-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Комп’ютерне обладнання
Торги відмінено
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Період уточнення:
21.07.2022 16:19 - 28.07.2022 08:06
Без відповіді
2
Номер:
c08b6f053ecd440f92dfa0420e6d8a4d
Дата опублікування:
27.07.2022 23:59
Опис:
Також вимога про надання так званого "авторизаційного листа", сертифікатів на систему управління якістю ISO - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова.
Без відповіді
1
Номер:
43890d1655274d13ae303db941c18fd4
Дата опублікування:
27.07.2022 23:59
Опис:
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції!
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист».
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором
Відповідь надана
Звернення
Номер:
68bbd4e4eb3c47db96c2a32c7f7dfd71
Дата опублікування:
22.07.2022 14:41
Опис:
Шановні, а більше умов по листам авторизаціям від виробників і десятка три міжнародних стандартів типу Z 2801:2010 бактеріального покриття та іso 9001 немає бажання прописати? У військовий час замість отримати конкурентну ціну і гарну кількістю учасників - ви закрутили гайки вимогами та ускладнили спрощену закупівлю до неможливості виконання. Може варто прибрати вимоги до листів від виробників та міжнародних сертифікатів (які не мають ніякої ваги в українському законодавстві) і з'економлені кошти передати ЗСУ на пару дронів? Не простіше прописати конкретну модель із партійним номером конфігурації та умову аналоги не розглядаються і все. Автоматом спростити життя всім постачальникам і показали приклад яка тут має бути ціна на справді. А те що ви прописали вимоги до листів, які вже не отримати - робить ваше " не зазначення конкретних моделей" формальністю із своїм учасником.
Відповідь:
Добрий день. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі у вимогах до предмета закупівлі замовник може (але не зобов'язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне до нього включити.
Отже, замовник має можливість здійснити закупівлю за характеристиками, які притаманні певній торговій марці. Замовник має намір придбати якісний, сертифікований товар, а надання у складі пропозиції листів та сертифікатів від виробника є гарантією забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі). Лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України та в подальшому дає можливість отримати якісне сервісне обслуговування у гарантійний та післягарантійний строк.
У даному випадку Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, жодних обмежень щодо участі у закупівлі Замовником не встановлено, коло Учасників не обмежено, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свою пропозицію. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам документації спрощеної закупівлі відноситься до його ризиків. В даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель. При витрачанні коштів, для нас важлива надійність обладнання. Саме тому Замовник включив таку вимогу в документацію.
Разом з тим, в Додатку №2 до оголошення зазначено, що Учасник, у разі відсутності документу, передбаченого оголошенням.... або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ..... який містить відповідні відомості.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.07.2022 15:51
Відповідь надана
Питання по специфікації
Номер:
83107800fee44c63bd1cd34c0a15591d
Дата опублікування:
22.07.2022 12:40
Опис:
Шановний замовник.
Технічна специфікація містить положення що ноутбук нає відповіждати наступній вимозі: "· Кількість елементів живлення: 4 шт"
Просимо надати детальне роз'яснення щодо того, що ви маєте на увазі під поняттям "кількість елементів живлення".
Також просимо пояснити чому саме вам необхідно їх 4 штуки.
Така вимога обмежує конкуренцію.
Просимо прибрати дану вимогу як таку, що штучно обмежує конкуренцію.
Дякую
Відповідь:
Доброго дня. Дякую за запитання та зауваження. Прошу звернути увагу, що за результатами розгляду Вашого питання було замінено додаток №1, в якому уточнено вимоги до предмета закупівлі. Термін подання пропозицій продовжено відповідно до закону.
Дата відповіді:
22.07.2022 13:24