• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Байбузівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Рябоконя, 88 в с. Байбузи, Мошнівської сільської ради Черкаського району Черкаської області

ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Байбузівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Рябоконя, 88 в с. Байбузи, Мошнівської сільської ради Черкаського району Черкаської області)

Завершена

199 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 995.00 UAH
Період уточнення: 26.07.2022 14:37 - 01.08.2022 00:00
Відповідь надана

Уточнення ТД

Номер: cd8f2df5c14343a993cc097d8d707169
Дата опублікування: 27.07.2022 15:35
Опис: Шановний замовник зазначте чи проходила існуюча у Вас документація на монтаж пожежної сигналізації проектно-кошторисну експертизу? Якщо да, то розмістить на майданчику відповідний висновок, якщо ні то чому не проводилась?
Відповідь: Повторно інформуємо, що оприлюднене Оголошення спрощеної закупівлі виконано Замовником з неухильним дотриманням частини 3 статті 14 Закону №922-VIII.
Дата відповіді: 28.07.2022 15:49
Відповідь надана

Уточнення та внесення змін до ТД

Номер: d3aa857bd9f54064af8975cfa79a9475
Дата опублікування: 27.07.2022 15:34
Опис: Доброго дня. Шановний замовник для якісного прорахунку витратної частини будь ласка розмістить на майданчику проектну документацію. Її відсутність унеможливлює необхідний прорахунок. Відсутність такої документації на майданчику (в складі ТД) створює дискримінаційні умови, коли вся технічна складова відома лише організації, яка розробляла цю проектну документацію або монтували чи обслуговувала у минулому році АПС (його заздалегідь визначено замовником, як переможця), а інші учасники закупівлі навіть не передбачаються до розгляду, як можливий переможець.
Відповідь: Вітаємо, Ваше прохання виконати Замовнику є неможливим, в силу тих обставин, що проектна документація, котру Ви просити оприлюднити містить не лише технічні розрахунки, а також і цінові показники, що в свою чергу може призвести до нівелювання мети Закону №922-VIII - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Для того, щоб отримати необхідні технічні відомості, у разі їх нестачі за Оголошенням спрощеної закупівлі, Замовником передбачено вимога про огляд об’єкту та ознайомлення з ним. Саме це дозволить Вам, як Учаснику, на місці оглянути приміщення та встановити всі потрібні технічні складові, котрі забезпечать вирахування особистої цінової пропозиції. Разом з тим, інформуємо що оприлюднене Оголошення спрощеної закупівлі виконано Замовником з неухильним дотриманням частини 3 статті 14 Закону №922-VIII.
Дата відповіді: 28.07.2022 10:10
Відповідь надана

дискримінація

Номер: e2b0e3550b2b409ba0b2831d3815c44b
Дата опублікування: 26.07.2022 17:51
Опис: Встанволена вимога: Учасники надають дозвіл Держпраці на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежнонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Шановний Замовнику, надайте пояснення та чітке обгрунтування встанолення такої вимоги до учасників!! За предметом Вашої закупівлі, послуги з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будуть надаватися в приміщеннях Байбузівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, тобто це звичайна школа!! Де це там у вас ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНА ТА/АБО ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНА ЗОНА??? А ще краще, які ГАЗОНЕБЕЗПЕЧНІ роботи будуть проводити учасники, якщо таких робіт не передбачено оприлюдненим Вами технічним завданням! У вас звичайний монтаж звичайної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу!! Не видумуйте лишнього, не створюйте дискримінаційних умов, видаліть дану вимогу. яка ніякого відношення до Вашого предмета закупівлі немає! Інакше, 100% прийдеться звертатися в контролюючі органи, бо такі вимоги це явний перебір!
Відповідь: Щодо Вашого звернення, інформуємо що в будівлі школи наявні вибухопожежні тапожежонебезпечні зони (кабінет хімії, фізики, котельні), відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» виконання робіт на висоті більше 1,3 метра, роботи у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах обов'язково має здійснюватися виконавцем робіт, на підставі оформленої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та дозволу. Таким чином декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці або дозвіл зобов'язані оформляти всі суб'єкти господарювання незалежно від організаційно правової форми, які планують, організовують і виконують роботи на висоті понад 1,3 метра, та виконувати роботи у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах. Окрім того, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наявна вимога про огляд об’єкту та ознайомлення з ним. Саме це дозволить Вам, як Учаснику, на місці оглянути приміщення та впевнитися в доцільності нашої вимоги. Оскільки умови оголошення передбачають надання ряду протипожежних послуг, які належать до робіт підвищеної небезпеки, отже Замовник має право на отримання якісних та безпечних послуг від Учасника.
Дата відповіді: 28.07.2022 09:59
Відповідь надана

навчання від виробника

Номер: 885859eb110a4b4ea89422e69535815a
Дата опублікування: 26.07.2022 17:46
Опис: Вимога: Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) протипожежного обладнання встановленого на об’єкті щонайменше двох працівників. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника). Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника). Оскільки, вони ітак мають відповідну освіту та кваліфікацію, яку отримали у спеціальних навчальних (освітніх) закладах! Видаліть дану вимогу, не обмежуйте коло учасників.
Відповідь: Ознайомившись з поставленим питанням, маємо відзначити, що з відповіддю на нього Ви маєте можливість отримати за поясненнями на перше питання в даній закупівлі. Дякуємо за розуміння та успіхів в аукціоні.
Дата відповіді: 27.07.2022 16:54
Відповідь надана

лист від виробника про поставку

Номер: 30e6795b7a824fe188edc8be3de12d2f
Дата опублікування: 26.07.2022 17:44
Опис: Вимога: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника. Крім того, Виробник (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо видалити дану вимогу, не створюйте дискримінаційних вимог для участі та не обмежуйте коло учасників. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до контролюючих органів, щоб звернули увагу на вашу процедуру!
Відповідь: Стосовно піднятого питання про надання гарантійного (-их) листа (-ів) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Замовник глибоко переконаний у відсутності буд-якої дискримінації в частині даної вимоги, оскільки будучи кінцевим споживачем Замовник воліє отримати бодай найменші гарантії поставки якісного обладнання, що входить до вартості послуг, а тому вимагати надання документів, котрі підтверджують факт придбання такого обладнання учасником або можливість його отримання від виробника (-ів) протипожежного обладнання, (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), є недоцільним в силу присутності в таких документах комерційної інформації, котра жодною із сторін не буде бажаною до розголосу. Саме тому, йдучи на зустріч потенційним учасникам, а також задля підтвердження щодо гарантованого забезпечення належною кількістю обладнання, встановлено відповідну вимогу. Замовник не вбачає перешкод, звернутися Вам з підготовленим листом до свого контрагента, від якого Ви отримуєте протипожежного обладнання та оформити такий документ. Якщо говорити від зворотнього, то не можливість учасника забезпечити подання такого листа, вказує на відсутність легального походження відповідного протипожежного обладнання, що в кінцевому результаті може дуже негативно вплинути на його кристування кінцевим споживачем.
Дата відповіді: 27.07.2022 16:54
Відповідь надана

огляд

Номер: 1e5091b64287487b9866664bf408faa7
Дата опублікування: 26.07.2022 17:40
Опис: Шановний Замовнкиу! Вами встановлена вимога: Учасник повинен ознайомитись з об’єктом на якому необхідно здійснювати послуги, на підтвердження чого, у складі пропозиції надається акт огляду, плани приміщень, підписані Замовником. Місце поставки (надання послуг): Байбузівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Рябоконя, 88 в с. Байбузи, Мошнівської сільської ради Черкаського району Черкаської області. Місцезнаходження Замовника: Черкаська область, село МОШНИ, вулиця МАКСИМА ПРЕСНЯКОВА, буд. 13. Підскажіть, будь ласка, акти огляду обєкта учасники повинні підписувати безпосередньо у Вас ( село МОШНИ, вулиця МАКСИМА ПРЕСНЯКОВА, буд. 13) чи даний акт повинні підписати саме представник обєкта (айбузівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів по вул. Рябоконя, 88 в с. Байбузи, Мошнівської сільської ради Черкаського району Черкаської області) ?
Відповідь: Відповідно до пункту 3.2. Оголошення встановлено, що Учасник повинен ознайомитись з об’єктом на якому необхідно здійснювати послуги, на підтвердження чого, у складі пропозиції надається акт огляду, плани приміщень, підписані Замовником. Тобто, вказані документи мають бути підписані представником виконавчого комітету Мошнівської сільської ради. Конкретна особа Замовника, щодо підпису вказаних документів буде визначатися в день візиту представників учасника.
Дата відповіді: 27.07.2022 16:54
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 148088357a7b4c4a8b6db752cf395545
Дата опублікування: 26.07.2022 15:49
Опис: Дискримінаційні вимоги На вимогу Замовника надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника протипожежного обладнання, що буде змонтоване учасником (або представництва чи філії виробника, або імпортера іноземного виробника), щонайменше двох працівниківповідомляємо наступне: Відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" не зазначено ніякого обов'язку щодо проходження відповідного навчання щодо виконання робіт з монтажу, налаштування та обслуговування навчання відповідно до конкретної марки. Працівники відповідно до Ліцензійних умов провадження протипожежної діяльності проходять відповідне спеціальне навчання, куди і входить безпосередньо робота з контрольно-приймальними приладами, обладнанням що включає в себе протипожежна система та система оповіщення, без зазначення посилань на конкретну торгівельну марку. Тобто, працівники мають право надавати "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)" на основі БУДЬ-ЯКОГО пожежного обладнання. Дані документи надаються учасником у складі тендерної пропозиції, під час участі у закупівлі. Дана вимога звужує коло учасників та призводить до дискримінації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб'єкти господарювання, які можуть надати документальне підтвердження від виробників протипожежного обладнання щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Просимо ознайомитись з позицією АМКУ щодо такого роду умов: Рішення АМКУ від 18.09.2020 №17644 по скарзі UA-2020-08-05-000834-b.a1 та Видалити дискримінаційну вимогу. Те саме стосується, листів від виробників про поставку.
Відповідь: Проаналізувавши Ваше звернення Замовник насправді може констатувати те, що відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" не зазначено ніякого обов'язку щодо проходження відповідного навчання щодо виконання робіт з монтажу, налаштування та обслуговування навчання відповідно до конкретної марки. Однак, варто зауважити, що відповідно до частини третьої статті 14 Закону №922-VIIIвстановлено: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ.». Тобто, Замовник на власний розсуд наповнює вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі таким чином, щоб гарантовано отримати належної якості товар, роботу чи послугу. Враховуючи викладене та потребу в якісному наданні послуг, Замовник передбачив вимогу про надання документальне підтвердження щодо проходження навчання для технічного обслуговування протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника) протипожежного обладнання встановленого на об’єкті щонайменше двох працівників. Разом з тим, форми такого документального підтвердження не визначено, тобто учасники мають можливість самостійно обрати таку форму, будь-то лист в довільній формі від свого контрагента, чи відповідний сертифікат про проходження навчання, обирає учасник в залежності від власних можливостей. Відтак, жодних утисків кола учасників, а тим паче порушення принципів здійснення публічних закупівель Замовник в даній вимозі не вбачає.
Дата відповіді: 27.07.2022 16:54