• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

«Послуги, пов'язані з особистою безпекою» код 80.10.1 за ДК 016:2010 («Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» код 79713000-5 за ДК 021:2015) (послуги охорони та інкасації) (Лот № 1 - «Послуги систем безпеки» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) в автобусних парках; Лот № 2 - «Послуги систем безпеки» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) в тролейбусних парках, трамвайних парках; Лот № 3 - «Послуги систем безпеки» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) на Борщагівській лінії швидкісного трамваю; Лот № 4 - «Послуги систем безпеки» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот № 5 «Послуги систем безпеки» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) адміністративної будівлі, позаміський заклад оздоровлення та відпочинку дітей «Супутник-1», Санаторій-профілакторій «Пуща-Водиця», СТО автобусів, склад КП «Київпастранс»; Лот № 6 «Послуги систем безпеки» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) адміністративної будівлі, АС «Видубичі», Служби колії та її підрозділів КП «Київпастранс»; Лот № 7 - «Послуги систем безпеки» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) підрозділів та фунікулері КП «Київпастранс»; Лот № 8 - «Послуги систем безпеки» (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) на лінії міської електрички КП «Київпастранс»; Лот № 9 - «Послуги систем безпеки» (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника) КП «Київпастранс»

Відомості про закупівлю див. у Тендерній документації

Прекваліфікація

від початку періоду пройшло 3 311 днів

25 445 999.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 16 504.68 UAH
Період уточнення: 13.07.2016 09:44 - 15.08.2016 16:00
Відповідь надана

Роз'яснення до документації конкурсних торгів

Номер: 7909f47f915b49d7a788b431d5a43aac
Дата опублікування: 15.08.2016 11:42
Опис: В технічних вимогам до лотів 1,2,3,4,5,6,7,8,9 тендерної документація Замовником прописано , що персонал охорони повинен мати стаж роботи в охороні не менше трьох років. Прошу повідомити яким саме чином Замовник матиме змогу перевірити дотримання даної вимоги виходячи із документів поданих учасником в складі тендерної пропозиції, адже зазначені відомості у довідці про наявність працівників ( щодо стажу роботи охоронником) можуть не відповідати дійсності в зв’язку з відсутністю документального підтвердження.
Відповідь: Замовник при перевірці тендерних пропозицій діятиме у межах та спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідь надана

Щодо транспорту реагування

Номер: 6544c3adfb7b4ad686b881a72b6a3f65
Дата опублікування: 14.07.2016 18:09
Опис: Відповідно до п. 1.5 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник повинен у складі тендерної пропозиції надати довідку про можливість цілодобового реагування на тривожні сигнали з об’єктів охорони власними силами або за рахунок договору на реагування Учасника з іншим охоронним підприємством. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Замовник просить надати копії технічних паспортів (власного транспорту Учасника) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством. Згідно ст. 1 Закону України "Про охоронну діяльність" транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Таким чином, вимога Замовника щодо надання на вибір або документального підтвердження права власності або співпраці з іншим охоронним підприємством-власником транспортного засобу, суперечить вимогам чинного законодавства щодо надання охоронних послуг. Просимо надати роз'яснення щодо правового обгрунтування зазначеної вимоги та її відповідності принципам здійснення закупівель, визначеним у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме в учасника власних груп реагування, а просить підтвердити можливість надання таких груп для реагування на тривожні сигнали з об'єктів охорони. Такий транспорт повинен відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності. В зв’язку з тим , що Замовником планується під охорону велика кількість об’єктів (близько шістдесяти) які знаходяться в різних районах міста Києва , для більш оперативного та професійного виконання вимог Замовника в тендерній документації передбачено можливість реагування на тривожні сигнали з залученням інших суб’єктів охоронної діяльності, основний вид діяльності яких базується на оперативному реагуванні на тривожні сигнали, транспорт реагування та групи яких діють відповідно до вимог п. 1 ст. 1 та п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність». Згідно даних взятих із засобів масової інформації у столиці збільшилася кількість незареєстрованої зброї із зони АТО, і, як результат, втричі зросла кількість злочинів, скоєних з використанням вогнепальної зброї. Враховуючи зазначене в технічному завданні передбачено можливість забезпечення учасниками цілодобового реагування на тривожні сигнали з об'єктів охорони транспортом реагування. На підтвердження всіх вимог учасник надає копії відповідних документів, згідно п. 1.5. додатку 2 до тендерної документації. Співпраця з іншим охоронним підприємством-власником транспортного засобу, не суперечить вимогам чинного законодавства так як даний автотранспорт також є транспортом реагування і групи діють в рамках Закону України «Про охорону діяльність». Як вбачається із наданого учасником запитання, вимоги тендерної документації жодним чином не призводять до дискримінації учасника, більше того сприяють розширенню потенційного кола учасників (конкуренції) в оголошеному тендері, адже якщо в учасника не має у власності необхідного спеціального транспорту, він може укласти договір з іншою охоронною фірмою, яка має такий транспорт та відповідно взяти участь в оголошеному замовником тендері.
Відповідь надана

Послуги інкасації

Номер: 1b638072ad104963b4cdd61df55d0da7
Дата опублікування: 14.07.2016 17:46
Опис: Окремою частиною предмета закупівлі, щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, Замовником визначено "Послуги зі здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника" (лот № 8). Відповідно до "Технічних вимог по лоту № 8" додатку 4 до тендерної документації, до обов’язків виконавця відносяться забезпечення інкасації та передача у повному обсязі грошових коштів у банківську установу або у пункти збору виручки та своєчасне попередження та запобігання злочинів, правопорушень. Порядок проведення інкасації готівки (далі – Інструкція) затверджено постановою Правління НБУ від 14.02.2007 № 45. Відповідно до зазначеної постанови, інкасація коштів — збирання та доставка інкасаторами згідно з укладеними з клієнтами договорами валютних цінностей клієнтів до каси банківської установи та у зворотному напрямку. Інкасація готівки вимагає від служб, що її здійснюють, відповідності певним умовам. Зокрема, відповідно до глави 1 Інструкції бригада інкасації - працівники підрозділу інкасації, визначені керівником банківської установи або керівником цього підрозділу інкасації для виконання завдань з перевезення цінностей або інкасації коштів. Главою 3 Інструкції передбачено, що інкасація коштів здійснюється бригадою інкасації на оперативному автотранспорті, обладнаному інкасаторським сейфом, з використанням спецпристроїв для зберігання цінностей та/або вогнепальної зброї. У разі наявності вогнепальної зброї бригада інкасації має складатися не менше ніж з трьох озброєних працівників (двох інкасаторів та інкасатора-водія) або не менше ніж з двох працівників підрозділу інкасації (інкасатора та інкасатора-водія) у супроводі двох озброєних вогнепальною зброєю охоронників. Під час здійснення інкасації коштів один з охоронників супроводжує інкасатора до клієнта, інший виконує функцію з охорони в оперативному автотранспорті. З вищевикладеного випливає, що інкасаторів визначає керівник банку з числа своїх працівників. В свою чергу, охоронники не можуть здійснювати інкасацію або передачу у повному обсязі грошових коштів у банківську установу або у пункти збору виручки, а виконують виключно функції озброєного вогнепальною зброєю супроводу підрозділу інкасації. Згідно п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків ДК 016:2010 із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Просимо надати роз’яснення щодо порядку визначення окремої частини предмету закупівлі по лоту № 8 з відповідними посиланнями на норми чинного законодавства та правові підстави щодо виконання технічних вимог по лоту № 8 персоналом охорони.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Замовник ознайомився з Інструкцією з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей у банківських установах в Україні, затвердженою Постановою Правління Національного банку України 14.02.2007 № 45, та звернув увагу, що згідно частини першої розділу І ця Інструкція, розроблена відповідно до Законів України "Про банки і банківську діяльність", "Про Національний банк України", інших нормативно-правових актів, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України (далі - Національний банк), установлює норми, що визначають порядок здійснення інкасації коштів та перевезення валютних цінностей у банківських установах в Україні (далі - банківська установа). Таким чином зазначена Інструкція установлює норми, що визначають порядок здійснення інкасації коштів та перевезення валютних цінностей саме у банківських установах. Оскільки КП «Київпастранс» не є банківською установою зауваження учасника щодо невідповідності тендерної документації замовника вимогам зазначеної Інструкції вважаємо безпідставними. Предмет закупівлі замовником визначено згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, за показником п'ятого знака: 80.10.1 «Послуги, пов'язані з особистою безпекою». Згідно зазначеного наказу замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Нажаль Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010 не дає достатньої деталізації та містить узагальнені визначення, для прикладу: 80.10.19-00.00 «Послуги, пов'язані з безпекою, інші». Замовник зв’язався з представником установи-розробника ДК 016:2010 - ДП НДІ «Система», який порекомендував скористатися інформацією з Пояснень до класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД-2010). Пояснення до класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД-2010) визначають, що клас «80.10 Діяльність приватних охоронних служб» включає також і інкасацію та перевезення грошей та інших коштовних речей. Судячи з характеру звернення, учасник стурбований відповідністю тендерної документації замовника Постанові Правління Національного банку України 14.02.2007 №45, а тому просимо врахувати, що замовник виклав свою окрему думку (позицію), та для отримання офіційного роз’яснення рекомендуємо учаснику звернутися до відповідного уповноваженого органу.
Відповідь надана

Щодо вогнепальної зброї

Номер: 78d36b6bb52d4f4397b5cc879abd038d
Дата опублікування: 14.07.2016 15:57
Опис: Відповідно до "Технічних вимог по лоту № 8" додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій дозволів МВС України на право зберігання, носіння вогнепальної зброї, виданих на співробітників учасника, наділених правами та повноваженням на озброєну охорону (вогнепальну зброю). Чи буде вважати Замовник тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації, якщо учасник у складі тендерної пропозиції надасть копію дозволу на право зберігання та використання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями снарядами несмертельної дії, віднесених до категорії вогнепальної зброї самозахисту-спеціальних засобів активної оборони згідно письмового висновку Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (копію висновку зазначеної установи також буде додано до дозволів)?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. До компетенції замовника не входить надання висновків щодо належності зброї до вогнепальної, а рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації прийматиме тендерний комітет замовника після вивчення наданих (завантажених у систему) документів. При підготовці пропозиції рекомендуємо користуватися нормативно-правовими актами та висновками відповідних уповноважених органів. Як вбачається із самого звернення, в учасника є документальне підтвердження яке містить також і відповідь на поставлене питання «… віднесених до категорії вогнепальної зброї … згідно письмово висновку Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України». Замовник не має підстав піддавати сумніву висновки Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, якщо вони є в учасника то замовник рекомендує в таких випадках звернутися до відповідних уповноважених органів.