-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ( поточний ремонт аварійної покрівлі будівлі радіологічного корпусу)
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
19.07.2022 15:26 - 25.07.2022 02:00
Відповідь надана
Запитання по технічному завданню
Номер:
6fef08a8046f46328fa9029bd1cf1ed5
Дата опублікування:
21.07.2022 17:46
Опис:
Доброго дня
поясніть для чого у технічному завданні вимагається довідку про вартість виконаних робіт (послуг), акт приймання виконаних робіт (послуг), відомість ресурсів до акту виконаних робіт при наданні пропозиції.
Відповідь:
Доброго дня. Ваша пропозиція буде містити у собі весь пакет документів, які формує програмне забезпечення для складання кошторисної документації, на суму вашої пропозиції. Якщо в результаті аукціону сума зміниться, і вас визначать переможцем,то підготуєте також весь пакет кошторисної документації на суму аукціону. Ця вимога не порушує принципи здійснення публічних закупівель, стаття 5 Закону.
Дата відповіді:
22.07.2022 11:57
Відповідь надана
Запитання по технічному завданню
Номер:
d2509a7a95d848f8ba6b6f14a324f8be
Дата опублікування:
21.07.2022 11:16
Опис:
Доброго ранку
1.Уточніть вимоги до рулонного покриття
2.Чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо у складі її не буде надано акт контрольних замірів? - хто відповідальна особа з Вашої сторони для підписання акту контрольного заміру? його номер телефону? - вимога про обовязкове надання акту контрольного заміру є дискримінаційною: Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Внесіть будь ласка зміни у Оголошення
Відповідь:
Добрий день. 1. Враховуючи на теперішній час ситуацію з будматеріалами в Україні, додаткових вимог до рулонного покриття немає. Всі вимоги до рулонного покриття дивіться у додатку №2 Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
2.На підставі пункту13,підпункту 1, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» буде відхилена пропозиція учасника, якщо вона не відповідає, у тому числі, вимогам до предмета закупівлі.
Вся інформація щодо проведення закупівлі розміщена на майданчику.
Думка, що дана вимога порушує права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, є некоректною, тому що вимога замовника не порушує прав жодного. Потенційним учасникам, як спеціалістам у галузі будівництва, пропонується оцінити обсяг робіт та кількість матеріалів необхідних для ремонту, розташування та доступ до місця проведення ремонту, щоб точно розрахувати свої можливості.
Щодо:
Відкритих торгів та тендерної документації – у спрощених процедурах Законом не передбачено.
Роботи електронної системи закупівель – як уповноважена особа замовника, підтримую.
Рішення Антимонопольного комітету України стосуються процедур відкриті торги, конкретно по кожному випадку оскарження , нагадую – у нас спрощена закупівля.
Вимоги «Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається акт огляду об'єкта за підписом представника замовника та представника учасника та надається в складі пропозиції», щоб збільшити кількість учасників та забезпечити конкуренцію у закупівлі,
будуть внесені зміни до Оголошення та враховано вимоги обох сторін.
Дата відповіді:
21.07.2022 15:43