• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100

Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 - 50 т.. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорії замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - Відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (редакція від 13.07.2022 року) Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому підпункту 1 пункту 1 Постанови) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період уточнення: 19.07.2022 13:24 - 25.07.2022 10:40
Відповідь надана

ДСТУ

Номер: 091851079cc9414ca3a64acae0f1f750
Дата опублікування: 21.07.2022 13:31
Опис: Який ви встановлюєте ГОСТ?
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Замовник не розробляє, не встановлює, не затверджує ГОСТи. Характеристика предмету закупівлі була зазначена у відповідності до встановлених/зареєстрованих діючих нормативних актів (державним стандартам (технічним умовам))», зокрема ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472-96. Замовник при визначенні марки та фракції вугілля не обмежений лише чинними ДСТУ. Марка вугілля визначається за 3-ма показниками: вихід летких речовин, товщина пластичного шару і відбиття вітриніту з урахуванням рекомендацій виробника котельного обладнання та його характеристики. В ДСТУ 3472:2015 межі відповідних показників прописані, і замовник за них не виходить, крім того всі показники не виходять за рамки ДСТУ. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 22.07.2022 11:33
Відповідь надана

Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик

Номер: 9f4252c78dcf41578a9aa81c1695771a
Дата опублікування: 21.07.2022 13:30
Опис: Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника повинна бути підтверджена шляхом надання учасниками у складі їх пропозицій скан-копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, та/або посвідчення якості. З яким строк дії повинні бути ці документи? Чи можливо надати із строком дії до 21.07.2022?
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, та/або посвідчення якості має бути чинним на момент подання пропозиції. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 22.07.2022 11:33
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 18f3c2bf70034b1b9efba3d1642f4918
Дата опублікування: 21.07.2022 13:26
Опис: Умовами оголошення/документації передбачено: Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника вагового обладнання на території Білгород-Дністровського району придатного для зважування вантажного. Наше підприємство має ваги автомобільні на території Одеської області проте не на території Білгород-Дністровського району. Яким чином це для Вас має значення місцезнаходження вагів саме на території Білгород-Дністровського району???? Дискримінаційні вимоги встанолвені уповноваженою особою а тому просимо вилучити. У разі ігнорування нашого звернення Уповноважена особа підтвердить факт того, що учасник вже обраний та порушить один з основних принципів закупівель визначених Постановою КМУ 169 від 28.02.2022р. Нагадуємо: Всю відповідальність за застосування НПА Постанови КМУ 169 несе уповноважена особа
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до умов даної закупівлі, Замовник має право перевірити склад (або майданчик, або площадку) та при кожному відвантаженні представник замовника буде присутній на території складу з метою перевірки якості вугілля з метою недопущення негативного впливу на якість і масу твердого палива, а саме домішок у вигляді сміття, землі, камінців, піску, тощо. Дана вимога закупівлі зазначена в першу чергу для забезпечення перевірки отримання якісного товару. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту оголошення спрощеної процедури закупівлі, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає купівлю-продаж такого обладнання, оренду, позичку, залучення на відповідних договірних засадах. Якщо Учасник не має в наявності вантажно-розвантажувальної техніки, а саме навантажувачів; вагового обладнання саме на території Білгород-Дністровського району, то йому нічого не заважає орендувати (залучити) на території Білгород-Дністровського району відповідне обладнання, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та розширити територіальний сектор поставки твердого палива. Крім того, на сьогоднішній день на ринку наявне мобільне вагове обладнання, а також, у своєму питанні Ви не зазначаєте, яким чином дані умови обмежують ваше право на участь у закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.07.2022, надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону та Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (редакція від 13.07.2022 року- надалі Постанова) не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям (вимогам до Учасників) та технічні якісні показники предмету закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 22.07.2022 11:33
Відповідь надана

договір

Номер: 6ff9d50fed0b42419719924eeb45db7f
Дата опублікування: 20.07.2022 14:40
Опис: Умовами проєкту договору зазначено: Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Що це Ви маєте на увазі?
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу, що істотні умови договору будуть незмінними, під час укладання договору можливе доповнення, коригування, уточнення стосовно специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, а саме доповнено назвою документу що посвідчуватиме якість товару (наприклад: Сертифікат та/або посвідчення та/або протокол дослідження та/або висновок СЕС), а також на момент укладання договору, у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель, можливе відповідне доповнення при умові що істотні умови договору будуть не змінні. Визначення істотних умов даного правочину зазначено у відповідному розділі Цивільного кодексу України. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 21.07.2022 09:14
Відповідь надана

Умови поставки

Номер: 657048c09b58459dae73bd87e99c94ff
Дата опублікування: 20.07.2022 14:39
Опис: Строк поставки товару до 23.08.2022. Чи можемо ми вам поставити товар однією партією?
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Згідно із умовами закупівлі та проєкту договору поставка твердого палива буде здійснюватися партіями, шляхом погодження між сторонами обсяг партії, дату поставки, в залежності від фактичної потреби замовника, тобто, можливість поставити товар однією партією є можливим. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 21.07.2022 09:14
Відповідь надана

Ціна

Номер: 5fc1601e13574b1c9feeb636bfa6ee05
Дата опублікування: 20.07.2022 14:38
Опис: Очікувана вартість закупівлі 700 000 грн за 50 тон вугілля. Яким способом вами здійснено аналіз цін? В вашому районі Вугілля кам’яне, ДГ (13-100) закуповують по 11500UAH/тона. Чому вами спланована ціна за одиницю 14 000?
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі, дана вартість була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, середньо ринкової ціни згідно із дослідженням ринку та комерційних пропозицій що були надані Замовнику. Під час аналізу ринку, Замовником було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту даного товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Очікувана вартість сформована у відповідності до середньо ринкової, з урахуванням індексу інфляції, податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також навантаження/розвантаження та послуг з доставки товару до замовника. Звертаємо Вашу увагу, що єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 21.07.2022 09:14
Відповідь надана

Умови оголошення

Номер: 8bc01b2b31cf4cafb15d40d2285fde6d
Дата опублікування: 20.07.2022 14:36
Опис: Шановна уповноважена особа. Ви як представник державної влади на яку покладено функції уповноваженої особи повинні дотримуватися всіх принципів закупівель. Просимо Вас пояснити яким чином Вами внесено зміни до оголошення спрощеної закупівлі в частині коригування строку поставки вугілля в порушення пункту 7 Порядку № 1082 Замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Який консультант вас веде?
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (редакція від 13.07.2022 року- надалі Постанова) Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому підпункту 1 пункту 1 Постанови) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» VIII (редакція від 25.06.2022 року – надалі Закон). Згідно із абз. 3-5 ч. 7 ст. 14 Закону: «Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Вимоги до оголошення спрощеної процедури закупівлі зазначені по тексту ч. 3 ст. 14 Закону. Отже, підсумовуючи вище зазначене, Законом передбачено право Замовника (можливість) вносити зміни до оголошення спрощеної процедури у разі потреби, крім того Закон не містить такої заборони. Стосовно Вашого питання щодо «консультанта» – Замовник незобов’язаний надавати відповідь на подібні питання, проте повідомляємо, Замовник самостійно здійснює дану процедуру. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 21.07.2022 09:13
Відповідь надана

UA-2022-07-13-004033-a

Номер: 577e984425664c66b72c786962c62960
Дата опублікування: 19.07.2022 13:53
Опис: Вами напередодні оголошено відкриті торги №UA-2022-07-13-004033-a . Проте дана процедура закупівлі відмінена по причині: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Додатково вами оприлюднено протокол з інформацією, яка деталізує причину відміни: ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Відмінити тендер «UA-2022-07-13-004033-a» з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: - п.1ч.1 *Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти; 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог частини 7 статті 32 Закону 1. Дане порушення підлягає виправленню шляхом внесення змін до тендерної документації. Питання чому ви цього не зробили? Можливо Ви й обрали спосіб закупівлі вугілля через спрощену закупівлю. З огляду на зазначене вище у ваших діях мождивий склад порушення. Наші дії залежать від відповідей які ви надасте.
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відкриті торги № UA-2022-07-13-004033-a були відмінені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 25.06.2022 року), надалі – Закон. Під час завантаження відповідного рішення було допущено технічну помилку, а саме завантажено документ без збереження змін тексту. Згідно із Протоколом № 05/07 від 18.07.2022 року (вірна редакція) однією із підстав було також зазначено відсутность можливості внести зміни до плану закупель UA-P-2022-07-19-001077-b в частині зазначення виду процедури закупівлі та відповідно змінити сам вид закупівлі UA-2022-07-13-004033-a (текс протоколу додається, так як відсутня технічна можливість завантажити документи під час надання відповіді). ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «18 липня» 2022 р. № 05/07 «м.Білгород-Дністровський)» Керуючись вимогами статті 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене розпорядженням міського голови від 06.07.2022 року № 70, з метою відміни тендеру «UA-2022-07-13-004033-a» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених частиною 7 статті 31 Закону ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Відмінити тендер «UA-2022-07-13-004033-a» з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: - п.1ч.1 *Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти; - відсутності можливості внести зміни до плану закупель UA-P-2022-07-19-001077-b в частині зазначення виду процедури закупівлі та відповідно змінити сам вид закупівлі UA-2022-07-13-004033-a. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог частини 7 статті 32 Закону УО Антоніна ГАНЗЮК Стосовно Вашого питання, щодо внесення змін до тендерної документації – відповідь очевидна згідно вище зазначеного та підсумком відповідей на Питання 1 та 2 до даної закупівлі. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. А також, звертаємо Вашу увагу, що Ваше звернення не містить кваліфікації, ознак та складових порушення, тобто яке саме порушення (правопорушення, проступок, злочин) та не надано констатації яку норму якого нормативно-правового акту було порушено Замовником. Стосовно Ваших подальших дій, як має Замовник це розцінювати? Як погрозу чи спонукання до проведення закупівлі під Вашу «диктовку»? Замовник в своїй діяльності керується виключно чинним законодавством з метою виконання функцій та обов’язків що покладено на органи місцевого самоврядування, тому на майбутнє всі подібні звинувачення давайте будемо вирішувати та/або врегулювувати в правовому полі. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 20.07.2022 14:05
Відповідь надана

Питання

Номер: 48b282d68f3b4b2e860b8e91be67ede7
Дата опублікування: 19.07.2022 13:48
Опис: Строк поставки вугілля до 31.12.2022? Якщо так - то чому Вами обрано спрощену закупівлю, оскільки норми Постанови КМУ 169 - обумовлюють закупівлі в період воєнного стану. Відповідно до останнього Указу Президента період воєнного стану визначено до 23.08.2022р. То, який строк поставки і чому безпідставно обрано спрощену закупівлю (звісно всі розуміють, що дана закупівля не оскаржується в АМКУ проте Ваші відповіді будуть у відкритому та прозорому доступі).
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу що по тексту Документації спрощеної процедури закупівлі та проекту договору зазначено строк поставки – до 23 серпня 2022 року. Під час створення оголошення спрощеної процедури закупівлі електронне поле про кінцевий строк поставки було зазначено автоматичного, що не відповідає умовам самої закупівалі, тому Замовником дана технічна помилка буде виправлена шляхом внесення відповідних змін до оголошення спрощеної процедури закупівлі, а також дана інформація буде оприлюднена у строк та спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі». Вид процедури закупівлі було обрано з урахуванням нормативного-правових документів, що регулюють здійснення закупівель під час воєнного стану, а саме: - Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX; який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб - Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX; - Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, - Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX», - Постанова КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (редакція від 13.07.2022 року) - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 25.06.2022 року). Стосовно Вашого зауваження щодо оскарження до АМКУ, це питання не належить до повноважень Замовник. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 20.07.2022 13:59
Відповідь надана

Звернення

Номер: 5849cb7ef2c044478e07515d5e227f6e
Дата опублікування: 19.07.2022 13:44
Опис: Доброго дня, уповноважена особа! Вами оглошено спрощену закупівлю вугілля з очікуваною варістю 700 000,00 грн. 1. Просимо Вас повідомити ви застосовуєте спрощену закупівлю - відповідно до Постанови КМУ №169 від 28.02.2022? Як так - просимо Вас надати обгрунтування щодо правомірного застосування вами спрощеної закупівлі.
Відповідь: Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. На території нашої держави введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 № 341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX», станом на сьогодні Замовники які здійснюють закупівлі під час воєнного стану керуються у своїй діяльності під час організації та проведення закупівель керуються Постановою КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (редакція від 13.07.2022 року- надалі Постанова). Відповідно до Постанови Замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому підпункту 1 пункту 1 Постанови) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”. Аналізуючи дану норму, Постанова не містить кінцевої межі вартості предмета закупівлі, отже якщо очікувана вартість предмета закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень (в нашому випадку перевищує), Замовник здійснює закупівлю в період воєнного стану в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”. Замовник здійснює дану закупівлю згідно наявної потреби що зумовлена підготовкою до опалювального сезону у відповідності до плану та заходів що передбачені у нашій установі. Даний предмет закупівлі було внесено до переліку товарів, робіт і послуг, що затверджений наказом Виконавчого комітету Білгород-дністровської міської ради, які потрібно закупити в період воєнного стану, так як спрогнозувати подальший хід подій та наявність в достатній кількості даного предмету закупівлі не має можливості. Для недопущення аналогічної ситуації яка була (в деяких регіонах і досі є) з пальним та зриву опалювального сезону було прийняте відповідне рішення. Отже, підсумовуючи вище зазначене, Замовник діяв в межах та спосіб визначений чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 20.07.2022 13:58