• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, ДК 021:2015 71320000-7) в Червонівській філії опорного комунального закладу «Карпівська школа загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Карпівської сільської ради» вул. Мацюці, с. Червоне, Широківський район, Дніпропетровська область

Для організації безпеки перебування дітей у закладах освіти Карпівської сільської ради та відповідно до приписів ДСНС України є нагальна потреба у закупівлі робіт з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією. Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.3 ст.2 Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), а саме: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)

Торги відмінено

1 275 712.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 378.56 UAH
Період уточнення: 26.07.2022 12:32 - 30.07.2022 08:00
Відповідь надана

ДСТУ ISO 9001:2018 не існує

Номер: 66e39c01ceb8459ca1cb295695447187
Дата опублікування: 29.07.2022 11:51
Опис: зверніть увагу, ДСТУ ISO 9001:2018 не існує, вам його не надасть жоден учасник. Виправте на ДСТУ EN ISO 9001:2018
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 15.04.2020 № 710 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК", помилка в назві сертифіката є формальною.( Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції/пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки)
Дата відповіді: 30.07.2022 07:16
Відповідь надана

уповноважена особа замовника домовилась з виконавцем отримати послугу по завищеним цінам, і отримати за це від Виконавця "відкат"

Номер: 26c583a0be944eb985d4812855d91871
Дата опублікування: 29.07.2022 10:02
Опис: В даній закупівлі вбачається корупційна складова, а дії Замовника свідчать про його бажання за допомогою дискримінаційних вимог обмежити кількість учасників та допустити до торгів і визнати переможцем «свого» виконавця. Встановлюючи неправомірні та дискримінаційні вимоги, Уповноважена особа замовника порушила принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія. Вимоги закупівлі, зокрема щодо наявності електрозварювальників які не мають жодного відношення до закупівлі прописані під певного виконавця. Це свідчить про те що уповноважена особа замовника домовилась з виконавцем отримати послугу по завищеним цінам, і отримати за це від Виконавця "відкат". Група корупційних змовників у складі Виконавця і Замовника, вирішили позбутися конкуренції за допомогою дискримінаційних вимог. В той час як одні замовники намагаються економити кошти і залишок спрямувати на закупівлю інших необхідних послуг, інші, як уповноважена особа Відділу освіти, молоді і спорту Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області прагне незаконного власного збагачення через такі схеми у системі прозорро. В умовах воєнного стану дії уповноваженої особи Відділу освіти, молоді і спорту Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області повинні кваліфікуватись не тільки як змова в особистих інтересах, а й злочин проти держави. Вважаємо за необхідне, з метою встановлення громадського контролю за використанням бюджетних коштів та на підставі ч.5 ст.7 ЗУ «Про публічні закупівлі» довести викладену інформацію до відома розпорядника бюджетних коштів та громадських організацій.
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо наступне, що ознайомилися з вашими припущеннями вигадками та погрозами, щодо даної закупівлі, але наголошуємо, що Замовник працює виключно в рамках чинного законодавства України. Закупівля розміщена на сайті Прозоро, всі документи по закупівлі відкриті, свої пропозиції можуть надавати любі учасники з різних куточків нашої країни.
Дата відповіді: 29.07.2022 12:04
Відповідь надана

два відгуки в системі Дозорро красномовно свідчать про корупційність замовника

Номер: fbdea61951b2425cb04ad061d756456e
Дата опублікування: 29.07.2022 10:01
Опис: Знову під фОП Прохода? Чи відкрили щось нове, щоб НЕ ПАЛИТИСЯ?! Криворізький район розширився і став більшим, виходячи з цього можна зрозуміти, що по районам, які тепер відносяться до Криворізького району, працювати буде тільки ФОП Прохода, або інший суб'єкт господарювання, який ОБОВ'ЯЗКОВО повинен мати до нього відношення! ЦЕ ДУЖЕ СУМНО панове, але віримо у СПРАВЕДЛИВІСТЬ та ЗСУ (які на фронті, а не у військоматі).
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо наступне, що ознайомилися з написаними вами "анонімно" двома замовними відгуками на Дозорро та вашою громадянською позицією, але з метою забезпечення закладів освіти нашої громади якісними роботами, послугами та товарами, як Замовник, діємо виключно в рамках чинного законодавства України.
Дата відповіді: 29.07.2022 11:41
Відповідь надана

електрозварювальники

Номер: c3a062462c47465d9295a49d6fd75c40
Дата опублікування: 26.07.2022 15:43
Опис: Вимога: - виконавці робіт: електрозварювальники з кваліфікацією не нижче 3-го розряду. Шановний Замовнику, ваш предмет закупівлі: Капітальний ремонт з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією. Даний вид робіт здійснюється на підставі Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Відповідно до даних Ліцензійних умов, а саме п. 15 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.. Таким чином, законодавством чітко передбачена наявність саме яких працівників повинна бути в учасників відповідно до Вашого предмету. Чому тоді Ви берете на себе такі повноваження і встановлюєте свої вимоги? Ваша вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідно до оприлюдненного Технічного завдання, ніяких робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем ПОЖЕЖОГАСІННЯ (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) у вас не буде і не передбачено, де і повинні залучатися електрозварювальники. Тоджді чому Ви їх вимагаєте? Ще й не одного! Внесіть зміни в дану вимогу, приведіть її у відповідність до норм законодавства. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів, щоб звернули увагу на вашу процедуру закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник, повідомляємо наступне, ПКМУ № 852 від 23.11 2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджує Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимога оголошення про наявність у учасника ліцензії вже передбачає виконання вимог цієї постанови учасником, а тим більше переможцем, коли він буде визначений відповідно до вимог законодавства.
Дата відповіді: 27.07.2022 18:26
Відповідь надана

дискримінація

Номер: d8411654bd9d4085ab19f04930c8a042
Дата опублікування: 26.07.2022 15:38
Опис: Вимога: керівник робіт, який повинен мати вищу освіту у галузях знань будівництво та цивільна інженерія. Шановний Замовнику, ваш предмет закупівлі: Капітальний ремонт з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією. Даний вид робіт здійснюється на підставі Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Відповідно до даних Ліцензійних умов, а саме п. 14 Вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Таким чином, законодавством чітко передбачено види освіти та вимоги до стажу роботи Керівника робіт. Чому тоді Ви берете на себе такі повноваження і встановлюєте свої вимоги? Ваша вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учаснкиів. Внесіть зміни в дану вимогу, приведіть її у відповідність до норм законодавства. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів, щоб звернули увагу на вашу процедуру закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник, роботи будуть проводитись на території учбового закладу і саме наявність у учасника документів, які підтверджують високу кваліфікацію, як працівників, так і керівника робіт, які необхідні для жорсткого контролю виконання вимог діючого законодавства, в тому числі вимог, встановлених ПКМУ № 852 від 23.11 2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджує Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення підтверджує, що роботи будуть виконані з високою якістю. Вимога оголошення про наявність у учасника ліцензії вже передбачає виконання вимог цієї постанови учасником, а тим більше переможцем, коли він буде визначений відповідно до вимог законодавства.
Дата відповіді: 27.07.2022 18:31
Відповідь надана

Огляд

Номер: fa8ded89e2db44c28aa248246439a950
Дата опублікування: 26.07.2022 15:26
Опис: Документацією передбачається надання: «З метою підтвердження того, що Учасник володіє достатньою інформацією про обсяги робіт, які треба виконати, у складі пропозиції надається довідка або лист довільної форми із зазначенням дати відвідування об’єкту. Довідка (лист) має бути завірена підписом представника Замовника.». Звертаємо вашу увагу, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно оформити "Довідка або лист довільної форми із зазначенням дати відвідування об’єкту. Довідка (лист) має бути завірена підписом представника Замовника.". Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників. Додаток 1 конкретизує всі необхідні види та об'єми робіт/послуг та не потребує присутності учасників для формування пропозиції. Таким чином, необхідність огляду об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується практикою АМКУ (Рішення №16074-р/пк-пз від 14.07.2021). Прохання прибрати дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога, щодо надання довідки про огляд об’єкту дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проектно-кошторисною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді: 27.07.2022 18:29
Відповідь надана

Щодо ліцензії

Номер: 0873e3be2824426daa0be3443e32159a
Дата опублікування: 26.07.2022 15:23
Опис: Документацією передбачено надання: «Підтвердження наявності ліцензії МНС або ДСНС України на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень». Звертаємо вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до підприємств які мають ліцензію Державної інспекції техногенної безпеки України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вищезазначені ліцензії видавались до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852), проте вони не втратили свою чинність, що підтверджується відомостями в реєстрі ліцензіатів, розміщеному на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Тобто, за юридичним значенням ліцензія, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій та ліцензія, видана Державною інспекцією техногенної безпеки України є тотожними. Таким чином, вимога документації щодо надання копії виключно ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій (Державного департаменту пожежної безпеки) є дискримінаційною та такою, що відповідно до ст.5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що підтверджується практикою АМКУ (Рішення №10932-р/пк-пз від 19.05.2021). Просимо внести зміни до документації шляхом видалення дискримінаційної вимоги.
Відповідь: Шановний учаснику, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, як центральний орган виконавчої влади, а також орган, який надає ліцензії відповідно до вимог чинного законодавства на виконання робіт протипожежного призначення є правонаступником як МНС, так і Державної інспекції техногенної безпеки України. Тому надання діючих ліцензій цих органів дають право учаснику конкурувати у закупівлі, а у разі перемоги виконувати роботи.
Дата відповіді: 27.07.2022 18:30
Відповідь надана

Щодо працівників

Номер: a92d492255a84384b918629156530f6c
Дата опублікування: 26.07.2022 15:22
Опис: Документацією передбачено надання: «- керівник робіт, який повинен мати вищу освіту у галузях знань будівництво та цивільна інженерія; - виконавці робіт: кваліфікований персонал у кількості не менш 3 осіб (електромонтери, які повинні мати посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000 В, не нижче 4-ої групи електробезпеки – не менше 2 осіб та електрозварювальники з кваліфікацією не нижче 3-го розряду)». Звертаємо вашу увагу, що п. 14,15 Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначені вичерпні кадрові вимоги до виконання робіт (надання послуг) з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме : «14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.». Зазначена вимога не відповідає чинному законодавству щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі. Дана вимога, обмежує коло потенційних учасників процедури, тим самим порушує вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"». Просимо внести зміни до документації, шляхом видалення дискримінаційної вимоги.
Відповідь: Шановний учасник, роботи будуть проводитись на території учбового закладу і саме наявність у учасника документів, які підтверджують високу кваліфікацію, як працівників, так і керівника робіт, які необхідні для жорсткого контролю виконання вимог діючого законодавства, в тому числі вимог, встановлених ПКМУ № 852 від 23.11 2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджує Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення підтверджує, що роботи будуть виконані з високою якістю. Вимога оголошення про наявність у учасника ліцензії вже передбачає виконання вимог цієї постанови учасником, а тим більше переможцем, коли він буде визначений відповідно до вимог законодавства.
Дата відповіді: 27.07.2022 18:27
Відповідь надана

ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018

Номер: 883d7367d31d4f2fb89bc3bcc89b23cd
Дата опублікування: 26.07.2022 14:01
Опис: Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018, про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Шановний Замовнику, дані сертифікати є аналогічними, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 є оновленим, при цьому сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 є дійсним та чинним. Ввважаємо, що проходити сертифікацію і отримувати аналогічний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 не має сенсу. Чи можуть учасники надати один із цих вказаних сертифікатів?
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник повідомляє наступне, сертифікати типу ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 9001:2018, видавались у різний час. Згідно наказу Кабінету Міністрів України на 20.02.2018 № 47 «Про затвердження Програми робіт з національної стандартизації на 2018 рік» де вказано наступне: - Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Даним наказом є приведення національного сертифікату України типу ДСТУ ISO 9001:2015, до європейських і міжнародних стандартів, а саме сертифікату нового типу ДСТУ ISO 9001:2018. Згідно наказу Кабінету Міністрів, ДСТУ ISO 9001:2018 - це оновлена версія, що гармонізує в собі національні стандарти з міжнародними та європейськими уніфікаціями. Згідно українських та міжнародних домовленостей про співпрацю Національних і Міжнародних стандартів, Україна несе відповідальність за правочинні дії стосовно впровадження іноземних стандартів на території нашої країни. Сертифікат типу ДСТУ ISO 9001:2018 та сертифікату типу ДСТУ ISO 9001:2015 (першої редакції), обидва, як сертифікати - самостійні один від одного. Так як, роботи будуть проводитись на території учбового закладу, Замовник повинен дотримуватись високих вимог і стандартів від майбутніх учасників. Тому, Замовником встановлене рішення, мати найкомпетентніших учасників, що мають сертифікати як міжнародного стандарту, який передбачено в законодавстві згідно наказу №47 від 20.02.2018, так і першу редакцію.
Дата відповіді: 27.07.2022 18:08