-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Портативні комп’ютери - 30213100-6
Місце поставки товару: вул. Пухівська, 7, корпус 34, м. Київ, 02232. Кількість, обсяг поставки товару: портативний комп’ютер класичний 15,6" - 336 комплект. Більш детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 “Специфікація товару, технічні вимоги до товару” до цієї тендерної документації. Строк поставки товару у повному обсязі: не більше 90 календарних днів з дати оплати авансу Замовником.
Завершена
15 135 649.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 150 000.00 UAH
Період уточнення:
21.07.2022 17:48 - 19.08.2022 00:00
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
3dde3c9602e64af99d8557f923eb28c1
Дата опублікування:
11.08.2022 23:50
Опис:
Шановний Замовник!
Просимо надати уточнення по техічним вимогам.
1) Вимоги до дисплея – «Тип матриці: технологія IPS або VA».
Для уникнення непорозумінь просимо розшифрувати абревіатури, а саме написати In Plane Switching та Vertical Alignment.
2) Вимоги до дисплея: «яскравість на менше 400 кд/м² (ніт).».
Чому саме 400 ніт? Попередні закупівлі була вимога 250 ніт. Ми розуміємо, що у ряду матриць деяких виробників після 250 іде відразу 400. Але ж в такому випадку іншим виробникам доведеться пропонувати моделі іншого (преміум) класу, які паритетні з серією EliteBook даного виробника, тобто серія ProBook відразу отримає преференцію у вигляді відсутності конкуренції, тому що ціна на моделі «конкурентів» буде перевищувати бюджет закупівлі. В той же час багато виробників, таких як Acer, Asus, Lenovo, мають у своєму ряду моделі бізнс-серії з матрицею з яскравістю 300 ніт, що цілком достатньо для офісних застосувань.
У зв’язку із зазначеним просимо вас розглянути питання про перегляд вимог щодо даного параметру, встановивши його значення «яскравість на менше 300 кд/м² (ніт).».
Тим самим Замовник зможе дотримати основоположних принципів публічних закупівель, зокрема таких як максимальна економія та ефективність.
З повагою,
Учасник Торгів
Відповідь:
Шановний учаснику!
Щодо запитання 1) «Вимоги до дисплея – «Тип матриці: технологія IPS або VA». Для уникнення непорозумінь просимо розшифрувати абревіатури, а саме написати In Plane Switching та Vertical Alignment.» Ми не заперечуємо, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Щодо запитання 2) «Вимоги до дисплея: «яскравість не менше 400 кд/м² (ніт)». Замовник має на меті забезпечити своїх працівників сучасними портативними комп’ютерами належної якості для продуктивної і комфортної роботи в різних умовах. У тому числі, тендерною документацією передбачена вимога яскравості матриці дисплея не менше 400 кд/м² (ніт). Це сучасний стандарт якісного дисплея і всі відомі виробники портативних комп’ютерів серед своєї продукції мають моделі ноутбуків з такою яскравістю.
Замовник не вбачає можливим змінювати технічні вимоги до яскравості дисплея.
Дата відповіді:
16.08.2022 17:55
Відповідь надана
Закупівля
Номер:
347c5f6e8cef48d5922082881fc9fa89
Дата опублікування:
28.07.2022 15:11
Опис:
Шановний Замовнику!
1. 20 червня 2022 року наше підприємство надало рейтингові ціни у вигляді комерційної пропозиції за специфікацією для оцінки очікуваної вартості закупівлі з урахуванням курсу НБУ на дату відправлення пропозиції - 29,2549 грн.
21 липня 2022 року офіційний курс НБУ піднявся на 25% і склав 36,5686 грн за долар.
Враховуючи наведене вище, пропонуємо:
- або через пропорційне збільшення бюджету закупівлі на 25%;
- або через відповідне зменшення кількості предмета закупівлі.
2. Відповідно до Постанови правління НБУ № 5 " Про затвердження Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті " від 02.01.2019 року (надалі - Положення) - наше підприємство не має змоги завчасно закупити безготівкову іноземну валюту, оскільки відповідно до п. 4. Розділу I. Положення - Клієнти (резиденти та нерезиденти) здійснюють валютні операції з купівлі безготівкової іноземної валюти/банківських металів та/або переказу іноземної валюти/банківських металів/національної валюти в разі наявності підстав/зобов’язань для проведення таких операцій, що підтверджуються відповідними документами, які подаються для здійснення купівлі до банків, для здійснення переказу - до уповноважених установ. А відповідно до п. 61. Розділу V. Особливості здійснення окремих поточних валютних операцій та купівлі іноземної валюти для їх здійснення Положення - Банк здійснює купівлю іноземної валюти клієнтам-резидентам (юридичним особам та фізичним особам-підприємцям) з метою переказування такими резидентами гарантійного забезпечення, для взяття участі в торгах (тендері, аукціоні), що передбачає поставку товарів, за умови документального підтвердження участі в торгах (тендері, аукціоні) шляхом подання: 1) договорів/угод/контрактів, розрахунків, рахунків-фактур, листів-повідомлень та інших документів, що подаються залежно від суті операції.
3. Щодо порядку оплати.
Умовами договору передбачена часткова оплата: аванс, що становить 50 % загальної вартості товар з дати підписання договору, та 50 % з дати підписання уповноваженими особами Сторін акту приймання-передавання товару за фактично поставлений товар (з урахуванням сплаченого авансу).
Оскільки на сьогодні офіційний курс не є сталим, і може змінитися в будь-яку хвилину, виникає багато валютних ризиків.
З огляду на зазначене вище, пропонуємо внести зміни до проєкту договору щодо вартості предмета закупівлі, а саме: якщо на дату оплати вартості предмета закупівлі курс долара США зміниться по відношенню до зафіксованого курсу долара США в Договорі (Специфікації) на 3% (три відсотки) і більше, сума платежу згідно Специфікації до Договору буде переглянута Сторонами та розрахована за формулою.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за надані пояснення і пропозиції, які ми взяли до відома та працюємо над їх оцінкою щодо можливості внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
29.07.2022 16:44
Відповідь надана
Зміна курсу
Номер:
a85a66183e6346a2945a4e3f5a5c4b2b
Дата опублікування:
26.07.2022 14:06
Опис:
Шановний Замовнику!
У зв’язку зі зміною курсу НБУ, 100% імпортну складову предмету закупівлі та враховуючи нинішню ситуацію в країні, дана закупівля за таких умов конкурсних торгів - не відбудеться.
Задля збереження поточної закупівлі та можливості отримати предмет закупівлі цього року, пропонуємо Вам розглянути можливість зменшення кількості предмету закупівлі до 400 штук; внести зміни у технічні вимоги для яскравості матриці з 400 кд/м² (ніт) на 300 кд/м² (ніт) та встановити попередню оплату за умовами проєкту договору в розмірі 100%.
Відповідь:
Шановний учаснику!
1. Замовник не вбачає можливим змінювати технічні вимоги до предмету закупівлі.
2. Учасник не надав пояснень чому необхідна тільки попередня оплата в розмірі 100%. Такий спосіб оплати для замовника є неприйнятним.
3. Учасник не надав обґрунтувань та розрахунків в підтвердження неможливості провести результативну закупівлю ноутбуків після зміни офіційного валютного курсу.
У разі надання обґрунтованих пояснень (розрахунків), замовник готовий їх розглянути.
Дата відповіді:
27.07.2022 16:30
Відповідь надана
Строк поставки
Номер:
b56fda66eabd4dc58a76668ff00a5128
Дата опублікування:
22.07.2022 12:19
Опис:
Шановний Замовнику. В ТД зазначено , що строк поставки товару у повному обсязі: не більше 90 календарних днів з дати оплати авансу Замовником. Проте, на електроному майданчику зазначено, що період постачання - по 31.12.2022 року. Прохання уточнити: в який саме строк має бути здійснена поставка?
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до умов тендерної документації: строк поставки товару у повному обсязі не більше 90 календарних днів з дати оплати авансу Замовником. У зв’язку з тим, що строк поставки товару напряму залежить від дати підписання договору та оплати авансу замовником, який на етапі оголошення закупівлі є приблизним, на майданчику встановлено максимальний термін з урахуванням максимальних строків проведення закупівлі.
Дата відповіді:
22.07.2022 14:59