-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А
Торги не відбулися
947 581.86
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 737.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 737.91 UAH
Період уточнення:
25.07.2022 16:34 - 29.07.2022 00:00
Відповідь надана
Відсутня необхідна інформація
Номер:
9be1ec3b5d7d48c592facee88127db0c
Дата опублікування:
28.07.2022 16:54
Опис:
Шановний Замовник в Додатку №1 «Технічне завдання» з п.25-32 не вистачає даних для складання кошторисної документації, а саме назви матеріалів що використовуються. Відсутність даної інформації робить неможливим складання кошторисної документації
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякую за запитання! Замовником було розглянуте ваше звернення, та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Замовником надається можливість ознайомитись з проектно-кошторисною документацією об’єкта який підлягає ремонту де зазначена відповідна інформація.
Дата відповіді:
29.07.2022 14:49
Відповідь надана
Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 не існує
Номер:
6565e76e2ef04eed8af08f37bd6df590
Дата опублікування:
28.07.2022 08:58
Опис:
Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 не існує, є ДСТУ EN ISO 9001:2018
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякую за запитання! Замовником внесені зміни до пункту 3.21 оголошення про проведення спрощеної закупівлі який викладено в новій редакції: «3.21.Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України.
Дата відповіді:
28.07.2022 16:44
Відповідь надана
ким будуть проводитись пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу?
Номер:
84d9a6ec742f468a9673ac8ccc197076
Дата опублікування:
28.07.2022 08:24
Опис:
Технічним завдання передбачено пусконалагоджувальні роботи, тобто залучення налагоджувальника КВПтаА. Ліцензійними умовами також передбачена обов'язкова (!) наявність налагоджувальника. Разом з тим, замовник не вимагає наявності налагоджувальника КВПтаА взагалі. Чому ви вимагаєте обов'язкову наявність двох електромонтерів (тоді як з Ліцензійними умовами достатньо і одного) і не вимагаєте наявність у учасників налагоджувальника? Хто буде вам проводити пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу? Кваліфікація електромонтерів для цього недостатня, хай хоч їх буде і п'ятеро.
Відповідь:
Шановний учаснику, повідомляємо наступне, постановою Кабінету Міністрів України від 23.11 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджує Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Вимога оголошення про наявність у учасника ліцензії вже передбачає виконання вимог цієї постанови учасником, а тим більше переможцем, коли він буде визначений відповідно до вимог законодавства.
Дата відповіді:
28.07.2022 15:41
Відповідь надана
документація закупівлі не містить вимоги що довідка про огляд повинна бути підписана і замовником
Номер:
65d73cd8aca44c99ac6b037519293d40
Дата опублікування:
28.07.2022 08:16
Опис:
"Учасник повинен надати довідку про огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об`єкту." Тобто, довідка надається в довільній формі і не містить підпис представника замовника?
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякую за запитання! Замовником внесені зміни до пункту 3.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі який викладено в новій редакції: «3.18. З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Учасник повинен надати довідку про огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об`єкту за підписом представника Замовника та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності).
Дата відповіді:
28.07.2022 16:29
Відповідь надана
ДСТУ ISO 9001
Номер:
29ad9f8b03184d3ab6b00806fd55adb1
Дата опублікування:
27.07.2022 14:30
Опис:
Шановний Замовнику! Те, що ви внесли зміни у вимогу щодо наявності в учасників сертифікату ДСТУ ISO 9001, не означає, що ви знову не порушуєте чинне законодавство і знову ж таки створюєте дискримінаційні умови для участі та обмежуєте коло учасників! Після внесених змін у вимогу, тепер вона звучить так: 3.21. Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018, про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Чому саме сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018? Чому учасники не можуть надати аналогічний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015? Даний сертифікат є також чинним та діючим! Оновлений стандарт ДСТУ ISO 9001:2018 не скасовував дію попереднього ДСТУ ISO 9001:2015! Внесіть зміни в дану вимогу і надайте можливість учасникм надати ОДИН З ВКАЗАНИХ СЕРТИФІКАТІВ! Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 АБО сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України.
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовник повідомляє наступне, сертифікати типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) і ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), видавались у різний час. В наказі Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» вказано наступне: - прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Даним наказом є приведення національного сертифікату України типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), до європейських і міжнародних стандартів, а саме сертифікату нового типу ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Згідно вищевказаного наказу, ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)- це оновлена версія, що гармонізує в собі національні стандарти з міжнародними та європейськими уніфікаціями. Згідно українських та міжнародних домовленостей про співпрацю Національних і Міжнародних стандартів, Україна несе відповідальність за правочинні дії стосовно впровадження іноземних стандартів на території нашої країни. Сертифікат типу ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та сертифікат типу ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), обидва, як сертифікати - самостійні один від одного. Так як, роботи будуть проводитись на території закладу загальносередньої освіти, Замовник повинен дотримуватись високих вимог і стандартів від майбутніх учасників. Тому, Замовником встановлене рішення, мати найкомпетентніших учасників, що мають сертифікати міжнародного стандарту, який передбачено в законодавстві згідно наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів
Дата відповіді:
28.07.2022 12:26
Відповідь надана
висновку психофізіологічної експертизи посадової особи, яка буде керувати роботами
Номер:
a111c5e07a284116a25574f637bfc269
Дата опублікування:
27.07.2022 08:31
Опис:
Згідно умов оголошення Учасник повинен: «Копію висновку психофізіологічної експертизи посадової особи, яка буде керувати роботами». Не зрозуміло навіщо надавати висновку психофізіологічної експертизи посадової особи, яка буде керувати роботами, якщо Учасники будуть надати довідки про проходження медичного огляду працівників. Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
Відповідь:
Шановний учаснику, замовником внесені зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: виключено пункт 3.5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
27.07.2022 11:34
Відповідь надана
ФОП Петрова Кристина Сергіївна
Номер:
87ba39daa280448f804234241f5de72f
Дата опублікування:
26.07.2022 22:37
Опис:
В даній закупівлі вбачається корупційна складова, а дії Замовника свідчать про його бажання за допомогою дискримінаційних вимог обмежити кількість учасників та допустити до торгів і визнати переможцем «свого» виконавця, а саме- ФОП Петрова Кристина Сергіївна. Встановлюючи неправомірні та дискримінаційні вимоги, Уповноважена особа замовника порушила принципи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія. Вимоги закупівлі, зокрема щодо наявності ідентичних сертифікатів ISO, проведення огляду тощо прописані під певного виконавця. Це свідчить про те що уповноважена особа замовника домовилась з виконавцем ФОП Петрова Кристина Сергіївна отримати послугу по завищеним цінам, і отримати за це від Виконавця "відкат". Група корупційних змовників у складі Виконавця і Замовника, вирішили позбутися конкуренції за допомогою дискримінаційних вимог. В той час як одні замовники намагаються економити кошти і залишок спрямувати на закупівлю інших необхідних послуг, інші, як уповноважена особа відідлу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради прагне незаконного власного збагачення через такі схеми у системі прозорро. В умовах воєнного стану дії уповноваженої особи відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Глеюватської сільської ради повинні кваліфікуватись не тільки як змова в особистих інтересах, а й злочин проти держави. Вважаємо за необхідне, з метою встановлення громадського контролю за використанням бюджетних коштів та на підставі ч.5 ст.7 ЗУ «Про публічні закупівлі» довести викладену інформацію до відома розпорядника бюджетних коштів та громадських організацій.
Відповідь:
Шановний учасник! Стосовно наявності сертифікатів ISO замовником було внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога, щодо надання довідки про огляд об’єкту дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проектно-кошторисною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього візуального огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
При визначенні очікуваної вартості було використано експертний звіт від 17 лютого 2022 року № 17/1473-02/22 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Недайводської гімназії Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53012, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Недайвода, вулиця Рората, будинок 101-А» та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 998,021 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 424,639 тис. грн.; устаткування – 351,946 тис. грн.; інші витрати – 221,436 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням коштів на здійснення технічного нагляду з урахуванням ПДВ та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва без ПДВ. Відповідно, очікувана вартість становить 998,02128 тис. грн - (11,03285 тис. грн *1,2) – 37,2 тис. грн = 947,58186 тис. грн (дев’ятсот сорок сім тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 86 копійок).
Рівність всіх учасників закупівель взагалі і даної закупівлі зокрема забезпечена електронною системою закупівель відповідно до ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо корупційної змови, вважаємо, що відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» унеможливлює будь-які змови
Дата відповіді:
27.07.2022 15:55
Відповідь надана
Огляд
Номер:
53a2f7c11a524407928e40426ed507e5
Дата опублікування:
26.07.2022 15:13
Опис:
Документацією передбачається надання: «З метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту та проектно-кошторисної документації об’єкта, який підлягає ремонту. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Учасник повинен надати довідку про огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об`єкту».
Звертаємо вашу увагу, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно оформити " довідку про огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об`єкту". Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників.
Додаток 1 Технічне завдання конкретизує всі необхідні види та об'єми робіт/послуг та не потребує присутності учасників для формування пропозиції.
Таким чином, необхідність огляду об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується практикою АМКУ (Рішення №16074-р/пк-пз від 14.07.2021). Прохання прибрати дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога, щодо надання довідки про огляд об’єкту дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з проектно-кошторисною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього візуального огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
27.07.2022 11:29
Відповідь надана
Охорона праці
Номер:
38c8bb4da7f24210a84abb5b7f830fdd
Дата опублікування:
26.07.2022 14:31
Опис:
Документацією передбачено надання "Копії протоколів, посвідчень, допусків: перевірка знань з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки" Враховуючи що зазначені пункти є темами програми навчання з питань охорони праці посадових осіб згідно НПАОП 0.00-4.12-05 "Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" Питання: чи буде достатнім для виконання зазначеної вимоги надання копії виписок з протоколів та посвідчень з Загального курсу з охорони праці на працівників?
Відповідь:
Шановний учаснику, навчання співробітників, які будуть виконувати роботи з предмету закупівлі, з Загального курсу з охорони праці включає в себе всі перелічені в документації теми. Тому наявність у керівника та робітників такого навчання є достатнім для виконання зазначеної вимоги.
Дата відповіді:
27.07.2022 11:35
Відповідь надана
ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018
Номер:
afb603b6c4c543459349dcf2c39d147a
Дата опублікування:
26.07.2022 12:47
Опис:
Вимога: 3.21. Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018, про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України. Шановний Замовнику, дані сертифікати є аналогічними, просто сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 є оновленим, але при цьому сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 є дійсним та чинним до кінця строку його дії. Навіщо учасникам проходити сертифікацію і отримувати аналогічний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018, якщо у нього є сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015? Надайте обгрунтування, будь ласка! Чи учасники можуть надати один із цих вказаних сертифікатів?
Відповідь:
Шановний учаснику, замовником внесені зміни до пункту 3.21 оголошення про проведення спрощеної закупівлі: 3.21. Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018, про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України.
Змінено на :
3.21. Учасник повинен мати систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018, про що Учасником надаються завірену копію відповідного сертифікату, виданого органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України.
В наказі Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» (далі - наказ) вказано наступне: - прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року.».
Згідно наказу, ДСТУ ISO 9001:2018 гармонізує в собі національні стандарти з міжнародними та європейськими уніфікаціями. Згідно українських та міжнародних домовленостей про співпрацю Національних і Міжнародних стандартів, Україна несе відповідальність за правочинні дії стосовно впровадження іноземних стандартів на території нашої країни. Так як, роботи будуть проводитись на території учбового закладу, Замовник повинен дотримуватись високих вимог і стандартів від майбутніх учасників. Тому, Замовником встановлене рішення, мати найкомпетентніших учасників, що мають сертифікати міжнародного стандарту, який передбачено в законодавстві згідно наказу.»
Дата відповіді:
27.07.2022 09:54