-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг, що надаються ТОВ «ГК «Нафтогаз України» (79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків)
Торги не відбулися
4 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 500.00 UAH
Період уточнення:
27.07.2022 12:26 - 02.08.2022 09:00
Відповідь надана
Питання
Номер:
52f4353f0481422f83d006356afaf6e4
Дата опублікування:
29.07.2022 14:15
Опис:
Доброго дня, я єдекілька питань:
1. чи вірно розуміємо, що замовник має в наявності вхідну телефонну лінію та розроблений IVR, а виконавець приймає розподілений потік дзвінків з лінії замовника?
2. чи вірно ми розуміємо, що у білінгу вартість дзвінка повинна вираховуватись відповідно до обмеження 240 секунд? Тобто ми встановлюємо фіксоване обмеження вартості у самому білінгу, або вже у кінці месяця під час підготовки актів?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Щодо Вашого запитання пояснюємо наступне: 1. Чи вірно розуміємо, що замовник має в наявності вхідну телефонну лінію та розроблений IVR, а виконавець приймає розподілений потік дзвінків з лінії замовника? - Так, все вірно.///
2. Чи вірно ми розуміємо, що у білінгу вартість дзвінка повинна вираховуватись відповідно до обмеження 240 секунд? Тобто ми встановлюємо фіксоване обмеження вартості у самому білінгу, або вже у кінці месяця під час підготовки актів?
- У разі, якщо середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період перевищує 4 хв.00сек. (240 сек.), Замовник сплачує лише за середній час обробки дзвінка у 4 хв. 00сек. (240 сек.).
Пояснення на прикладі:
1. Середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період складає 215 сек. (не перевищує цільовий показник). Оплата буде здійснюватися по фактично виконаному показнику, тобто по 215 сек. за дзвінок.
2. Середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період складає 255 сек (перевищує цільовий показник). Оплата буде здійснюватися по цільовому показнику, тобто по 240 сек. за дзвінок
Обмеження (при перевищенні цільового показника) встановлюється при підготовці актів за звітний місяць.
Дата відповіді:
29.07.2022 15:22