• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дорожні знаки (ДК 021:2015 код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)

Закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі»

Завершена

84 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 847.50 UAH
Період уточнення: 15.07.2022 11:12 - 21.07.2022 11:17
Відповідь надана

Договір

Номер: b17012fe9ce3433493833f1051121bdd
Дата опублікування: 17.07.2022 01:38
Опис: Шановний замовник, п. 7.6 проекту договору передбачає,що "У разі порушення строків поставки товару, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 50 % від вартості Договору". Вважаємо розмір штрафу, зазначеного Замовником у п. 7.6. договору необгрунтовано завищеним, таким, що ставить Постачальника у заздалегідь невигідне становище та суперечить таким загальним засадам цивільного законодавств при укладенні договору, як справедливість, добросовісність та розумність (ст. 3 ЦКУ). Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п. 7.6 проекту договору та зазначити в ньому розмір штрафу, передбачений ст. 231 ГКУ. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, за сучасних умов договірні санкції – важлива частина будь-якого договору. Адже, якщо з якихось причин контрагент не може виконати свої зобов'язання, санкції дають змогу компенсувати завдані збитки. До того ж санкції мають "стимулювальний" характер і неабиякою мірою є засобом, що стримує прояв недобросовісності в договірних відносинах. Якщо Ви потенційний учасник збираєтесь постачати товар тоді чого Вам хвилюватись. Приймайте участь та постачайте. Бажаємо успіху.
Дата відповіді: 18.07.2022 14:09
Відповідь надана

договір

Номер: b840fdbf9d01461e9a525bced5af350e
Дата опублікування: 17.07.2022 01:29
Опис: Шановний замовник, п. 7.2. проекту договору передбачає, що "У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов‘язань при поставці товару Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на період, за який нараховується пеня, від суми несвоєчасно поставленого товару, за кожен день прострочення поставки товару". У той самий час пункт 7.3. проекту договору передбачає, що "Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості". Тобто, Замовник передбачає два покарання за один і той самий вид порушення зобов'язання. Вважаємо, що цим самим Замовник порушує принципи розумності та справедливості, передбачені ЦКУ, а також норми ст.61 КУ, відповідно до якої ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас привести проект договору у відповідність до чинного законодавства та виключити з розділу VII. проекту договору ( Відповідальність сторін) один з вищезазначених пунктів. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, за сучасних умов договірні санкції – важлива частина будь-якого договору. Адже, якщо з якихось причин контрагент не може виконати свої зобов'язання, санкції дають змогу компенсувати завдані збитки. До того ж санкції мають "стимулювальний" характер і неабиякою мірою є засобом, що стримує прояв недобросовісності в договірних відносинах. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання (ч. 2 ст. 549 ЦКУ). Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожний день прострочення виконання (ч. 3 ст. 549 ЦКУ). За нормами ч. 1 ст. 230 ГКУ штрафними санкціями визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити в разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання. Водночас згідно з ч. 1 ст. 230 ГКУ неустойка є самостійним видом штрафної санкції, відмінної від штрафу та пені. Виходить, що до складу неустойки можуть бути включені також інші санкції. Приймайте участь та постачайте. Бажаємо успіху.
Дата відповіді: 18.07.2022 14:08
Відповідь надана

Договір про закупівлю

Номер: e2cd0879f9384a458bd4dd0a7581b051
Дата опублікування: 17.07.2022 01:02
Опис: Шановний Замовник, відповідно до п. 2.4. проекту договору "за поставку товару неналежної якості, Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 50% від вартості неякісного товару..." ч. 2 ст. 231 ГК України передбачає, що якщо порушено господарське зобов’язання, у якому однією із сторін суб’єкт господарювання, що належить до державного сектору економіки, або порушення стосується державного контракту або виконання зобов’язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються у таких розмірах: - за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг). Вважаємо розмір штрафу, зазначеного Замовником у п. 2.4. договору необгрунтовано завищеним, таким, що ставить Постачальника у заздалегідь невигідне становище та суперечить таким загальним засадам цивільного законодавств при укладенні договору, як справедливість, добросовісність та розумність (ст. 3 ЦКУ). Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п. 2.4.договору та зазначити в ньому розмір штрафу, передбачений ст. 231 ГКУ. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, ШЕУ Голосіївського району являється комунальним підприємством. Комунальне підприємство в Україні є самостійний господарюючий статутний суб'єкт, що може здійснювати виробничу, науково-дослідну та комерційну діяльність із метою одержання відповідного прибутку (доходу). Відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України, на відміну від державного унітарного підприємства, комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника - відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами. Майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство). Статутний капітал комунального унітарного підприємства утворюється органом, до сфери управління якого воно належить. Розмір статутного капіталу комунального унітарного підприємства визначається відповідною місцевою радою. Комунальне унітарне підприємство очолює керівник підприємства, що призначається органом, до сфери управління якого входить підприємство, і є підзвітним цьому органові. Законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. (ч. 1 ст. 231 ГКУ. ) ч. 7 ст. 231 ГКУ передбачає, що розмір штрафних санкцій, що застосовуються у внутрішньогосподарських відносинах за порушення зобов'язань, визначається відповідним суб'єктом господарювання - господарською організацією. Маючи негативний досвід співпраці з недобросовісним постачальником Замовник в праві захищати та відстоювати свої права та інтереси. Якщо Ви потенційний учасник збираєтесь постачати товар тоді чого Вам хвилюватись. Приймайте участь та постачайте. Бажаємо успіху
Дата відповіді: 18.07.2022 14:07
Відповідь надана

Цінова пропозиція

Номер: af95a0b5dcb74e25b944342f5aeb41c1
Дата опублікування: 16.07.2022 23:48
Опис: Шановний Замовник, відповідно до пункту 7 Оголошення "Учасник, пропозиція якого має статус «на розгляді» повинен надати остаточну цінову пропозицію за результатами аукціону, на підставі якої буде укладено договір, у разі визнання учасника переможцем спрощеної закупівлі". Просимо деталізувати в який саме спосіб повинна бути надата осаточна цінова пропозиція (поштою, на електронну адресу, тощо), оскільки технічна можливість зробити це шляхом завантаження на тендерний майданчик для учасників спрощеної закупівлі відсутня. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до пункту 7 Оголошення "Учасник, пропозиція якого має статус «на розгляді» повинен надати остаточну цінову пропозицію за результатами аукціону, на підставі якої буде укладено договір, у разі визнання учасника переможцем спрощеної закупівлі", остаточна цінова пропозиція за результатами аукціону надсилається на електронну адресу, яка вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 18.07.2022 14:05