настанов. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Питання: Якщо на підприємстві не запроваджено ще політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції та немає уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, то достатньо буде надати про це довідку у довільній формі? Також повідомляємо, що листи Мінекономіки не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вважає за необхідне пересвідчитись у дотриманні Учасниками Настанов щодо етичної поведінки потенційних учасників під участі в публічних закупівлях.
Дата відповіді: 09.08.2022 15:05
Відповідь надана

Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах.

Номер: a05f26499dc94eb9b144682a38b3741b
Дата опублікування: 04.08.2022 09:28
Опис: Тендерна документація містить вимогу надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах. До уваги Замовника, Підтверджуючим документом гарантованої якості та безпечності продукції( вугілля) є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, згідно норм чинного Законодавства та ДСТУ 7146-2010. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, згідно чинного законодавства, взагалі не передбачений для такої продукції як вугілля, оскільки безпечність вугілля характеризується показниками сірки, хлору та миш’яку. Отже встановлення вимоги щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах є дискримінаційною, у зв’язку з чим вимагаємо її виключити.
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Згідно позиції АМКУ закріпленої практикою, аргумент про те, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не є обов’язковим – не є доказом дискримінаційності цих вимог. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), у тендерній документації Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, Ваше прохання не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 09.08.2022 14:47
Відповідь надана

Підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля

Номер: fc7939c514c147e5886c71c5de133712
Дата опублікування: 03.08.2022 22:57
Опис: Згідно п.5.2. Т.Д. Для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям необхідно у складі тендерної пропозиції з назвою файлу/папки/архіву– «Кваліфікація» надати: 5.2.1. Довідку в довільній формі про найменування (назву, марку, тип), кількість, строк експлуатації, технічний стан, підставу володіння/використання/залучення (власне/орендоване/договір про надання послуг) обладнання та матеріально-технічної бази учасника: складське(і) приміщення та/або спеціальний майданчик(и) для зберігання вугілля, транспортні засоби (не менше ніж двох) та навантажувальну техніку/обладнання, що буде використовуватись для поставки вугілля, вагове обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля. В зазначеній довідці учасник зазначає ПІБ або найменування власника(ів) обладнання та матеріально-технічної бази, номер і дату договору(ів) оренди/найму/лізингу/про надання послуг, якщо обладнання та матеріально-технічна база знаходиться не у власності учасника, номери свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, адресу(и) знаходження складського приміщення(нь) та/або спеціального майданчику(ів) для зберігання вугілля. 5.2.2. Документи, які підтверджують інформацію, зазначену у довідці згідно з п.5.2.1 розділу ІІІ цієї тендерної документації: 5.2.2.1. Для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля: договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг зі строком дії не меншим, ніж до 31.12.2022 (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах). І скан-копію оцінки протипожежного стану складу, видану уповноваженою організацією згідно норм чинного законодавства, що має відповідну ліцензію. Вимога щодо наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля є дискримінаційною. Наше підприємство закуповує вугілля у виробника та безпосередньо поставляє до покупця(замовника) без складування. Яким чином наше підприємство зможе взяти участь у закупівлі? Просимо усунути дискримінаційну умову.
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2. ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Скориставшись своїм правом у п. 5.2. Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема, п. 5.2.1. ТД встановлюється вимога щодо матеріально-технічної бази, в тому числі, вимога щодо наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля. Враховуючи специфіку предмету закупівлі, в тому числі права, передбачені ст. 16 Законом, замовник хоче пересвідчитись в наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля. Звертаємо увагу, що замовником не встановлено обмежень ні по розміру таких приміщень/майданчиків, ні по влаву власності, ні по територіальному місцезнаходженню. Разом з тим, в разі, якщо в учасника відсутні такі базові речі матеріально-технічної бази як складські приміщення та/або спеціальні майданчики для зберігання вугілля - учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та буде відхилений на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Додатково звертаємо увагу учасника, що небажання отримувати вищенаведені документи - не дорівнює наявності дискримінаційності у вимогах ТД.
Дата відповіді: 08.08.2022 16:37
Відповідь надана

Сертифікат походження виданий на ім’я учасника або виробника .

Номер: e2be4a22e03e40d2a634851daf0c64bb
Дата опублікування: 03.08.2022 22:08
Опис: Шановний Замовник! Згідно Додатку 3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СЕЦИФІКАЦІЯ" вимагається: Для підтвердження відповідності вугілля марки Б вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозицій: п.4.Сертифікат походження виданий на ім’я учасника або виробника . Дана вимога є дискримінаційною з наступних підстав. Сертифікат походження - це офіційний документ, що свідчить про країну походження товару та виданий органом держави - експортера, уповноваженим відповідно до національного законодавства. Отримання сертифікату походження товару передбачено Митним кодексом у випадках передбачених ст. 44 Митного кодексу України при здійсненні експорту чи імпорту товару. Наше підприємство пропонує до постачання вугілля, яке виробляється на території України, у зв’язку з чим на вироблений товар, якщо він не експортується, сертифікат походження не оформляється, оскільки підтвердження походження українських товарів і видача сертифікатів походження відбувається Торгово-Промисловою палатою України при експорті товарів. Яким чином наше підприємство зможе взяти участь у закупівлі? Просимо вилучити дискримінаційну вимогу. Сертифікат походження товару не є обов’язковим документом для суб’єктів господарювання, тому встановлення зазначеної вимоги, як обов’язкової до учасників процедури закупівлі є незаконною. Замовник не може встановлювати вимоги, які не передбачені чинним законодавством до учасників торгів та обмежують конкуренцію. За таких обставин Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до Документації.
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно п. 3. ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо увагу, що порядок отримання сертифікату походження регулюється Рішенням Президії ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ Протокол №21(5) від 27.02.2002 “Про затвердження Інструкції про порядок визначення країни походження товарів/послуг, оформлення та засвідчення сертифікатів відповідних форм” (далі - Інструкція). Відповідно до п.1.1. Інструкції Роботи з визначення країни походження товарів/послуг, а також оформлення та засвідчення сертифікатів походження на товари/послуги виконуються Торгово-промисловою палатою України (далі - ТПП України) та регіональними торгово-промисловими палатами (далі - регіональні палати) згідно із Законом України "Про торгово-промислові палати в Україні" ( 671/97-ВР ) (N 671/97-ВР від 02.12.97). Визначення країни походження товарів/послуг, засвідчення і видача сертифікатів походження на товари/послуги здійснюються у відповідності до міжнародних конвенцій, міжнародних угод, чинного законодавства України та цієї Інструкції. Згідно п. 1.5. Інструкції Роботи з визначення країни походження товарів/послуг та засвідчення сертифікатів походження здійснюються на платній основі відповідно до тарифів, встановлених торгово-промисловими палатами, з урахуванням відповідних рішень президії ТПП України. Відповідно п. 2.1. Інструкції Сертифікат походження - документ спеціально установленої форми, який підтверджує, що товари/послуги вироблені або виконані в даній країні, і який містить інформацію для їх ідентифікації. А згідно п. 2.2. Інструкції Країна походження - країна, де товари/послуги були повністю виготовлені/виконані або піддані достатній переробці. Відповідно до п. 3.1 Інструкції підставою для проведення робіт з визначення країни походження товарів/послуг є заявка-декларація замовника (далі - заявка). Відповідно до п. 4.9. Інструкції сертифікат походження форми У-1 (українською мовою) застосовується в межах митної території України у випадках, коли необхідно підтвердити українське походження товарів, які знаходяться в обігу в межах митної території України під час здійснення підприємницької діяльності іноземними суб'єктами господарської діяльності. Ця форма сертифіката походження може використовуватися і в інших випадках реалізації продукції в межах митної території України, якщо покупець бажає пересвідчитися, що продукція має українське походження. При визначенні походження необхідно керуватися чинним законодавством України. Тобто, відповідно до норм чинного законодавства, зокрема, Інструкції, сертифікат походження товару можна отримати в ТТП для товару і який має українське походження. Зважаючи на це, вказана норма ТД не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників. Додатково звертаємо увагу учасника, що небажання отримувати вищенаведений документ - не дорівнює наявності дискримінаційності у вимогах ТД.
Дата відповіді: 08.08.2022 16:36
Відповідь надана

Сертифікат якості вугілля виданий на ім’я учасника або виробника, який виданий незалежною лабораторією

Номер: 6f45dbac5733467cbd494908d77c991b
Дата опублікування: 03.08.2022 22:02
Опис: Шановний Замовник! Згідно Додатку 3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СЕЦИФІКАЦІЯ" вимагається: Для підтвердження відповідності вугілля марки Б вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозицій: п.3.Сертифікат якості вугілля виданий на ім’я учасника або виробника, який виданий незалежною лабораторією. До уваги замовника, що Дана умова є дискримінаційною, оскільки Віповідно до п.7.10 Стандарту України "Вугілля камяне та антрацит для побутових потреб " -ДСТУ 7146: 2010 визначено що Сертифікат генетичних , технологічних та якісних характеристик і є підтвердженням якості вугілля. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик – це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96. Предмет закупівлі вугілля не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно до норм чинного законодавства України, а з 01.01.2018 взагалі скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (втратив чинність сам Декрет). Таким чином, документ,який вимагається Замовником, не грунтується на чинному законодавстві України, є неправомочним, нікчемним, таким, що не передбачений законом та фактично дублює надання ТОТОЖНОГО документу - сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Так як станом на день подання нами ТП Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність- документи, які передбачались видавати на його виконання (сертифікати якості, сертифікати відповідності) є такими, що не передбачені чинним законодавством України як НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ для участі у державних закупівлях вугілля. Таким чином сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик є основним і єдиним документом, визнаним законодавцем, для підтвердження якісних і технічних характеристик Таким чином вбачається дискримінація учасників торгів та не забезпечується максимальна економія і ефективність здійснення закупівель. Існує Практика Колегії АМКУ з цього приводу (Рішення АМКУ № 1562-р/пк-ск від 10.12.2014 [оголошення № 181608, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 27.10.2014 № 115 (27.10.2014)]) У Скарзі ТОВ "БМУ" повідомляє, що Замовник у Документації встановив вимогу надання учасниками Процедури закупівлі оригіналів або копій сертифікатів якості на вугілля, що становить предмет закупівлі, виданих незалежною лабораторією (сертифікати в лабораторіях на вугледобувних підприємствах та шахтах не прирівнюються до сертифікатів, виданих незалежною лабораторією) на ім’я учасника, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025. Скаржник вважає таку вимогу необґрунтованою, оскільки документом, який необхідно надати Замовнику під час передачі товару, є посвідчення якості на товар. У ході розгляду зазначеного пункту Скарги Колегія встановила наступне: Наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише суб'єктами господарювання, які мають в наявності сертифікати якості на вугілля, які видані незалежними лабораторіями, що суттєво обмежує кількість учасників Процедури закупівлі, та обмежують права інших учасників на участь у Процедурі закупівлі, у тому числі Скаржника. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Таким чином, Замовник, з урахуванням наведеної вище інформації, повинен внести зміни до Документації у цій частині. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3. ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на викладене, замовником в складі тендерної пропозиції встановлено вимогу щодо надання Сертифікату якості вугілля виданий на ім’я учасника або виробника, який виданий незалежною лабораторією, яка не суперечить вимогам .чинного законодавства. Звертаємо увагу учасника, що: 1) сертифікат може бути виданий як на ім’я учасника, так і на ім’я виробника; 2) сертифікат може бути виданий будь-якою незалежною лабораторією. Таким чином, учасник не обмежений в тому на кого повинен бути виданий такий документ і якою саме лабораторією, у зв'язку з чим вказана норма ТД не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.. Також акцентуємо увагу, що замовник не встановлював дану вимогу, посилаючись на Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", тому зазначене вами в запитанні не відповідає дійсності. Щодо того, що вугілля не підлягає обов'язковій сертифікації. Звертаємо увагу, що незважаючи не обов'язковість вищезазначеної сертифікації, такий документ можливо отримати в будь-якій незалежній лабораторії. Як приклад, учасник може обрати будь-яку лабораторію зі списку акредитованих НААУ, які доступні за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Крім того, учасник в праві обрати будь-яку приватну незалежну лабораторію, яка не є акредитована НААУ. З огляду на викладене, учасник не довів та документально не підтвердив неможливості отримання та надання в складі тендерної пропозиції сертифікату якості вугілля виданий на ім’я учасника або виробника, який виданий незалежною лабораторією. Щодо практики колегії АМКУ. Замовник не може взяти до уваги наведене рішення з наступних причин: 1) дане рішення датоване 2014 роком та оприлюднене колегією, регламентуючись Законом України “Про здійснення державних закупівель”. Даний закон втратив чинність 01.06.2016 року, наразі оскарження здійснюється на підставі ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”; 2) в практиці оскарження публічних закупівель відсутнє прецедентне право; 3) у наведеній практиці вимагався сертифікат на ім’я учасника, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025. В нашій же тендерній документації не встановлено обмежень, що документ повинен бути виданий саме на ім'я учасника та саме лабораторією, яка акредитована НААУ. Тобто, відповідно до норм чинного законодавства, сертифікат якості можна отримати в будь-якій незалежній лабораторії.. Зважаючи на це, вказана норма ТД не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників. Додатково звертаємо увагу учасника, що небажання отримувати вищенаведений документ - не дорівнює наявності дискримінаційності у вимогах ТД.
Дата відповіді: 08.08.2022 16:36