• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Стаціонарна ангіографічна система

Завершена

23 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115 000.00 UAH
Період уточнення: 19.10.2017 17:15 - 17.11.2017 17:20
Відповідь надана

Проект договору

Номер: bddf92d2e52f47618559d504235a9762
Дата опублікування: 17.11.2017 14:38
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо Вас повідомити, чи буде вважатися помилкою з боку потенційного учасника надання Проекту договору в редакції яка завантажена Вами на майданчику?
Відповідь: Доброго дня. Якщо ми вірно трактували Ваше звернення то, при наданні пакету документів на відкриті торги Замовником передбачено,що Учасником серед інших документів необхідно надати лист-погодження довільної форми з істотними умовами договору (проектом договору). При цьому Ви самостійно можете завантажити скановану копію Проекту договору з підписом уповноваженої на це особи та печаткою на кожній сторінці Проекту договору, це також означає погодження з істотними умовами договору.
Дата відповіді: 17.11.2017 14:54
Відповідь надана

ПРОЕКТ ДОГОВОРУ

Номер: d71c1f16d0d249c08a1904c7ae4f4864
Дата опублікування: 15.11.2017 17:44
Опис: ПРОТОКОЛОМ № 214 від 07.11.2017 року засідання тендерного комітету про внесення змін прописано наступні зміни: пункт 1.1 Розділу 1 частини І. «Предмет Договору» (Додаток 4) привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти його у наступній редакції: «1.1. Постачальник зобов'язується поставити Замовникові стаціонарну ангіографічну систему, по класу Д К 021:2015 № 33110000-4 - “Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної м едицини”, згідно Специфікації (Додаток 1) (далі - товар) к 25 грудня 2017 року, або на протязі 3 місяців з дати 100% попередньої оплати, але не пізніше ніж до 25 березня 2018 року, а Замовник оплатити такий товар на умовах цього Договору.» п.4.1. розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору (Додаток 4) привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти його у наступній редакції: «4.1. Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачачьника, наведений в реквізитах Постачальника на підставі рахунку на оплату.» п.4.2 розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ проекту Договору (Додаток 4) привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти його у наступній редакції: «4.2. Оплата здійснюється Замовником шляхом проведення попередньої оплати (повністю або частковими, окремими платеж ами до загальної 100% вартості Товару, який постачається згідно з цим Договором) або к 25 грудня 2017 року ,або не пізніше ніж в строк 3 (трьох) місяців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку на оплату, виставленого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.» п.5.1. розділу V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ проекту Договору (Додаток 4) привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та викласти його у наступній редакції: «5.1. Постачальник забезпечує поставку товару до комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» к 25 грудня 2017 року, або на протязі З місяців з дати отримання попередньої 100% оплати, аче не пізніше ніж до 25 березня 2018 року Товар поставляється спеціальним транспортом Постачальника в першій половині дня.» змінити п.п.6.1.1. розділу VI ПРАВА ТА О БОВ’ЯКИ СТОРІН проекту Договору (Додаток 4 ), та викласти його у наступної редакції: «6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за товар;» змінити п.п.6.2.4. розділу VI ПРАВА ТА О БОВ’ЯКИ СТОРІН проекту Договору (Додаток 4) ,та викласти його у наступної редакції: І «6.2.4. Повернути рахунок на оплату Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного його оформлення;» змінити в п.п.6.4.1. розділу VI ПРАВА ТА ОБОВ’ЯКИ СТОРІН проекту Договору (Додаток 4) ,та викласти його у наступної редакції: «6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за товар;» . Ці зміни не внесені до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, який завантажений Вами на сайті. ПРОСИМО розмістити на сайті ПРОЕКТ ДОГОВОРУ який відповідає внесеним змінам.
Відповідь: Проект договору (додаток 4 до Тендерної документації) був складений Замовником відповідно до вимог діючого законодавства та урахуванням змін, які були внесені до істотних умов договору. Пропонуємо Вам уважно ознайомитися з Проектом договору. Пункти 4.1., 6.1.1 та 6.4.1 Проекту договору , які Ви зазначаєте у Вашому зверненні та пропонуєте внести до них зміни, наявні в тексті Проекту майже в дослівному виразі. Пункт 6.2.4 , який Ви пропонуєте змінити та викласти в іншій редакції, взагалі відсутній у проекті договору, тоді як аналогічні зобов’язання передбачені пунктом 6.2.3 Проекту договору. У Вашому зверненні зазначена вимога, щодо внесення змін в п.4.2, але ж п.4.3 Проекту договору містить аналогічну інформацію. Крім того, відповідно вимог Державної казначейської служби України в Сумській області, з метою запобігання невідповідності вимог чинного законодавства України, в Проекті договору не може бути зазначена Замовником вимога поставки товару к 25 грудня 2017 року, в зв’язку з тим, що при складанні Проекту договору та проведенні відкритих торгів неможливо передбачити коли саме буде проводитися передплата (якщо це необхідно буде забезпечити).
Дата відповіді: 16.11.2017 10:47
Відповідь надана

Вимоги Тендерної документації

Номер: fa0d017b04a6437da772fb5b7907bef0
Дата опублікування: 15.11.2017 16:32
Опис: Просимо викласти ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, що відповідає вимогам Тендерної документації з урахуванням внесених змін.
Відповідь: Проект договору складено з урахуванням вимог тендерної документації та внесених змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 15.11.2017 17:03
Відповідь надана

Вимоги Тендерної документації

Номер: fd3ec56f4a314143924ccf3fc2eea681
Дата опублікування: 15.11.2017 16:05
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. В зв"язку із внесенням великої кількості змін до Тендерної документації, вбачається певна невідповідність у пунктах ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ. Для уникнення помилок при складанні потенційними учасниками вкрай важливого документу, такого як, ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, ВЕЛИЧЕЗНЕ ПРОХАННЯ до Вас привести даний документ відповідно до внесених змін та завантажити оновлений документ.
Відповідь: Доброго дня. В яких пунктах проекту договору Ви вбачаєте невідповідність?
Дата відповіді: 15.11.2017 16:17