-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вогнегасники
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Завершена
2 814 486.91
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 100.00 UAH
Період уточнення:
28.07.2022 15:54 - 05.08.2022 00:00
Відповідь надана
документи з відкритих реєстрів
Номер:
2251e0c72f49488098a3626c879a80d0
Дата опублікування:
29.07.2022 12:18
Опис:
Вимога: 3. Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст.17 Закону:
3.1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення юридичної особи учасника (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій). Надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
3.2. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій). Надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
3.3. Інформаційний лист за результатами перевірки наявних відомостей про відкриття проваджень у справах про банкрутство, виданий Міністерством юстиції України або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням інформації щодо відсутності банкрутства, або відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видані Центром надання адміністративних послуг (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій). Надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
3.4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, з інформацією про засновників та інформацією передбаченою пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій). Надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації про учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Шановний Замовнику, по-перше, як дані документи учасники можуть подати, якщо всі ці РЕЄСТРИ наданий момент не функціонують, і не до них немає доступу! Як ми зможемо отримати з них Витяги, Інформаційні довідки і тд.??? По-друге, ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко встановлено, що Ви як Замовник не маєте права вимагати від учасників документи, інформацію і тд, яка міститься у відкритих Єдиних державних реєстрах, що вказано в частині 5 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Видаліть дані вимоги, або ж пропишіть надати цю інформацію у довільній формі. Не створюйте дискримінаційних умов для участі. В іншому випадку,. ми будемо змушені звернутися до органу оскарження АМКУ за захистом своїх інтересів.
Відповідь:
Відповідно до постанови КМУ від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати таких додаткових заходів як:
зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Кабінетом Міністрів України 06.03.2022 прийнято постанову № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі ‒ постанова № 209), якою передбачено можливість надання в умовах воєнного стану відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) за зверненнями фізичних та юридичних осіб виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до затвердженого Міністерством юстиції переліку державних реєстраторів та посадових осіб, якими в умовах воєнного стану проводиться державна реєстрація (далі ‒ перелік), а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до цієї Постанови.
Наказом Мін’юсту від 13.04.2022 № 1462/5 зупинено оприлюднення інформації у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство юстиції України.
Також звертаємо Вашу увагу, що листом Міністерства юстиції України від 24.05.2022 № 38570/44897-26-22/19.1.3 щодо розгляду листа Міністерства економіки України від 09.05.2022 № 3304-04/22814-03 щодо функціонування єдиних державних реєстрів в умовах воєнного стану надано відповідні роз’яснення. Стосовно відомостей про відкриття проваджень у справах про банкрутство, Замовник також інформує про альтернативний шлях отримання інформації, а саме: інформаційний лист за результатами перевірки наявних відомостей про відкриття проваджень у справах про банкрутство, виданий Міністерством юстиції України або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням інформації щодо відсутності банкрутства, або відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, видані Центром надання адміністративних послуг (не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій). Ураховуючи наведене вище, внесення змін до тендерної документації не є доцільним.
Дата відповіді:
02.08.2022 16:38
Відповідь надана
представництво інтересів виробника
Номер:
eb82232b0ae344a8a0009ad434f10445
Дата опублікування:
29.07.2022 12:01
Опис:
Вимога: 5.5. Документ(и), який(і) підтверджує(ють) представництво інтересів виробника товару, що пропонується до постачання учасником (у разі якщо учасник не є виробником товару). Наданий(і) документ(и) повинен(ні) бути дійсним(и) на весь термін постачання товару. Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, що це за документ такий? Зазначте конкретну його назву! Які інтереси Виробника ми можемо представляти ? Та ще й підтвердити це якимось документом! Надайте чітке пояснення, аб, ще краще, видаліть дану вимогу і не обмежуйте коло учасників
Відповідь:
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника, підпунктом 7.1.5 пункту 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу: «Документ(и), який(і) підтверджує(ють) представництво інтересів виробника товару, що пропонується до постачання учасником (у разі якщо учасник не є виробником товару). Наданий(і) документ(и) повинен(ні) бути дійсним(и) на весь термін постачання товару.»
Зазначимо, що документом, який підтверджує представництво інтересів виробника товару, що пропонується до постачання є сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, та/або свідоцтво (свідоцтво дилера) та/або лист про представництво інтересів виробника учасником. Вищевказані документи можуть бути видані не лише виробником, але й уповноваженим представником виробника товару - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (уповноважений представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, уповноваженим представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька уповноважених представників, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Наголошуємо, що документ, який підтверджує представництво інтересів виробника товару, що пропонується до постачання учасником надає додаткові гарантії Замовнику, щодо постачання учасником товару, який буде відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим замовником щодо предмету закупівлі.
Враховуючи вище зазначене, робимо висновок, що дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання документу, отриманого від виробника товару або його уповноваженого представника. Тобто, тендерна документація Замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
02.08.2022 16:36