-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ліфт пасажирський (ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська.
Завершена
4 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 500.00 UAH
Період уточнення:
25.07.2022 20:28 - 01.08.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
434e487ffffa49f0bcc5ab89c77e08e9
Дата опублікування:
29.07.2022 13:52
Опис:
Добрий день. Тендерною документацією передбачено наявність працівників, які працюють у учасника безперервно, не менше 3 років, в кількості не менше 10 осіб. Проте Замовником не надано обґрунтування необхідності цих вимог. Яким чином впливає безперервність роботи на кваліфікацію та досвід працівників? І чим обумовлена кількість не менше 10 таких працівників? Дана вимога Замовника 100% дискримінаційна. Практика АМКУ та судова практика підтверджує, що такі вимоги є дискримінаційними. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Шановний Учаснику. У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Поряд з тим, повідомляємо, що у Учасника повинна бути достатня кількість працівників для виконання демонтажних та монтажних робіт двох ліфтів одночасно.
Дата відповіді:
02.08.2022 14:20
Відповідь надана
Вимоги тендерної документації суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
26d442e726664c329c6dcbcf5f506ca2
Дата опублікування:
29.07.2022 12:55
Опис:
Умовами тендерної документації вказано:
В складі пропозиції учасник повинен підтвердити здійснення ним огляду приміщень лікарні а саме, машинного приміщення та шахти ліфта, у яких буде проводитись монтаж ліфтів визначених технічним завданням, (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкта за формою визначеною у Додатку №6. (Акт складається за участю технічного директора Замовника). За наведеною формою Акт має бути підписаний представниками та скріплений печатками Замовника та Учасника.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» відкриття найменування учасників відбувається після проведення аукціону, однак даною вимогою Замовник вирішив дізнатися найменування учасників ще до проведення аукціону. Інформацією щодо всіх учасників, які складуть та підпишуть акт огляду, може скористатись у власних цілях технічний директор Замовника та скоординувати дії певних учасників, що в свою чергу спотворить результати закупівлі.
Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до тендерної документації для приведення її у відповідність чинному законодавсту України для запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь:
Шановний учаснику. Детально розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога Замовника про здійснення Учасником огляду приміщень лікарні а саме, машинного приміщення та шахти ліфта, у яких буде проводитись демонтаж та монтаж ліфтів визначених технічним завданням та надання акту огляду приміщень, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи.
Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні види та обсяги робіт з демонтажу і монтажу та коректно оцінити вартість за оголошену ціну Замовника. Тому, твердження про те, що порушуються права Учасника на конфеденційність інформації не відповідає дійсності.
Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не надати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення торгів, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури по закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи щодо встановлення ліфта та у строки визначені Замовником.
Враховуючи те, що вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
02.08.2022 14:17
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
e31f2e3152204dcbb0f991ababaceb8e
Дата опублікування:
29.07.2022 12:33
Опис:
Шановний Замовнику!
Розділ2 пункт 2 підпункт 5 Тендерної документації містить вимогу про те, що «в складі пропозиції учасник повинен підтвердити здійснення ним огляду приміщень лікарніа саме, машинного приміщення та шахти ліфта, у яких буде проводитись монтаж ліфтів визначених технічним завданням, (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту за формою визначеною у Додатку №6. (Акт складається за участю технічного директора Замовника)».
Однак в Тендерній документації немає інформації коли (в які дні та години), яким чином можна отримати цей Акт.
Розділ 2 пункт 2 Тендерної документації містить інформацію про посадову особу Замовника, що уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Однак, вказана Уповноважена особа не змогла надати інформацію щодо порядку отримання Акту огляду об’єкту, натомість порадила звернутись в приймальню комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги». При зверненні телефоном до приймальні цього закладу нам було надано інформацію про необхідність погодження зустрічі з технічним директором Замовника та надано його робочий телефон. Ми, як потенційний учасник, неодноразово телефонували на робочий телефон технічного директора, але там або ніхто не відповідав на дзвінок, або просили зателефонувати пізніше. Після цього, нами знову було зроблено звернення до посадової особи, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, але інформації нам надано не було.
Такі обставини прямо перешкоджають потенційним учасникам у можливості прийняти участь в даній закупівлі та суперечать принципам здійснення публічних закупівель та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та свідчать про умисне створення штучних перешкод для потенційних учасників.
Тому просимо надати чітке роз’яснення щодо порядку отримання Акту огляду об’єкта потенційними учасниками даної закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику. Вимога Замовника про здійснення Учасником огляду приміщень лікарні а саме, машинного приміщення та шахти ліфта, у яких буде проводитись демонтаж та монтаж ліфтів визначених технічним завданням та надання акту огляду приміщень, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Акт складається за участю технічного директора Замовника - Гончарука В.В., контактний тел. 258-11-20 за попереднім погодженням зустрічі.
Дата відповіді:
02.08.2022 14:15
Відповідь надана
Щодо доцільності огляду об"єкта
Номер:
ed4c0bb0cb5c40d887b72a30e4339f35
Дата опублікування:
29.07.2022 11:58
Опис:
Просимо розяснити доцільність огляду приміщень лікарні а саме, машинного приміщення та шахти ліфта, у яких буде проводитись монтаж ліфтів.
Всі роботи описані в кошторисі, яким чином огляд вплине на порядок чи зміст тендерної документації?
Відповідь:
Шановний учаснику. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога Замовника про здійснення Учасником огляду приміщень лікарні а саме, машинного приміщення та шахти ліфта, у яких буде проводитись демонтаж та монтаж ліфтів визначених технічним завданням та надання акту огляду приміщень, зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні види та обсяги робіт з демонтажу і монтажу та коректно оцінити вартість за оголошену ціну Замовника.
Крім цього, Замовник вважає за необхідне до завершення процедури по закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи щодо встановлення ліфта та у строки визначені Замовником.
Дата відповіді:
02.08.2022 14:08
Відповідь надана
Щодо невірного трактування поняття "роботи верхолазні та промисловий альпінізм"
Номер:
207f1d90ecb04c0d8cae8209febdd77e
Дата опублікування:
29.07.2022 11:37
Опис:
Звертаємо Вашу увагу що монтаж ліфтів здійснюється власне в опорному просторі та безпосередньо з робочих настилів, тому ваша вимога щодо надання декларації на "роботи верхолазні та промисловий альпінізм" є дискримінаційною.
Наявність дозволу на монтаж та налагодження ліфтів є достатнім документом, тому вкотре просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Вважаємо, що монтажні та демонтажні роботи виконуються з настилів і відносяться до категорії робіт підвищеної небезпеки тому Учасник повинен мати дану декларацію.
Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Дата відповіді:
02.08.2022 14:07
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога (роботи верхолазні та промисловий альпінізм)
Номер:
6f8ec03b5d314bd6881d7ee948aa0c85
Дата опублікування:
26.07.2022 12:38
Опис:
Умовами тендерної документації вказано надати копію декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи верхолазні та промисловий альпінізм.
Просимо видалити дану вимогу, як таку що немає жодного відношення до предмету закупівлі, або ж надати пояснення яким нормативним документом передбачено наявність даної декларації в організацій які здійснюють поставку, демонтаж/монтаж, налагодження, ремонт, випробування ліфтів, тощо.
Відповідь:
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що вищезазначена вимога встановлена відповідно до вимог діючого Законодавства. Зокрема, Наказом державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 №62 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» визначено правила охорони праці під час виконання робіт на висоті що поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів. Також, постановою КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу.
Крім цього, постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 визначено що на період воєнного стану на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці експлуатуються вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників. Також зазначаємо що в приміщеннях лікарні у яких повинен проводитись демонтаж та монтаж ліфтів висота до стелі понад 5 метрів. Зазначаємо, що згідно п 2.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених Наказом № 62 від 27.03.2007 Державним комітетом України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «…роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу…», та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» в якому зазначені пункти види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: пункт 3 Групи Б (Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) та пункт 18 Групи Б (Верхолазні роботи та промисловий альпінізм). Слід звернути увагу що «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм» є одним окремим видом робіт згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. На підставі викладеного, учасник на підтвердження своєї кваліфікації має подати "копію декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи верхолазні та промисловий альпінізм".
Також слід вказати що згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Надання учасником усієї інформації та документів передбачених тендерною документацією підтвердить дотримання ним вимог чинних нормативно-правових актів та його кваліфікації.
Дата відповіді:
29.07.2022 11:08
Відповідь надана
Щодо оформлення Акту огляду об"єкта
Номер:
282a6b11068f497f9422b67f8e4cda95
Дата опублікування:
26.07.2022 08:27
Опис:
Згідно Додатку 6 вказано що Акт оформляється на фірмовому бланку Замовника, де отримати ваш фірмовий бланк, чи даний Акт буде видруковуватись власне Замовником? безпосередньо після огляду?
Відповідь:
Шановний Учаснику, акт огляду на фірмовому бланку Замовника ви зможете отримати безпосередньо після огляду об’єкта.
Дата відповіді:
29.07.2022 11:01