-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон, ремонт приміщень) по об’єкту: Київська дитяча музична школа № 12 за адресою: місто Київ, вулиця Межова 25 (пошкоджено внаслідок воєнних дій).
Торги не відбулися
3 454 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 273.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 273.05 UAH
Період уточнення:
20.07.2022 12:55 - 26.07.2022 00:00
Відповідь надана
порушення законодавства
Номер:
5632082440934043bbd7537fea7fe468
Дата опублікування:
22.07.2022 16:07
Опис:
Умовами тендерної документації передбачено, що Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції в період уточнень ознайомився з проектною документацією, провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується надати всю необхідну технічну документацію, пов’язану з виконаними роботами, що необхідна для здачі об’єкту в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Акт огляду обʼєкту будівництва з підтвердженням ознайомлення з фактичними обсягами та видами робіт з відміткою відповідальної особи Замовника про здійснення огляду в період уточнень.
Всупереч Закону, в тендерній документації зазначена вимога щодо надання акту огляду об'єкта з підписом замовника, яку можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Також дана вимога несе у собі корупційні ризики та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Як вбачається з вимоги Замовник має можливість підписати відповідні листи лише з обраними безпосередньо ним учасниками та встановити, таким чином, додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто, замовник здійснює упереджений відбір учасників. Замовник може з незалежних від учасника причин не затвердити акт обстеження об'єкту, а також не узгодити з учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції.
Окрім того, частиною 2 статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник повинен був скласти вичерпне технічне завдання, в якому зазначити всю інформацію, необхідну для розрахунку учасниками своїх пропозицій.
Окремо хочемо звернути увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з цього питання:
Рішення від 13.12.2019 №18550, посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-15-000354-a.
Рішення від 13.05.2020 №9264, посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-10-002019-a.
Рішення від 29.05.2020 №10669, посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c.
Рішення від 14.04.2021 №7957 посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-11-000896-c
Шановний Замовник, внесіть зміни до тендерної документації та вилучіть вищезазначену дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо змушені подати скаргу до АМКУ на дискримінаційні вимоги зазначені у тендерній документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, у зв’язку із воєнним станом, який діє в нашій країні, та є причиною, в тому числі нестабільної економічної ситуації, постійного коливання цін на товари, послуги та роботи на ринку, така вимога встановлена виключно в інтересах Учасників, які таким чином, отримують можливість ознайомитись з об’єктом та заздалегідь розуміти об’єкт робіт та його особливості. Таким чином, метою встановлення такої вимоги є отримання Замовником якісного та своєчасного виконання робіт та мінімізувати ризики зриву тендеру через неможливість виконання умов договору .
Дата відповіді:
22.07.2022 17:55
Відповідь надана
формальні помилки
Номер:
bafc494ff99543bf9ca5e0a8a718e006
Дата опублікування:
22.07.2022 15:58
Опис:
ПЕРЕЛІК формальних помилок ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710.
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Шановний Замовник, приведіть тендерну документацію у відповідність до до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник! Дякую, що приділили увагу. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
22.07.2022 18:29
Відповідь надана
порушення вимог ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
5b5ad8bc44db4dcc818e95fd0efe85c2
Дата опублікування:
22.07.2022 15:51
Опис:
Шановний Замовник, в тендерній документації зазначено що "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати РОЗКРИТТЯ тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій". Звертаємо увагу що ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено "строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій". Приведіть тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" та внесіть відповідні зміни .
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник! Дякую, що приділили увагу. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
22.07.2022 18:52
Відповідь надана
Довіреність на Уповноважену особу замовника
Номер:
df5119dc0f884d5a82b9198fc45739a5
Дата опублікування:
21.07.2022 18:26
Опис:
Шановний Замовнику! При ознайомленні з тендерною документацією по цьому предмету закупівлі, нами виявлено наступне грубе порушення тендерного законодавства: Відповідно до пункту 22 додатку 2 ТД "22. Відповідно до ч. 15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на Уповноважену особу замовника, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі на право отримання інформації щодо відповідності учасника встановленим критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та довіреності у складі пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється на підставі статті 14 Закону."
Таким чином грубо нівелюються принципи закупівлі, передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Вказане формулювання створює недобросовісну конкуренцію на аукціоні, перешкоджає об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій та принципу добросовісної конкуренції.
Звертаємо Вашу увагу, що в ч. 15 ст.29 ЗУ Про публічні закупівлі НЕМАЄ жодного посилання, про те що Замовнику для звернення стосовно підтвердження інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону необхідна на це ДОДАТКОВО довіреність від учасника на посадову особу учасника.
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до цього абзацу, оскільки через вказану невідповідність в майбутньому можуть бути спотворені результати аукціону. Звертаємо Вашу увагу, що частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідності тендерної документації та дискримінаційні вимоги та внести зміни.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учаснику, на підставі ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника.
З огляду на вищевказане, для реалізації свого права на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, Замовнику необхідна довіреність на його Уповноважену особу, яка передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності Учасника встановленим критеріям, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Також повідомляємо, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник вважає, що вказана в п.22 Додатку №2 до Тендерної документації вимога ніяким чином не перешкоджає об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій та принципу добросовісної конкуренції Учасників і абсолютно не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації.
Дата відповіді:
22.07.2022 10:10
Відповідь надана
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Номер:
12d526a5fb87467899c4e5370dee8625
Дата опублікування:
20.07.2022 20:20
Опис:
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації - Кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013 за допомогою програмного комплексу АВК-5 останньої версії (або його еквівалента) на дату розкриття з обов'язковим прикріплення файла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5 (у випадку не розкриття програмою файлу пропозиція буде відхилена).
Звертаємо Вашу увагу на те, що Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 втратили чинність. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник. Дякую, що приділили увагу. Тендерна документація приведена у відповідність до чинного законодавства.
Дата відповіді:
21.07.2022 10:35
Відповідь надана
Фінансова звітність
Номер:
e2c77d504cd441a08b08be7e3a0235b1
Дата опублікування:
20.07.2022 16:05
Опис:
Шановний замовнику! Пункт 4.3 Додатку №3 тендерної документації, містить вимогу про надання учасниками: "...Копія фінансової звітності за 2021 рік та останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
• балансу підприємства учасника;
• звіту про фінансові результати Учасника;
• декларація (для фізичних осіб)." Звертаємо Вашу увагу на Урядову постанову від 10 червня 2022 року № 667 набрала чинності 14 червня. Змінами врегульовано питання щодо строків подання фінансової звітності підприємствами, які під час дії воєнного стану не подали проміжну, річну звітність у передбачені строки. Роз'яснено, що такі підприємства мають подати відповідну звітність протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану за весь період неподання. Воєнний стан на території України було введено з 24 лютого 2022 року і продовжено до 23 серпня 2022 року, тобто, фактично більшість підприємств на території України мали змогу подати фінансову звітність лише за 2021 рік. Беручи до уваги зазначене вище, та з метою дотримання Державних законодавчих та регулюючих документів які діють на території України під час дії воєнного стану, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, та зазначити вимогу щодо надання фінансової звітніості учасниками закупівлі за 2021 рік, з наданням пояснюючої записки від учасників. Дякуємо!
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник! Дякую, що приділили увагу. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.07.2022 16:26
Відповідь надана
ФОРМАТ Технологічної послідовності виконання робіт та заходи, щодо непоширення вірусу COVID-19 серед робітників -будівельників
Номер:
f9a4ef967ceb4536801615752d09bd38
Дата опублікування:
20.07.2022 15:44
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник, в п.16 Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога : "...Погодити з Замовником технологічну послідовність виконання робіт та заходи, щодо непоширення вірусу COVID-19 серед робітників -будівельників. Отриману від Замовника інформацію врахувати при підготовці тендерної пропозиції", просимо пояснити в якому форматі (ЯК ПОВИНЕН ВИГЛЯДАТИ ДОКУМЕНТ) повинно надаватись погодження.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учасник. Дякую, що приділили увагу. Документ надається Замовнику в довільній формі.
Дата відповіді:
21.07.2022 10:19