-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з встановлення/монтування систем охоронної сигналізації (встановлення комплектів тривожної сигналізації)
Завершена
167 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 837.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 837.00 UAH
Період уточнення:
25.07.2022 16:34 - 29.07.2022 00:00
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!!!!!!!!
Номер:
0fdf6ef58ca44bdc84a446183d25e327
Дата опублікування:
28.07.2022 16:59
Опис:
ШАНОВНІ, встановивщи вимогу до учасників, а саме: "Копія, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності послуг, що є предметом цієї закупівлі та будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.:. ВИ НАВМИСНО ТА ЦІЛЕСПРЯМОВАНО ОБМЕЖИЛИ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ, ТА ТИМ САМИМ ПОРУШИЛИ УСІ НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
ТАКОЖ ЗАЗНАЧАЄМО, ПРИ ОБМЕЖЕНІ КОЛА УЧАСНИКІВ, ВАМИ, ЯК ЗАМОВНИКОМ НЕ РАЦІОНАЛЬНО БУДУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИСЯ БЮДЖЕТНІ КОШТИ.
НАГОЛОШУЄМО, ЩО НАВМИСНЕ РОЗТРАЧАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, ТЯГНЕ ЗА СОБОЮ ПОКАРАННЯ ДЛЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ. ТАКОЖ ПРОСИМО ВАС ОЗНАЙОМИТИСЯ, З ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЗА ЗЛОЧИНИ (ПОРУШЕННЯ) ВЧИНЕНІ У ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ.....
ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ДАНУЦ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ТА НЕОБМЕЖУВАТИ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ.
У РАЗІ ІГНОРУВАННЯ ЗВЕРНЕМОСЯ ДО ГРОИАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДЛЯ АНАЛІЗУ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ ТА ДО СУДУ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції копію, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності послуг, що є предметом цієї закупівлі та будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.
Предметом цієї спрощеної закупівлі є послуги з встановлення/монтування систем охоронної сигналізації. Дані послуги будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.
Відповідно до цього, учасники спрощеної закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції копію, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності об’єктом сертифікації якого є послуги з встановлення або монтування систем охоронної сигналізації.
Також повідомляємо, що замовником здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг виключно відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 цього Закону.
Порядок проведення спрощених закупівель встановлений статтею 14 Закону.
Виходячи з частини третьої статті 14 Закону, умови про проведення спрощеної закупівлі, що містяться в оголошенні, встановлюються замовником самостійно та з дотриманням вимог чинного законодавства. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначається, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Окрім цього, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Частиною четвертою статті 14 Закону визначено, що вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (надалі - Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Згідно з Законом № 124 будь-якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Водночас, згідно положень чинного законодавства передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така.
Законом № 124 передбачено порядок добровільного отримання документу про відповідність - декларацію (в тому числі декларацію про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Кожен добросовісний надавач послуг має можливість отримати вказані документи в законному порядку. Замовник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати документальне підтвердження якості предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що замовником закуповуються послуги з встановлення/монтування систем охоронної сигналізації (встановлення комплектів тривожної сигналізації) у приміщеннях закладів освіти йому підвідомчих. Саме тому, замовник вимагає від учасників надання ними у складі своїх пропозицій копії, виданого їм, чинного сертифікату відповідності послуг, що є предметом цієї закупівлі та будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Наявність сертифікату відповідності запобігає наданню послуг, що становлять небезпеку для навколишнього середовища, життя і здоров'я учасників освітнього процесу та забезпечує захист права замовника на безпеку та якість послуг.
При цьому, відповідно до умов цієї спрощеної закупівлі замовник просить надати сертифікат відповідності не конкретного органу по сертифікації, а будь-якого органу, який акредитований національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
Відповідно до частини 5 статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками умови про надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної закупівлі не порушені, дії замовника жодним чином не спрямовані на встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог до предмета закупівлі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки вимоги закупівлі для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників, тому будь-які підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.
Дата відповіді:
28.07.2022 23:51
Відповідь надана
Дискримінаційні вимолги
Номер:
3514af109eaf48baa347cb483c23ea6d
Дата опублікування:
28.07.2022 15:59
Опис:
Шановний Замовник. Вами встановлена вимога, а саме: "Копія, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності послуг, що є предметом цієї закупівлі та будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.:. Просимо вас надати пояснення, про який саме сертифікат йде мова??? Також зазначаємо, що жодним нормативним документом не передбачено отримання якихось сертифікатів. Приберіть дану дискримінаційну вимогу та необмежуйте коло потенційних учасників!!!
У разі ігнорування будемо змушені оскаржувати!!!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції копію, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності послуг, що є предметом цієї закупівлі та будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.
Предметом цієї спрощеної закупівлі є послуги з встановлення/монтування систем охоронної сигналізації. Дані послуги будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.
Відповідно до цього, учасники спрощеної закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції копію, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності об’єктом сертифікації якого є послуги з встановлення або монтування систем охоронної сигналізації.
Також повідомляємо, що замовником здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг виключно відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 цього Закону.
Порядок проведення спрощених закупівель встановлений статтею 14 Закону.
Виходячи з частини третьої статті 14 Закону, умови про проведення спрощеної закупівлі, що містяться в оголошенні, встановлюються замовником самостійно та з дотриманням вимог чинного законодавства. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначається, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Окрім цього, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Частиною четвертою статті 14 Закону визначено, що вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (надалі - Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Згідно з Законом № 124 будь-якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
Водночас, згідно положень чинного законодавства передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така.
Законом № 124 передбачено порядок добровільного отримання документу про відповідність - декларацію (в тому числі декларацію про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Кожен добросовісний надавач послуг має можливість отримати вказані документи в законному порядку. Замовник, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право вимагати документальне підтвердження якості предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що замовником закуповуються послуги з встановлення/монтування систем охоронної сигналізації (встановлення комплектів тривожної сигналізації) у приміщеннях закладів освіти йому підвідомчих. Саме тому, замовник вимагає від учасників надання ними у складі своїх пропозицій копії, виданого їм, чинного сертифікату відповідності послуг, що є предметом цієї закупівлі та будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Наявність сертифікату відповідності запобігає наданню послуг, що становлять небезпеку для навколишнього середовища, життя і здоров'я учасників освітнього процесу та забезпечує захист права замовника на безпеку та якість послуг.
При цьому, відповідно до умов цієї спрощеної закупівлі замовник просить надати сертифікат відповідності не конкретного органу по сертифікації, а будь-якого органу, який акредитований національним органом України з акредитації в установленому порядку у відповідній сфері.
Відповідно до частини 5 статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками умови про надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної закупівлі не порушені, дії замовника жодним чином не спрямовані на встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог до предмета закупівлі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки вимоги закупівлі для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників, тому будь-які підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні.
Дата відповіді:
28.07.2022 23:41
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a91aacaeea8c42efb3c42527fe91571f
Дата опублікування:
27.07.2022 09:49
Опис:
Шановний замовник! Вами встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "Довідка про наявність мобільних ремонтних бригад для усунення неполадок протягом 6 годин з моменту отримання заявки від замовника."
Звідки Ви взяли такі вимоги і на чому вони грунтуються? Надайте чітке посилання на нормативно-правовий акт, який надає Вам право встановювати таку вимогу до учасників, щоб учасник зобовязаний прибути протягом 6 годин моменту отримання заявки від замовника!!
Почитайте уважно ліцензійні вимоги, там передбачені терміни!!!!!!
Поприбирайте усю дискримінацію та необмежуйте коло потенційних учасників...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Замовником здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг виключно відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 цього Закону.
Порядок проведення спрощених закупівель встановлений статтею 14 Закону.
Виходячи з частини третьої статті 14 Закону, умови про проведення спрощеної закупівлі, що містяться в оголошенні, встановлюються замовником самостійно та з дотриманням вимог чинного законодавства.
Умова, передбачена оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, про надання учасником спрощеної закупівлі довідки про наявність мобільних ремонтних бригад для усунення неполадок протягом 6 годин з моменту отримання заявки від замовника для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі жодним чином не стосується Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960.
Замовником встановлено вказану умову виключно виходячи з необхідності постійно забезпечити безпеку в закладах освіти, йому підвідомчих, особливо, під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, що є можливим лише за умови безперебійності роботи системи охоронної сигналізації. Вихід з ладу системи охоронної сигналізації та неусунення неполадок протягом тривалого часу загрожує безпеці учасників освітнього процесу.
Умовами спрощеної закупівлі передбачено, що гарантійний термін експлуатації обладнання, яке буде встановлене, повинен становити не менше 12 місяців. Тому, усунення будь-яких неполадок мобільними ремонтними бригадами протягом 6 годин з моменту отримання заявки від замовника має відбуватися виключно протягом гарантійного терміну експлуатації обладнання.
Дана вимога не містить жодних дискримінаційних ознак, а лише, зважаючи на безпековий фактор, стосується рівня відповідальності учасника.
Дата відповіді:
28.07.2022 10:44
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6aff28d9654c43a4b58dd15bf960da22
Дата опублікування:
27.07.2022 09:44
Опис:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "Гарантійний лист про обслуговування обладнання, яке буде встановлене, не менше ніж 1 раз у місяць." Послуги з втановлення та послуги з обслуговування це різні види послуг, а отже і різні закупівлі. Якщо вам необхідно обслуговування, то проводьте додаткову закупівлю!! Приберіть дануц дискримінаційну вимогу!
Відповідь:
Шановний учаснику! В частині порушеного Вами питання замовником будуть внесені зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
28.07.2022 10:12
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
fd62c183a9f54984ba835d091780fcd5
Дата опублікування:
27.07.2022 09:40
Опис:
Шановний Замовник. Вами встановлена вимога, а саме: "Копія, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності послуг, що є предметом цієї закупівлі та будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.:. Просимо вас надати пояснення, про який саме сертифікат йде мова??? Або зазначте точну назву, або приберіть дану вимогу!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції копію, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності послуг, що є предметом цієї закупівлі та будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.
Предметом цієї спрощеної закупівлі є послуги з встановлення/монтування систем охоронної сигналізації. Дані послуги будуть надані учасником замовнику на підставі укладеного договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі.
Відповідно до цього, учасники спрощеної закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції копію, виданого учаснику, чинного сертифікату відповідності об’єктом сертифікації якого є послуги з встановлення або монтування систем охоронної сигналізації.
Дата відповіді:
28.07.2022 11:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
cfb6e8f568344a8dbbbc0078755c1754
Дата опублікування:
27.07.2022 09:38
Опис:
Шановний замовник. У документації наявна вимога до учасників, а саме: Гарантійний лист про надання послуг, що є предметом цієї спрощеної закупівлі, до 20 серпня 2022 року.
Дана вимога до учасників є дискримінаційною, оскільки період подачі пропозицій завершується 03.08.2022, отже аукціон відбудеться 04.08.2022. Після цього Замовник протягом п'яти днів розглядає пропозицію, а це вже може буди 09.08.2022. Після цього є ще Законом встановлені терміни на укладання договору, який складає до 20 днів і це вже може бути 29.08.2022 року.
То виникає велике питання, яким чином надати послуги до 20 серпня 2022 року???
Вимагаємо прибрати даний пункт із документації та продовжити терміни надання послуг хочаб до 30.09.2022 року!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Замовником закуповуються послуги з встановлення/монтування систем охоронної сигналізації (встановлення комплектів тривожної сигналізації) у приміщеннях закладів освіти йому підвідомчих.
На виконання підпункту 14 пункту 2 розділу III та підпункту 5 пункту 1 розділу IV Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669, з урахуванням доручення Прем'єр-міністра України від 10.06.2022 № 14529/0/1-22 за результатами наради, проведеної 7 червня, щодо підготовки закладів освіти до 2022/23 навчального року, забезпечення проходження ними осінньо-зимового періоду 2022/23 року, створення безпечних умов перебування у закладах освіти дітей, учнів, студентів і працівників з урахуванням збройної агресії Російської Федерації Міністерством освіти і науки України розроблено інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності (надалі - Інструктивно-методичні матеріали), які були доведені Листом Міністерства освіти і науки України від 11.07.2022 № 1/7707-22 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану» для врахування їх в роботі.
Інструктивно-методичними матеріалами передбачено, що прийом в експлуатацію закладу освіти здійснюється на підставі акту прийому готовності закладу освіти до нового навчального року (додаток 7), що затверджується керівником, який утворив відповідну комісію.
Додатком 7 Інструктивно-методичних матеріалів передбачено обов’язковість організації охорони закладу освіти за допомогою тривожних кнопок. Цим же додатком встановлено, що перевірка готовності закладів освіти до нового навчального року закінчується за рішенням відповідного керівника органу управління освітою (військової (державної) адміністрації, закладу вищої, фахової передвищої освіти), зазвичай до 25 серпня.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні» урядом установлено тривалість 2022/23 навчального року з 1 вересня 2022 р. по 30 червня 2023 року.
Саме з огляду на вищезазначене та з метою забезпечення прийому готовності закладів освіти, підвідомчих замовнику, до нового2022/23 навчального року у встановлені терміни в оголошенні про проведення даної спрощеної закупівлі замовником встановлено строк надання послуг до 20 серпня 2022 року.
Частиною 15 статті 14 Закону України встановлено, що замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
Таким чином, замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині збільшення строку надання послуг.
Дата відповіді:
27.07.2022 15:47