-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо iншe нe вcтaновлeно вимогaми тeндeрної докумeнтaцiї. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Період уточнення:
27.07.2022 14:22 - 10.08.2022 00:00
Відповідь надана
Стосовно технічних характеристик
Номер:
4c09d5baa04f4384a1b8ace9c9a0bf80
Дата опублікування:
29.07.2022 13:51
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо прибрати вимогу стосовно надання "9.5. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.", так як в період військової агресії та військового стану в країні, що введено Наказом Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" від з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року органи, які мають належний рівень акредитації на видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи тимчасово не видають дані висновки. Введення воєнного стану та військові дії на території держави суттєво ускладнили, а подекуди унеможливили отримання підприємцями ряду дозвільних документів.
Просимо врахувати вище зазначене та внести відповідні зміни.
Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 9.5. Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Для підтвердження запропонованого технічним вимогам Учасник повинен надати у складі пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи убезпечує від можливої поставки неякісного та неоригінального устаткування. Є вірогідність постачання товару, який є неоригінальним, неякісним, а також, які можуть потрапити на територію України незаконним шляхом, тим самим призвести до незворотних наслідків, що не бажано, адже наша діяльність пов’язана з лікувальним процесом.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Щодо Ваших доводів, що на даний час, у зв’язку з дією на території України воєнного стану органи, які мають належний рівень акредитації на видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи тимчасово не видають дані висновки потрібно зазначити наступне.
Відповідно до офіційного сайту Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів починаючи з 13 травня 2022 року Держпродспоживслужбою відновлено прийом заяв на видачу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Більш того, згідно роз’яснень Держпродспоживслужби суб’єкти господарювання можуть здійснювати господарську діяльність в умовах воєнного стану за декларативним принципом шляхом подання декларації про провадження господарської діяльності до Міністерства економіки України без отримання Висновків. Також, Держпродспоживслужба підтвердила, що строк дії дозвільних документів, у тому числі Висновків, автоматично продовжується на період воєнного стану.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
03.08.2022 09:30
Відповідь надана
Стосовно технічних вимог
Номер:
65e1ac064cec46ecbe4359a4309b06c2
Дата опублікування:
29.07.2022 13:43
Опис:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме, прибрати вимогу стосовно необхідності надання у складі тендерної пропозиції "7. Надати завірену належним чином копію протоколу випробування від виробника ДГУ з вказаними даними (допускається мовою виробника):
- модель та серійний номер ДГУ;
- модель та серійний номер двигуна ДГУ;
- модель та серійний номер генератора (альтернатора) ДГУ;"
Дані вимоги не можуть бути виконані жодним із учасників окрім того хто знав про вихід даної закупівлі.
Просимо прибрати дискримінуючі інших учасників вимоги і не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанову №169.
В період військового стану закупівлі мають проходити правомірно та відповідати умовам данних нормативно-правових актів.
Відповідь:
Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 7 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Надати завірену належним чином копію протоколу випробування від виробника ДГУ з вказаними даними (допускається мовою виробника):
- модель та серійний номер ДГУ;
- модель та серійний номер двигуна ДГУ;
- модель та серійний номер генератора (альтернатора) ДГУ;
- показання основних параметрів - частоти, сили струму, вольтаж, потужність при 100% навантаженні.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання протоколу випробування від виробника ДГУ з вказаними даними убезпечує від можливої поставки неякісного та неоригінального устаткування. Є вірогідність постачання товару, який є неоригінальним, неякісним, а також, які можуть потрапити на територію України незаконним шляхом, тим самим призвести до незворотних наслідків, що не бажано, адже наша діяльність пов’язана з лікувальним процесом.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Більш того, у поданій Вами вимозі не зазначено жодного нормативно правового акту, який було б порушено вказаною вимогою.
Окрім того, доводимо до Вашого відома, що вказана закупівля не проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».
Закупівля оголошення у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», який є діючим на даний момент.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
03.08.2022 09:30