• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона будівельного майданчика недобудованих багатоквартирних ж/б ЖБК «Діамант» по вул. Київській, 261 в м. Бровари Київської області; 79710000-4 -Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 184 дні назад

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період уточнення: 20.07.2022 15:26 - 26.07.2022 00:00
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: eb8204a40e304317a49d9bf0bc188128
Дата опублікування: 24.07.2022 18:33
Опис: Шановний Замовнику в Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів , які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям" e пункті 1.3 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" встановлена вимога, що для підтвердження інформації про кваліфікованих працівників учасник повинен надати - копії посвідчень осіб охоронників, які вказані в цій довідці, що вказують на членство в громадському формуванні з охорони громадського порядку, наділені правами вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання пропускного режиму, оформлених в установленому порядку та які є дійсними на дату розкриття пропозицій. В статті 11 Закону України "Про охоронну діяльність" чітко вказаyj, які особи можуть бути персоналом охорони та визначено необхідний перелік документів які вони подати субєкту господарювання, надання посвідчення члена громадського форування з охорони громадського порядку та державного кордону не передбачено. Статтею 12 цього ж Закону визначено Права персоналу охорони? де теж чітко вказано, що під час виконання функційних обовязків охоронники мають право: 1) вимагати від осіб припинення протиправних дій, дотримання законності та правопорядку; 2) вимагати від службових осіб об'єктів охорони та інших осіб дотримання пропускного та внутрішньооб'єктового режимів; 3) не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіального органу Національної поліції; 4) протидіяти правопорушникам і негайно повідомляти органи Національної поліції про вчинення цими особами кримінального або адміністративного правопорушення; 5) застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до цього Закону; 6) під час здійснення пропускного режиму на об'єктах охорони проводити огляд речей фізичних осіб (за їх добровільною згодою), транспортних засобів, вилучення речей і документів, що є знаряддями або предметами правопорушення, перевірку документів, що засвідчують особу, дають право на вхід (вихід) осіб, внесення (винесення), ввезення (вивезення) майна, в'їзд (виїзд) транспортних засобів, зокрема щодо їх відповідності складу матеріальних цінностей, що переміщуються на об'єкти охорони (з об'єктів охорони); 7) проводити відкриту відео- та фотозйомку подій як допоміжний засіб запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів. Визначені в вказаній статті права дають охоронику право пред'являти законну вимогу щодо перелічених Вами в п. 1.3 позицій, тому отримання посвідчення члена громадського формування працівники не потребують. Подання вказаних посвідчень може забезпечити учасник, який завчасно їх оформив тому дана вимога в складі тендерної пропозиції порушує принципи здійснення закупівель та недискримінації учасників. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і такою, що суттєво обмежує коло учасників, адже Законом України «Про охоронну діяльність» не передбачено такої вимоги до кваліфікації охоронника, як наявність посвідчення про членство у громадському формуванні з охорони громадського порядку. Будь-яким підзаконним нормативно-правовим актом це також не передбачено. До того ж вказані вище вимоги щодо дій охоронника входять до кола його службових обов’язків без усякого членства в громадських організаціях. Просимо видалити оскаржувану вимогу з тендерної документації, як дискримінаційну та незаконну. В іншому випадку будемо звертатись до АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику !. Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Беручи до уваги, що об’єкт охороняється за рахунок коштів місцевого бюджету вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуги, оскільки Охоронник, який є членом громадського формування має більш ширші повноваження, проходить постійну підготовку та інструктажі в органах внутрішніх справа, а також згідно чинного Законодавства, має право адміністративного затримання особи яка вчиняє злочин, та має право на отримання травматичної зброї. Тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді: 27.07.2022 14:38