-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексна система відеоспостереження з монтажем (ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Закупівля відповідно до постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 зі змінами.
Торги відмінено
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період уточнення:
01.08.2022 13:42 - 05.08.2022 13:00
Без відповіді
Предмет договору
Номер:
2bc622db7dbc45debc9865afa9991719
Дата опублікування:
03.08.2022 12:20
Опис:
Шановний Замовник. В додатку №2 тендерної документації «Проект договору». Надано «Договір поставки» ,який не відповідає найменуванню предмета закупівлі : «Комплексна система відеоспостереження з монтажем (ДК 021:2015 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)». В загальних вимогах є перелік необхідних послуг який Учасник/Переможець повинен виконати. Просимо Вас виправити цю помилку і додати до тендерної документації договір який відповідає умовам закупівлі
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a69dfc3b732d4a009f35e7fc01c48026
Дата опублікування:
02.08.2022 14:32
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «10. Довідку про наявність сервісних центрів в м. Павлоград, зазначаються або сервісні цент-ри Учасника, або авторизовані сервісні центри виробника товару." Якими ви нормами чинного законодавства керувалися, коли встановлювали дану дискримінаційну вимогу?
Жодними нормами чинного законодавства не передбачено мати у наявності сервісні центри у містах, які хоче якийсь Замовник.
Приберіть дану дискримінаційну вимогу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
9323e7c37a2f43c9a31280e42c728344
Дата опублікування:
02.08.2022 13:59
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «Для забезпечення розуміння обсягу послуг ( робіт) та правильного розрахунку договірної ціни, учасник має здійснити попередній огляд об’єкту надання послуг, за адресою виконання послуг зазначеною у цьому Оголошенні, спільно з пердставником Замовника. Факт проведення огляду підтверджується учасниками шляхом складання акту проведеного огляду укладеного по факту проведення огляду та підписаного представниками замовника та учасника. який подається у складі пропозиції учасника.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою у відповідні інстанції!