-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: Юринецький дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) «Сонечко» за адресою : Хмельницька область, с. Покровка, вул. Соборна 38 А (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
107 054.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 535.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 535.27 UAH
Період уточнення:
28.07.2022 14:07 - 03.08.2022 00:00
Без відповіді
Переможець
Номер:
e43acaadb994479b9953410161c35bcd
Дата опублікування:
02.08.2022 21:19
Опис:
Навіщо приймати участь в тендері, якщо документація написано під одного учасника, який може бути результат тендеру якщо переможця назначили
Відповідь надана
Сертифікати іso
Номер:
6d5a55a54e754e309728889829b662b8
Дата опублікування:
30.07.2022 12:24
Опис:
Ви також підготували тендерну документацію під одного замовника, а сае ПП "БАСТІОН ВЕСТ" маго того що їхні сертифікати не в несені в загальну базу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" так вони мають щей неправильну назву
Відповідь:
Доброго дня, документацію розроблено згідно чинного законодавства. Переможець закупівлі буде визначений за результатами електронного аукціону. Кожний потенційний Учасник може прийняти участь в аукціоні.
Дата відповіді:
01.08.2022 15:27
Відповідь надана
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Номер:
501935815aee4f62a188d1eac9e9f239
Дата опублікування:
29.07.2022 14:48
Опис:
В проекті договору, а саме в п. 3.2. вказано: Ціна послуг вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат Виконавця на матеріали, обладнання, усіх інших витрат та визначається у національній валюті України, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є неправомірною, так як розрахунок за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» є неможливим. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва - втратив свою чинність. На даний момент діє "Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Зміни № 1", затверджена Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Просимо внести відповідні зміни до вказаної вимоги щодо надання розрахунку цінової пропозиції та привести її у відповідність до норм чинного законодавства.
Відповідь:
Доброго дня. За результатами розгляду вашого звернення буде внесено зміни.
Дата відповіді:
01.08.2022 15:08
Відповідь надана
сертифікати ISO
Номер:
ca8e700138e345849e8d084c74e2ba0f
Дата опублікування:
29.07.2022 14:47
Опис:
Встановлена вимога: Копії сертифікатів ISO-9001:2015 – система менеджменту якості, ISO – 14001:2015 – система екологічного менеджменту, ISO – 45001:2018 – система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, ISO – 50001:2018 – система енергоменеджменту у сфері діяльності з проектування та монтажу протипожежної сигналізації з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші).
Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Окрім того, Ви вимагаєте надати сертифікати ISO з міжнародно-визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші). До чого тут взагалі міжнародно-визнана акредитація. А UKAS, DakkS - це саме міжнародний орган з акредитації, і такі сертифікати з такою акредитацією можуть мати лише учасники-нерезиденти. Прохання до вас, переглянути вимогу та внести відповідні зміни та не створювати дискримінаційних умов для участі. Те що Ви проводите спрощену процедуру закупівлі, а не відкриту (де можна подати скаргу в АМКУ для захисту інтересів учасниками), не гарантує вам швидке проведення процедури закупівлі та без негативних наслідків. Учасники можуть скаржитися та подавати зявки про проведення процедур закупівель з порушенням норм законодавства не тільки в АМКУ.
Відповідь:
Доброго дня.
Шановний учасник, повідомляємо, що відповідно норм частини 1 статті 16 Закону України „Про публічні закупівлі” „Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям”. Так, в оголошені про проведення закупівлі вказані вимоги щодо надання копій сертифікатів ISO.
Зазначена вимога не є дискримінаційною з огляду на те, що зазначені копії сертифікатів можуть бути з міжнародно визнаною акредитацією не одного конкретного акредитаційного органу.
З огляду на викладене, щодо встановлених вимог, які передбачені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до даної закупівлі, повідомляємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів та прийняти участь у закупівлі.
Дата відповіді:
01.08.2022 16:25
Відповідь надана
огляд в період уточнень
Номер:
b8974d1a81684d078368aa4ec5ba35ef
Дата опублікування:
29.07.2022 14:45
Опис:
Вимога: Учасник повинен оглянути об’єкт замовника в період уточнень та на підтвердження цього надати у складі пропозиції «Акт технічного огляду» щодо обстеження з назвою об’єкту (складений у довільній формі) за підписами представників Замовника та Учасника. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь:
Доброго дня.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
В даному випадку огляд об’єкту в період уточнень обумовлено для потенційних Учасників як період за який у повному об’ємі оглянути обсяги робіт/послуг на об’єкті та завчасній (у період уточнень) підготовці своєї пропозиції. У зв’язку із скороченими строками проведення спрощеної закупівлі та відсутності нормативного регулювання щодо обмеження терміну певними часовими рамками періоду для такого огляду об’єкта Замовником встановлено відповідну вимогу. Тобто, для своєчасної та належної підготовки пропозиції Учасником.
Потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, потенційні Учасники мають на то право. Тобто, для того щоб прийняти участь у закупівлі потенційному Учаснику необхідно пройти ряд процедур починаючи із реєстрації на майданчику, сплати суми за можливість подати пропозиції та відповідно підготувати ряд документів які передбачені Оголошенням. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника.
Дата відповіді:
01.08.2022 15:10